Lupaan syödä hatullisen paskaa, jos ateisti seuraa paikan päällä alusta loppuun asti kummenen Saalem seurakunnan kokousta eikä tule uskoon.
Saa suorittaa.
Hatullinen paskaa
15
255
Vastaukset
- Anonyymi
Kummenen? Tuskin sellaisista kokouksista kummenee. Että rupee vaan kierrättämään sontaasi.
- Anonyymi
Lupaan syödä hatullisen paskaa, jo
Saanko jo suorittaa.
Pitää toki treeenata että voin sitten tehdä mitä Jeesuksen nimessä lupasin
hattukin jo o stetu!
- Anonyymi
Tulikohan luvattua liikoja. Et takuulla lupaisi omalla naamallasi. Minä olin mukana vuosia vastaavan seurakunnan toiminnasa, enkä usko enää. Kristinuskolle kun ei loppujen lopuksi ole perusteita.
- Anonyymi
Lupaan syödä hatullisen paskaa, jos ateisti seuraa paikan päällä alusta loppuun asti
Olen sairas parvo ja uskoss Jeesukseen ja pidän siitä
- Anonyymi
Onko se se paikka siellä Helsingin Kalliossa?
- Anonyymi
En ole itse seurakuntien ystävä. Vaikka olen todella syvällinen uskova. En saa kiksejä. Liian monumentaalusta.
Jeesus Kristus on rauhallinen - Anonyymi
Ihmiset voivat harjoittaa uskoa ilman seurakuntia
- Anonyymi
lupaan syödä hatun jos uskovainen ei käänny muslimiksi päänleikkaus tilaisuudessa tai kivitysseremoniassa 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Voi hyvät ihmiset, älkää syökö ainakaan toisten ihmisten paskoja - siitä tulloo sairaaksi. Tervetuloa pellolleni pyllistämään. Ravinteitasi kaivataan. Teen paskastanne leipää sulle, usko tai älä.
Maanviljelijä
Koeta pidättää Keski-Suomeen asti ;d - Anonyymi
Ja miksi ihmeessä kukaan haluaisi, että syöt paskaa?
- Anonyymi
Niissä sekoa jo ensimmäisen puolessa välissä!
Ateisti uskoo pahaan Jumalaan. Mieleltään terve ei usko satuihin
Ei ketään kiinnosta sinun paskan syönti tai puhuminen mutta jos lupaat tonnin rahaa niin jo alkaisi kiinnostaa.
Tästä linkistä näet youtubesta Saalem seurakunnan jumalanpalveluksen.
https://www.youtube.com/live/15dL6Kwj0_o?si=86oQhQQokiHL42Sb
https://www.youtube.com/live/15dL6Kwj0_o?si=86oQhQQokiHL42Sb- Anonyymi
On se järkyttävää ajanhaaskausta tuollaisen älyttömyyden katselu. Hyi pyhä yrjö sentään kun etoo!
- Anonyymi
Olet oikeassa, ei tarvitse napostella hatullista paskaa.
Koska kunnon kristitytkään ei hellareita pidä muuta kuin pelleporukkana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585564KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1973607Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222375Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91258Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT651058- 1021048
- 851023
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181022Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975