Minä itse tiedän

Anonyymi-ap

oman vointini tilan ja se on hyvin huono ja siksi tulin siihen tulokseen etten ole enää mukana projektissa! Minun on välttämätöntä saada kokea normaalia elämää, ilman minkäänlaista kautta rantain kertomista. Voin huonosti sekä psyykkisesti että fyysisesti, patteja tullut kahteen paikkaan. Ehkä olen jo kulkemassa kohti kuolemaa, niin se enneuni ennusti minulle joskus unessani siten, etten täyttäisi enää pyöreitä vuosia. Kuljen ulkona korvat suljettuina niin kauan kuin siihen koen tarvetta! Toivon että tänä vuonna maksettaisiin osa korvauksista, niin projektin aloittajat lupasivat. Tarvitsen rahaa itseni hoitamiseen! En tiedä tällä hetkellä haluanko enää koskaan uutta ystävää kenestäkään! Ensi vuoden alkupuolella haluan alkaa tehdä töitä kahtena päivänä viikossa. Olen äärettömän surullinen siitä, etten ollut edes sen arvoinen että minulta olisi kysytty, mikä minulle on tärkeintä elämässä tulevaisuutta ajatellen. En voinut koskaan sietää, enkä tule koskaan sietämään sitä kautta rantain kertomista missään!Se on ollut jatkuvasti kaikkein vastenmielisin kokemus ihan joka ikisenä päivänä kun sitä on ollut. Tunnen olevani kohti kuolemaa menevä raato, joka viimeisillä voimillaan yrittää roikkua elämässä kiinni. Niin paljon inhoan ihan kaikkea kautta rantain kertomista esityksineen! En tiedä pystynkö enää koskaan lähtemään ovesta ulos, pelkäämättä minulle nimettöminen ihmisten syvästi ahdistavaa ns. tiedottamista. Se on aina paluu kaikkiin niihin vuosiin, jolloin en ymmärtänyt niistä esityksistä yhtään mitään!

10

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaiken kaikkiaan lopputulos on se kuten jo aikaisemminkin kerroin, ettei projektilla ollut mitään mahdollisuutta saada hyvää aikaan, koska sen toteutustapa oli täysin väärä alusta alkaen!Aivan liian paljon täysin tuntemattomia ihmisiä mukana ja pysyvän työpaikan menetys varmistivat sen epäonnistumisen!

• Anonyymi

Valitsit K:n?

• Anonyymi

Sulla taitaa olla aapeeguppea huonommin nämä henkiset asiat

• Anonyymi

Voimia! Olet arvokas. Koita pärjätä.

• Anonyymi

Kerro lisää projektista

• Anonyymi

Meinasit sitten reesu vieläki yrittää rikastaa näitä guppe yhdentekeviä mälinöitä tarinaksi? Mee töihin johonki mihin ottaa

• Anonyymi

Sinulla on paranoidinen skitsofrenia ja liioiteltuja narsistisia kuvitelmia roolistasi sekä antisosiaalisia tendenssejä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on paranoidinen skitsofrenia ja liioiteltuja narsistisia kuvitelmia roolistasi sekä antisosiaalisia tendenssejä

itelläs on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

itelläs on

Gremlins

• Anonyymi

Projekti seis nyt heti! Apua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      74
      2472
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1792
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1457
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      259
      1446
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      85
      1272
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      390
      1245
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1225
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      358
      1197
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    Aihe