Entinen maalaiscowboy etsimässä jotain mestaa mihin muuttaa ja jossa olis hyvät maisemat ja hyvä olla. Onko Eurajoki mun paratiisi? Älkää heti alkako haukkumaan paikallista yhteisöä siitä että "puhutaan toisista ja on naapurikateus" koska sitä on enemmissä tai vähemmissä määrin joka paikassa mutta se ei kiinnosta mua koska kukaan teistä ei tiedä musta mitään eikä tuu tietämäänkään koska elän omaa elämääni. Kertokaa jotain positiivista mielummin.
Nuori jätkä jota Kaupunkielämä V*TUTTAA!
4
90
Vastaukset
- Anonyymi
Muuta mieluummin ruotsiin.
- Anonyymi
Tuskin kannattaa Eurikselle muuttaa. Kylän läpi tehtiin ohitustie, eli palvelut loppuvat luultavasti aika pian, kun ulkopaikkakuntalaiset eivät pysähdy taajamaan. Terveyspalveluja ja kouluja jo lopetetaan. Mummoutuva paikkakunta. Kunnallispolitiikka ja koulutoimi ollut parin paikkakuntalaisen suvun "hallinnassa" vuosikymmenet, ja tulokset heikkoja. Esim. opettajiksi palkattu omia sukulaisia, riippumatta näiden taitotasosta tai soveltuvuudesta tehtäviinsä.
- Anonyymi
Eurajoella ei muuten ole oikein mitään maisemiakaan. Peltoaukeat täynnä voimalinjoja, maajussit kaatavat rahanpuutteessa metsät paljaiksi, ja rantaviivaa "koristaa" voimalaitoskokonaisuus.
- Anonyymi
Eurajoki huono. Nostaa kunnallisveroakin. Aamu- ja iltapäivä hoito lakkautetaan. Siihen on oikeus enää alle kouluikäisille. Nykyään sitä voivat saada 10v ikäiset lapset vielä. Eurajoen piti olla varakas kunta. Miksi sitten kaikesta ruvetaan tämän nykyhallituksen aikana säästämään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892