nyt vain inhotat minua. Toivon, että vaihtaisit paikkakuntaa.
Ihan itse teet itsestäsi ruman miehen silmissäni.
Oli aika jolloin halusin sinua
19
404
Vastaukset
- Anonyymi
Ei minulta. Rakastan aina vain. Enkä ikinä kehottaisi ketään muuttamaan. Ei ole sellaiseen oineutusta.
- Anonyymi
No miltä se mies näyttää muiden naisten silmissä. Jos ne näkee sen komeana niin sinun inhoamisella ei ole mitään merkitystä. Kunhan mies tietää ajatuksesi ettet ole kaksimaamainen hänelle.
- Anonyymi
Vaihdan hiippakuntaa kiitoksia
Ehkä mun sielu on niin riekailena tän kaiken jälkeen, että oon taas pohjalla, ehkä enää ei oo vaa sitä samaa energiaa, kun tiedän , että yksin on tästä eteenpäin mentävä, parhaani haluan aina tehdä, enkä luovuttaa täysin. Haluat olla toisen kaa ja hyväksyn sen, ainoa asia mitä voin tehdä on kehittyä ihmisenä ja tehdä parhaani. Haluan ,että olet turvassa ja onnellinen.
- Anonyymi
Aionkin muuttaa. Pitkän harkinnan tulos. Pelkästään kaivatun osuus asiaan on pieni joten hänen ei tarvi kokea siitä syyllisyyttä.
- Anonyymi
Mikähän pakko häntä on nähdä jos inhottaa?
- Anonyymi
Hehe... Älykköjen kokous.
Anonyymi kertoo "ei ollut minulta" ja toinen tietää kaikki taustat, kun voi neroilla.
Ap - Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣vattu mikä alotus*kippurass
- Anonyymi
Eiköhän se muutto ensvuoden aikana tapahdu.
- Anonyymi
Kuolema tulee ennen sitä
- Anonyymi
😔😔😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolema tulee ennen sitä
Vaihda levyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😔😔😔
Hymyä huulee
- Anonyymi
Minä en muuta. Saa inhota ja olla jos ei kestä.
- Anonyymi
Ei Suomessa tarvi väkivaltaisia stalkkereita ja vainoajia kestää!
- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
Jos et kaipaa enää, niin turha varmaan tuhlata aikaansa kirjoittelemalla siitä ikäväpalstalla. Tervemenoa.
- Anonyymi
Eikö se olisi sun tehtävä muuttaa jos sä et häntä kestä? Eikö se sillon ole sun ongelma?
- Anonyymi
Kiitoksia a
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769062Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per603343- 422728
- 272241
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto382207Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151773- 681715
- 181649