PVTT11- valmennuksen ilmoittautuminen päättyy lauantaina
4.1.2025 kello 23.59
Lunasta paikkasi PVTT11- valmennuksessa 199 € sis. alv
Jari Sarasvuo verkkovalmennus
Ja vitun äkkiä ilmoittautumaan päättäjät ja tukijat
Puolilta vitutusta tuplaa tulokset
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mulle, sillä minua ei vituta
Etsin soittajia bändiin
Ja kuuntelen Pekka Pohjolaa- Anonyymi
Joitakin vituttaa muiden kävelykin kaupassa
Ollaan jo matkalla mt polille - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joitakin vituttaa muiden kävelykin kaupassa
Ollaan jo matkalla mt polilleJussi Halla-ahoa vituttaa Krista Kiuru venyttely kävi sanomassa akka vauhtia en halua olla täällä joulun välipäivinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jussi Halla-ahoa vituttaa Krista Kiuru venyttely kävi sanomassa akka vauhtia en halua olla täällä joulun välipäivinä
Minä olisin SDP kansanedustajana ottanu Leväsen kuorma autot ja siihen 300henkeä kuten penkkariajelussa ei ensiapua kiinni huutoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olisin SDP kansanedustajana ottanu Leväsen kuorma autot ja siihen 300henkeä kuten penkkariajelussa ei ensiapua kiinni huutoa
Ensiavun edusta väärä paikka osoittaa mieltä
Se pitää tehdä koko kaupungissa niin että kuuluu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensiavun edusta väärä paikka osoittaa mieltä
Se pitää tehdä koko kaupungissa niin että kuuluuLeväsen kuorma autot täyteen väkeä 300henkeä ajaa ympäri kaupunkia kuin penkkareissa huutaa lavalta ei leikata
Ei kiinni ensiavun yöpäivystys - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leväsen kuorma autot täyteen väkeä 300henkeä ajaa ympäri kaupunkia kuin penkkareissa huutaa lavalta ei leikata
Ei kiinni ensiavun yöpäivystysJa päivällä niin että kuorma-autot Kauppakadulla että tää eräpöllökin tajuaa että tässä ollaan tosissaan liikkeellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja päivällä niin että kuorma-autot Kauppakadulla että tää eräpöllökin tajuaa että tässä ollaan tosissaan liikkeellä
Näkee että 300 henkeä ei ole samaa mieltä kuin hän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkee että 300 henkeä ei ole samaa mieltä kuin hän
Tehkää uudelleen tällä kertaa
Leväseltä kuorma-autot
Ja uusi liikkuva mielenosoitus
Ensiavun yöpäivystys lähtee vastaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehkää uudelleen tällä kertaa
Leväseltä kuorma-autot
Ja uusi liikkuva mielenosoitus
Ensiavun yöpäivystys lähtee vastaanTuopista ja Nekkarista kavaljeerista kyytiin
Sopivasti viinaa olutta päässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768