Entinen maalaiscowboy etsimässä jotain mestaa mihin muuttaa ja jossa olis hyvät maisemat ja hyvä olla. Onko Kankaanpää mun paratiisi? Älkää heti alkako haukkumaan paikallista yhteisöä siitä että "puhutaan toisista ja on naapurikateus" koska sitä on enemmissä tai vähemmissä määrin joka paikassa mutta se ei kiinnosta mua koska kukaan teistä ei tiedä musta mitään eikä tuu tietämäänkään koska elän omaa elämääni. Kertokaa jotain positiivista mielummin.
Vastaukset 19
- Anonyymi
Isot on ongelmat
- Anonyymi
Selvitä asia itte äläkä täällä itke
- Anonyymi
Isot on murheet
- Anonyymi
Isot on ongelmat
- Anonyymi
Isot on ongelmat
- Anonyymi
Jatka matkaasi hampuusi!
- Anonyymi
Isot on ongelmat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isot on ongelmat
vituttaako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vituttaako?
Isot on ongelmat
- Anonyymi
Hän on kroonikko.
- Anonyymi
Onpa kiva, kun joskus joku ymmärtää, että pikkukaupungin kielteiset puolet on samat aivan joka paikassa! Tsemppiä etsintään ja tervetuloa!
- Anonyymi
Näin muualta Kpäähän muuttaneena, niin en ikävä kyllä voi suositella. Kyllä kateellisuutta ja seläntakana juoruamista on aina, sekä joka pienessä kunnassa. Sehän on selvä.
Jos nyt jotain positiivistä tahtoo etsiä, niin palvelut on hyvällä tasolla. Itse en ainakaan Joudu lähtemään minkään asian takia Kankaanpään ulkopuolelle, jos en tahdo.
Järvet on pieniä lätäköitä, toki Merelle ei matkaa ole kuin n. 60km, eli kai sekin on jonkinlainen +.
Töitä ei kamalasti ole, jotain aina löytää ja tekevä kaveri kyllä paikkansa löytää. Palkkakuoppa on aika kova verrattuna muualle. Eli sitäkään ei kannata ihmetellä.- Anonyymi00022
Ei pidä paikkansa tuo palkkakuoppa.
- Anonyymi00014
Hyvä paikka asua. toki saa olla varuillaan koska kankoonpiäsä on tosi paljon homoja...
- Anonyymi00017
Tule tänne vaan. Tää on rauhallista maalaiselämää..ihmiset on vaan ...mitä yleensä maalaisjuntit..
- Anonyymi00018
On kateutta mut kun ei välitä elää vain omaa "elämää
- Anonyymi00019
Ja palvelut Ok.
- Anonyymi00020
Kauan olen täällä asunut, kymmeniä vuosia. Ihan kiva paikka. Liikuntapalvelut hyvät, kauppoja tarpeeksi ja ruokapaikkoja ja ravintoloita ja seurakunta + kaunis kirkko.
Tilaa on elellä, ei liikaa porukkaa. ...ja hyvä kirjasto. - Anonyymi00023
homoja kaivataan juu kankaanpäähän tervetuöoa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398