Hei VesaPetri,
Leena Tissari-Rõpp..
17.28
vast.ott. minä
Sukujuhlan sisältöä mietimme juhlatyöryhmän kanssa ensi vuoden alkupuolella. Silloin tiedämme, että saadaanko kirjat varmasti valmiiksi.
Onko bändi sellainen, että voisitte soittaa taustamusiikkia myös lounaan ja kahvitauon aikana? Millaista musiikkia on ohjelmistossanne?
Terveisin Leena
Nyt soitan bändin kanssa taustamusiikkia Tissarin sukuseuran juhlissa lounas ja kahvitaollakin
Minähän sanoin että pari biisiä ei riitä
11
54
Vastaukset
- Anonyymi
Senkun haukutte syrjitte syytätte ilman todisteita päättäjät nyt näette mitä menetitte
- Anonyymi
Sukuseuran juhlassa 200-300
Henkeä
Soitan niille bändin kanssa taustamusiikkia lounaan ja kahvitauko aikana ja oma ohjelmisto
Lisäksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukuseuran juhlassa 200-300
Henkeä
Soitan niille bändin kanssa taustamusiikkia lounaan ja kahvitauko aikana ja oma ohjelmisto
LisäksiKannattaa haukkua levittää valetta syytellä ilman todisteita
Tässä näkee että minä sain upean keikan Hotelli Puijon Sarvessa sukuseuran juhlassa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa haukkua levittää valetta syytellä ilman todisteita
Tässä näkee että minä sain upean keikan Hotelli Puijon Sarvessa sukuseuran juhlassaVie Varkautta näkyviin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vie Varkautta näkyviin
Antaa olla vaan Varkaus
Pitää etsiä rumpali
Bändiin ja eipä tarvitse valittaa on hiljaa ja tyytyväinen
Sain pitkän keikan Hotelli Puijon Sarveen sukuseuran juhlaan 16.8.2025 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaa olla vaan Varkaus
Pitää etsiä rumpali
Bändiin ja eipä tarvitse valittaa on hiljaa ja tyytyväinen
Sain pitkän keikan Hotelli Puijon Sarveen sukuseuran juhlaan 16.8.2025Ja siitä ei kerrota Warkaus lehdessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siitä ei kerrota Warkaus lehdessä
Ettekä te ole siellä minä olen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettekä te ole siellä minä olen
Kannattaa kysyä
Yllättyy iloisesti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa kysyä
Yllättyy iloisestiTissari ei ole mitään
Tässä kaupungissa
Näkyy kelpaavan sukuseura juhlaan Hotelli Puijon Sarveen soittaa oma keikka
Lounas ja kahvitaollakin taustalla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tissari ei ole mitään
Tässä kaupungissa
Näkyy kelpaavan sukuseura juhlaan Hotelli Puijon Sarveen soittaa oma keikka
Lounas ja kahvitaollakin taustallaTulee mieleen Kaurismäen Arvottomat elokuvan kohtaus Agents ja Badding
- Anonyymi
vp tissari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768