Voi sitä riemun määrää kun pulsukaverin pääsevät juhlimaan kanssani sontailoittelun ja kaöjanjuonkk merkeissä.
Juhlan kunniaksi nahkakepit toki laitetaan sauhuamaan ja ostamme vielä lidlistä vanhaa klassikko-nobelaaneria muistellessamme menneitä. Vähän kallista se on mutta olkoon menneeksi
Asd
Iloittelun perimmäiset syyt
4
75
Vastaukset
- Anonyymi
Ja kohta tänne ryntää joku "tohtori" kauhistellaan tilannetta ja pari pulsua pöyristymään. Lyhyt terapiaa vuosikausia tehneenä kuvio on erittäin tuttu.
Ettekö te nyt tajua, että asd:n motiivi on sama kuin itsensäpaljastajalla: mitä enemmän pöyristytään ja halveksutaan, sitä enemmän asd innostuu.- AnonyymiUUSI
Pöyristyttävää!
- Anonyymi
Kuules lyhyt terapeutti, tää meidän asd on ihan omaa laatuaan. Vaikka kukaan ei ole kiinnittänyt häneen juuri huomiota edelliseen viiteen vuoteen, yhä hän hirnahtelee täällä riemuissaan edelleenkään väsymättä.
- AnonyymiUUSI
ASD-nimimerkillä kirjoittelee ilmiselvästi useampi tyyppi. Ei yksi ihminen voi kirjoitella niin vaihtelevasti eri viesteissään ja viestiketjuissaan, ellei sitten ole jakomielitautinen joltain suljetulta osastolta, jossa potilailla ei edes ole pääsyä internettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423