Voi sitä riemun määrää kun pulsukaverin pääsevät juhlimaan kanssani sontailoittelun ja kaöjanjuonkk merkeissä.
Juhlan kunniaksi nahkakepit toki laitetaan sauhuamaan ja ostamme vielä lidlistä vanhaa klassikko-nobelaaneria muistellessamme menneitä. Vähän kallista se on mutta olkoon menneeksi
Asd
Iloittelun perimmäiset syyt
4
157
Vastaukset
- Anonyymi
Ja kohta tänne ryntää joku "tohtori" kauhistellaan tilannetta ja pari pulsua pöyristymään. Lyhyt terapiaa vuosikausia tehneenä kuvio on erittäin tuttu.
Ettekö te nyt tajua, että asd:n motiivi on sama kuin itsensäpaljastajalla: mitä enemmän pöyristytään ja halveksutaan, sitä enemmän asd innostuu.- Anonyymi
Pöyristyttävää!
- Anonyymi
Kuules lyhyt terapeutti, tää meidän asd on ihan omaa laatuaan. Vaikka kukaan ei ole kiinnittänyt häneen juuri huomiota edelliseen viiteen vuoteen, yhä hän hirnahtelee täällä riemuissaan edelleenkään väsymättä.
- Anonyymi
ASD-nimimerkillä kirjoittelee ilmiselvästi useampi tyyppi. Ei yksi ihminen voi kirjoitella niin vaihtelevasti eri viesteissään ja viestiketjuissaan, ellei sitten ole jakomielitautinen joltain suljetulta osastolta, jossa potilailla ei edes ole pääsyä internettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1316053
- 574356
- 582771
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282648Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161865- 151534
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341392Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241361- 271187
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431131