Vieläkös Kaupunkimme valtustosaliin pääsemiseen vaaditaan S-kultakortti, vai pääseekö sinne jo Lidlin äpilläkin?
Joos on Osuskaupan Hyvävelijärestelmä murtunut?
12
144
Vastaukset
- Anonyymi
VARTIOILLA on skanneri, jos sulla on Lidlin äppi kännyssäsi, ei ole mitään mahksia päästä sisälle - mutta Osuuskaupan kehittymättömällä äpillä se onnistuu.
- Anonyymi
Kamalaa, mutta kun mulla on molemmat, siis se S- kortti ja Lidlin äppi - mitenkä nyt toimisin - että edes pääsisin Salon Kaupugnintalon vessaankaan, vaikka olin porvareiden ehdokas vaaleissa viimeksi ja puuhkahuivikin kuvassanikin oli silloin.
- Anonyymi
Porvareiden porvareita olemme aina olleet ja emme ole koskaan edes tunteneet ulkopuolisia ihmisiä, mitä ne ovat, ei kait ne tuo vaan santaa Kaupunkimmetalon parketeille, jos ne pääsee sisälle, siis ne Lidlin äpillä tulevat
Apua, tehkää jotain - ettei käy kuin Syyriassa. - Anonyymi
Voisihan sitä tosiaan verrata Syyriaan, on siellä kaupungintalolla 50 vuotta porvareiden osuuskauppa huseerannut kuten yksinvaltias Syyrian mulkku.
Muistelkaapa vaikka Osuuskaupan Arvosen aikaa jolle joka saatanan valtuuston äijä ja nainen pokkuroi ja köyhät kyykkyyn systemillä. - Anonyymi
Ei kun QR koodilla
- Anonyymi
Ehdotan joulukeröystä osuuskaupan vähäpalkkaisille johtajille
Keräyslippaat ja laatikko kassojen viereen.- Anonyymi
Ei tarvi on jo jyvitetty tuotteiden hintoihin ja osuuskunta korttijäsenyys hässäkkään sekä lahjontaan henkilökunta alennuksiin ja hyvä veli verkostoon
- Anonyymi
Viikolla koitin päästä sisälle ja mutta kun näkivät mun vanhan E - marketin kortin vilauksella kun koitin sitä S- korttia hakee plakkaristani.
Isot ÄIJÄFIRMAN ISOT taluttivat minut joenrantaan asti ja paiskoivat maahan, sanoen: "Ettekös te saatanan köyhät opi koskaan, teille ei ole mitään asiaa joen tännepuolelle"- Anonyymi
Esimerkiksi; Miksi se Lohi maksaa S - marketissa , tai Prismassa 24 e kilo, kun samaa saa muualta 10:llä eurolla?
- Koska näillä saatanan S - markettien ns, Puuhkanaisilla ( puuhkanainen on kuin ylimys HUORA aikoinenansa ) on varaa ostaa ja ,,,,
- Anonyymi
s- kortilla saa ruuastakin maajussit BONUKSIA, ja verotuksissa vähennystä siitäkin, ne katsotaan rehuksi.
- Anonyymi
Olin lenlillä kaupungilla ja saumoisin kävelin nykyisen Kaupunkinmmetalon vierustaa ja siellähän outoja tapahtui kun pienestä akkunasta sisälle katsoin.
Äänenkin kuulin sisältä ja ensin vain kuuli: Hallelujaa, hallelujaa Arvonen,,,,,,joka jatkui ja jatkui, kunnes tarkensin katseeni, perkele.
Siellä oli iso valkokangas jonne heijastettiin vanhoja Osuuskaupan mainoksia ensin ja sitten vanhojen johtajien kuvia - wittu.
Siellä ne nyökkäili kuin jossain krematoriossa ja lopulta tuli kuvaa Salon Seudun Sanomista ja Arvosesta - siitähän riemu repesi, nuoret työtkin alkoivat riisuitumaan ja huusivat "Voi, voi Arvonen, voi arvonen , tule takaisin , tule takaisin.... - Anonyymi
Eihän tuo mitään uutta mulle ollut, muistan aina lapsuudesteni kylän Osuuskaupan jonne nuori nainen meni kesäksi töihin ja jo jouluna alkoi vatta kasvamaan.
Sanottiin silloin vain: "tyttö oli liikaa syöyt osuuskaupan leipää".
Takahuoneessa oli jauhoja punninnut vain ja Osuuskaupanhoitaja oi tullu takaapäin häiritsemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124070MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822091Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991395Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838