Eivätkä he olleet selvinpäin sote-uudistusta tehdessä vaan pelkkiä taitamattomia typeryksiä? Onhan selvää, jos alueella ei riittävästi väestöpohjaa niin sinne ei ympärivuorokautisia palveluja saada kuin poskettomilla kustannuksilla ja sitä talous ei kestä. Ei kepu ole ymmärtänyt vieläkään ajamansa haja-asutuksen hintaa yhteiskunnalle? Minulle on ihan sama missä korvessa tai minkä kuusen alla kukin haluaa asua, kunhan asuu siellä omaan piikkiin kuten esim. Alaskassa. Ei sielläkään kukaan erämaan asukas vaadi 24/7 päivystystä itselleen, kun mä nyt asun täällä. Kepulaiset ovat ikuisia loisia, kitisijöitä ja ruikuttajia kuten kaikki vasurit. Ensin ajoivat sisarensa taajamiin pois silmistä ja kylien autioituessa jäljelle jääneet kepulaiset eivät maksaa edes veroja sentin senttiä kun ovat muka yrittäjiä. Kaikki palvelut pitää kuitenkin saada ilmaisista valokaapeleista lähtien.
Oppositiolta ihmeellisiä tiedotteita sairaaloiden lakkauttamista.
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedoksesi että myös Impivaaran terveyskeskus on lopetettu ja nyt tarvittavia palveluita saa siellä enää kuppari-Almalta. Eikä hän anna palveluitaan muuta kuin käteistä vastaan maksun ollessa kelpaamaton Kelan korvaukselle.
- Anonyymi
Vihervassarit tiesivät jo sotea tehdessään, että se on susi.
Ei tarvitse kuin lukea Marinin aikaisia lehtijuttuja. On hyvä palauttaa mieliin, mitä silloinen hallitus itse sanoi.
Marinin malli:"Meidän sotesektori tulee viemään rahaa entistä enemmän joka vuosi."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768372Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583253- 372576
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182175Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362139- 262138
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151713- 641670
- 181619