Minja Koskela on näyttelijär!

Anonyymi-ap

Selailin kansainvälistä elokuva tietopankkia, IMDb:tä ja yllätyksekseni huomasin että vasemmistoliiton johtajar on näyttelijär. Hän on jo vuosien ajan esiintynyt pienissä sivurooleissa suomalaisissa tv-tuotannoissa. Mikä noita yhdistää on se että usein tuottajana on ollut YLE. YLE on siis yrittänyt "luoda" Minjasta jotakin suurta jo vuosien ajan? Kun näyttelijättären ura ei auennut niin Minjasta päätettiin luoda poliitikko?! Viihdetoimitus vain muuttui poliittiseksi ja uutistoimitukseksi joka Minja palvoo ja tuo esille vain ja ainoastaan positiivisessa valossa?

https://www.imdb.com/name/nm4489276/

8

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On kyllä huima näyttelijänura. Yhdessä TV-sarjan episodissa soittanut viulua ja yhteen 16 minuutin draamaan tehnyt taustamusiikin. Melkoinen näyttelijänura musiikin tohtorille.

• Anonyymi

Aloittaja ei sinulla nyt nystyrät toimi? Etkö löytänyt mitään aihetta kun piti ryhtyä itse keksimään?

• Anonyymi

Mitä tarkoitat "itse keksimisellä"? Et tainnut avata tuota englanninkielisen IMDb:n linkkiä ja katsonut sieltä Minjan tv-projekteja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat "itse keksimisellä"? Et tainnut avata tuota englanninkielisen IMDb:n linkkiä ja katsonut sieltä Minjan tv-projekteja?

Kaikki vasemmistoliitissa ja vihreissä on soluttautumista järjestelmäämme. On ollut jo 60 luvulta.

• Anonyymi

no niin persupakkomielteinen persuista pihalle potkittu rotuopin julistaja, nappi huuleen, nalle kainaloon, tuti suuhun ja tutimaan että jaksat aamulla nousta taas reippaana poikana itkemään persujen perään.

• Anonyymi

Näyttelijän taidoista on hyötyä politiikassa. Monet eivät huomaa sitä valheellisuutta sekä tyhjiä puheita, joita vasemmisto pitää yllä...

• Anonyymi

No juuri tuossa osuit täysin oikeaan. Ei ihmekään että Minja on niin hyvä somen (siellä kaikki aina näyttää hyvältä ja kauniilta) käyttäjä kun taustalla aloittelevan näyttelijättären ura ennenkuin se sitten vaihtui politikointiin.

• Anonyymi

Mutta ei onneksi kovin hyvä näyttelijär! Somen pintakiiltoa koko nainen ilman mitään todellista sisältöä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2019
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      324
      1220
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1028
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      908
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      829
    7. 85
      821
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      20
      769
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      719
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    Aihe