Saattaa käydä niin että Krista Kiuru lentää kohta pihalle sote-valiokunnasta. Merkit on ilmassa. Se punotti kuin keitetty rapu kun tuli ulos neuvotteluhuoneesta, ja joutui heti median tenttiin. Ehkä järki vielä voittaa joskus.
Näyttää hyvältä
17
160
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Krista kyllä sovi yhtään kaappinatsin porukkaan .
- Anonyymi
Se on satanisti roskaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on satanisti roskaa!
Silavanisti se on
- Anonyymi
Se vaatii jo vähän voimaa että saa ton lyllerön lentämään. Mahtaakohan ampua semmosesta sirkus tykistä? Sopis hyvin sirkus arkadiaan.jopa 200 pelleä esiintymässä joka päivä.
- Anonyymi
Ei persu kansanedustajia, niin paljon ole ei edes yhteensä kokoomuksen kanssa. Eikä voi ymmärtää perseaukisten tietämättömien valittavan, Kristan sote työstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei persu kansanedustajia, niin paljon ole ei edes yhteensä kokoomuksen kanssa. Eikä voi ymmärtää perseaukisten tietämättömien valittavan, Kristan sote työstä.
KAIKKI politikot ihan samaa sakkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KAIKKI politikot ihan samaa sakkia.
porukasta 90% narsisteja
- Anonyymi
Ei ole. Eduskunnassa on yksi paha epäkohta, minkä vuoksi maan asiat ovat päin persettä. Siellä on aivan liikaa naisia.
- Anonyymi
Totta on. Siellä on tärkeämpää kaivella ministerin 10 v. vanhoja naisasioita, kuin Tuppuraisen 8 miljardin helppoheikinkauppoja, osti konkurssipesän, ja istuu yhä eduskunnassa🤣.
Se ihmissuhdekaivelu on nimenomaan ämmien kotkotuksia, eikä sellaiset asiat kuulu eduskuntaan. Niiden pitäisi ymmärtää että ompeluseurat on näitä käkätyksiä varten.
Tai Teuvo Hakkarainen vähän pikkujoulubooleissa yritti pussata kansanedustajaa, niin valtakunnassa tuli hätätila. Kas kun ei vankilaan heitetty.
Minulle kävi niin että täti alkoi kourimaan sitä itseänsä eräissä juhlissa, enkä katsonut tarpeelliseksi poliisille soittaa. Sen sijaan kysyin että meille vai teille. Enkä katunut, eikä ilmeisesti hänkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta on. Siellä on tärkeämpää kaivella ministerin 10 v. vanhoja naisasioita, kuin Tuppuraisen 8 miljardin helppoheikinkauppoja, osti konkurssipesän, ja istuu yhä eduskunnassa🤣.
Se ihmissuhdekaivelu on nimenomaan ämmien kotkotuksia, eikä sellaiset asiat kuulu eduskuntaan. Niiden pitäisi ymmärtää että ompeluseurat on näitä käkätyksiä varten.
Tai Teuvo Hakkarainen vähän pikkujoulubooleissa yritti pussata kansanedustajaa, niin valtakunnassa tuli hätätila. Kas kun ei vankilaan heitetty.
Minulle kävi niin että täti alkoi kourimaan sitä itseänsä eräissä juhlissa, enkä katsonut tarpeelliseksi poliisille soittaa. Sen sijaan kysyin että meille vai teille. Enkä katunut, eikä ilmeisesti hänkään.tää pussattu ämmähän sitten itse aivan normaali ihminen? :D
- Anonyymi
Juuri näin. Kanat kotkottaa. Kaikki maalaiset tietää mitä tapahtuu kun kanalassa kanat keskenään eikä ole kukkoa.
- Anonyymi
Toisin kuin persupölöjen puoluetoimistolla ja Esson baareissa kuvitellaan, Krista ei mihinkään lähde, paitsi seuraavaan hallitukseen.
- Anonyymi
Siivoamaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siivoamaan?
Kiusaisi mopinkin sairauslomalle
- Anonyymi
elämme sirkuksen takapihalla, kaikenlaiset helkutin friikit pääsevät tekemään koko maata koskevia päätöksiä :D
- Anonyymi
Suurin osa halusi oikeistopolitiikkaa Suomessa ja nyt saavat sitä. Rahalla saa ja sähköautolla pääsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa halusi oikeistopolitiikkaa Suomessa ja nyt saavat sitä. Rahalla saa ja sähköautolla pääsee.
Minulla on jo kaikkea, enkä enempää ole hankkimassa. Ennemminkin luopumassa hankitusta omaisuudesta, kun niitä ei kuollessaan mukaansa kerran saa. Joten aivan sama minulle kuka hallitusta johtaa🌞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892