Moi oon 13v tyttö. Harrastan kilpahiihtoa ja treenaan kuus kertaa viikossa. Oonko läski kun painan 56kg ja pituutta on 173cm??
Oonko läski
15
107
Vastaukset
- Anonyymi
Voisit keskustella asiasta koulusi rehtorin kanssa. Hän voi myös voidella suksesi.
- Anonyymi
Moi. Ylipainon puolelle menee mutta tervetuloa meidän muiden joukkoon!
- Anonyymi
Aloittaja ei ole mikään läski.
Hyvä paino tuo on tuon pituiselle, ja kun vielä treenaa, lihaksetkin painavat.
Älä aloittaja tee itsellesi mitään syömishäiriötä, olet ihan hyvän kokoinen.
Jatka treenaamista kaikessa rauhassa, ja tsemppiä tuleviin kisoihin.- AnonyymiUUSI
Miksi vastaat itsellesi, trolli?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vastaat itsellesi, trolli?
En ole aloittaja. Vastasin aloittajalle, voisin ikäni puolesta olla melkein hänen isoäitinsä.
Miksi ajattelit olevani trolli, perustele väitteesi ? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole aloittaja. Vastasin aloittajalle, voisin ikäni puolesta olla melkein hänen isoäitinsä.
Miksi ajattelit olevani trolli, perustele väitteesi ?Aloittaja on trolli. Silkkaa pelleilyä vuodesta toiseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ajattelit olevani trolli, perustele väitteesi ?Et taida olla siitä fiksuimmasta päästä ihmisiä, totean.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et taida olla siitä fiksuimmasta päästä ihmisiä, totean.
Kiitos paljon, sinähän se vasta mestari olet, kun luulet tietäväsi asioita tuntematta ihmistä lainkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos paljon, sinähän se vasta mestari olet, kun luulet tietäväsi asioita tuntematta ihmistä lainkaan.
Tuossa alla on sinulle noita päivystäviä ryhmächattejä. Mene sinne muita isoäitejä ja pappoja auttamaan hiihdon opetuksessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa alla on sinulle noita päivystäviä ryhmächattejä. Mene sinne muita isoäitejä ja pappoja auttamaan hiihdon opetuksessa.
Osaatko sinä hiihtää ?
Mikä ahdistaa ?
- AnonyymiUUSI
Sama aloitus toistuu ja toistuu muutaman viikon välein.
- AnonyymiUUSI
Mitäpä minä sille voin jos hiihtäjillä meidän seurastan vanhemmilla on pian syömishäiriöt kun joka kerta kun nähdään kertovat käyvänsä joka päivä puntarilla ja viiltelee myös minä
Hei ja tiedoksi kaikille, joita esim. oma kehosuhde pohdituttaa,
Laitan tähän vinkiksi ryhmächattejä, joihin voi osallistua, jos pohtii esim. seuraavia:
Oletko huomannut, että ruoka, liikkuminen tai oma keho vievät mielessä enemmän tilaa kuin toivoisit? Onko oma tai läheisen kehosuhde vinksallaan? Onko sinulla syömishäiriö tai epäiletkö, että sinulla voisi olla syömishäiriöoireilua?
Syömishäiriöliitto – SYLI ry:llä on Tukinetissä ryhmächattejä, joissa voi keskustella edellä mainituista https://tukinet.net/teemat/syli-chat-1903200558/ryhmachatit/
Myös Etelän-SYLI ry:llä on Tukinetissä ryhmächattejä esim. laihuushäiriötyyppisesti oireileville sekä Ahmimistyyppisesti oireileville https://tukinet.net/toimijat/etelan-syli-ry/
Tukinetistä löytyy paljon muitakin palveluita, joista voi halutessaan saada sekä henkilökohtaista että ryhmämuotoista tukea. https://tukinet.net/
Tukinetin kaikki palvelut ovat maksuttomia ja asioida voi anonyymisti.
Ystävällisin terveisin
MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata- AnonyymiUUSI
alipainoinen luuranko
- AnonyymiUUSI
Isoäiti joka viiltelee itseään. Kumma tapaus se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423