Minja Koskela on näyttelijär!

Anonyymi-ap

Selailin kansainvälistä elokuva tietopankkia, IMDb:tä ja yllätyksekseni huomasin että vasemmistoliiton johtajar on näyttelijär. Hän on jo vuosien ajan esiintynyt pienissä sivurooleissa suomalaisissa tv-tuotannoissa. Mikä noita yhdistää on se että usein tuottajana on ollut YLE. YLE on siis yrittänyt "luoda" Minjasta jotakin suurta jo vuosien ajan? Kun näyttelijättären ura ei auennut niin Minjasta päätettiin luoda poliitikko?! Viihdetoimitus vain muuttui poliittiseksi ja uutistoimitukseksi joka Minja palvoo ja tuo esille vain ja ainoastaan positiivisessa valossa?

https://www.imdb.com/name/nm4489276/

8

272

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On kyllä huima näyttelijänura. Yhdessä TV-sarjan episodissa soittanut viulua ja yhteen 16 minuutin draamaan tehnyt taustamusiikin. Melkoinen näyttelijänura musiikin tohtorille.

• Anonyymi

Aloittaja ei sinulla nyt nystyrät toimi? Etkö löytänyt mitään aihetta kun piti ryhtyä itse keksimään?

• Anonyymi

Mitä tarkoitat "itse keksimisellä"? Et tainnut avata tuota englanninkielisen IMDb:n linkkiä ja katsonut sieltä Minjan tv-projekteja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat "itse keksimisellä"? Et tainnut avata tuota englanninkielisen IMDb:n linkkiä ja katsonut sieltä Minjan tv-projekteja?

Kaikki vasemmistoliitissa ja vihreissä on soluttautumista järjestelmäämme. On ollut jo 60 luvulta.

• Anonyymi

no niin persupakkomielteinen persuista pihalle potkittu rotuopin julistaja, nappi huuleen, nalle kainaloon, tuti suuhun ja tutimaan että jaksat aamulla nousta taas reippaana poikana itkemään persujen perään.

• Anonyymi

Näyttelijän taidoista on hyötyä politiikassa. Monet eivät huomaa sitä valheellisuutta sekä tyhjiä puheita, joita vasemmisto pitää yllä...

• Anonyymi

No juuri tuossa osuit täysin oikeaan. Ei ihmekään että Minja on niin hyvä somen (siellä kaikki aina näyttää hyvältä ja kauniilta) käyttäjä kun taustalla aloittelevan näyttelijättären ura ennenkuin se sitten vaihtui politikointiin.

• Anonyymi

Mutta ei onneksi kovin hyvä näyttelijär! Somen pintakiiltoa koko nainen ilman mitään todellista sisältöä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1602
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      84
      1085
    3. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      397
      1033
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      68
      995
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      944
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      867
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      633
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      632
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      170
      613
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      608
    Aihe