Tarja Halonen on maamme historian paras presidentti. Hyvä ystävä Putinille ja Tarja olisi taannut maamme pysyvän NATON ulkopuolella. Tarja takasi Ottawan miinankieltosopimuksen, minkä fasistit ja natsit yrittävät nyt irtisanoa. Tarja Halonen palkitsi Syyrian upean presidentti Al-Assadin maamme korkeimmalla kunniamerkillä. Nyt laitamme venäläisen Lukoil Teboilin seinälle Tarja Halosen kuvan Putinin ja Josef Stalinin viereen. Näin saamme päivittäin ihailla näiden suurten valtionpäämiesten kuvia täällä venäläisellä Lukoil Teboililla Kiuruvedellä.
Upea presidentti.
14
194
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä Suomi sai mitä tilasi. Mitäs äänestitte seta-demaria. Nyt saatte hävetä.
- Anonyymi
No - - - mutta - mutta Yksi asia unohtui - ;
Jos kaikki olisi mennyt niin - kuten SDP:n Sosialisti-Kommunisti Halonen -
- Suunnitteli Venäjän Putinin kanssa -
- Niin Suomi oli Jo Venäjä Putinin - Vallan Alla ja Olisimme RYSSIÄ - !- Anonyymi
Hyvin olisi silloin asiat Kiuruvedellä.
Bensa maksaisi TBoililla 0,50 senttiä ja maksaa voisi vaikka ruplilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bensa maksaisi TBoililla 0,50 senttiä ja maksaa voisi vaikka ruplilla.Minä olen nytkin maksanut Kiuruvedellä venäläisellä Lukoil Teboililla rublilla. Niin maksaen saa hyvän alennuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen nytkin maksanut Kiuruvedellä venäläisellä Lukoil Teboililla rublilla. Niin maksaen saa hyvän alennuksen.
Taidat sitten olla joku kultapossukerholainen, kun meiltä muilta kelpaa vain eurot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat sitten olla joku kultapossukerholainen, kun meiltä muilta kelpaa vain eurot.
Olen vain aito putinisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivat sulle. Noh, mieluummin maksan jatkossakin tebskalla euroilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bensa maksaisi TBoililla 0,50 senttiä ja maksaa voisi vaikka ruplilla.Voisiko muuallakin maksaa rublilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko aidolla putinistilla
pää turvonnut samalla tavalla
kuin Putinilla
suurten visioiden paljoudesta?
- Anonyymi
Halosta äänestivät presidentiksi jopa jotkut kokoomuksen akat syystä, että presidentiksi piti saada nainen.
- Anonyymi
Ilman muuta paras. Putinkin noudattaa ulkopolitiikassaan Tarjan viisaita neuvoja.
"Yksityiskohtiin menemättä Halonen antaa ymmärtää, että Putin on hänen neuvojaan kansainvälisissä aiheissa paitsi kuunnellut myös noudattanut."
https://suomenkuvalehti.fi/kotimaa/presidentti-tarja-halonen-vladimir-putinista-olemme-ystavia/#:~:text=Halonen on sanonut, että he ovat Putinin kanssa,Putinilla on hyvä huumorintaju, samankaltainen kuin hänellä itsellään.
Viimeksi Vladimir-ystävä noudatti Tarjan neuvoja lähtemällä torjumaan natsismia Ukrainaan.- Anonyymi
Lähti hyökkäilemään
kuin vanha, höperö aatelisherra Don Quijote
peitsi tanassa vihollisten kimppuun.
Törmäyshetkellä vasta tajusi,
että viholliset olivat tuulimyllyjä.
- Anonyymi
Martti Ahtisaari olisi voinut jatkaa toisen kauden, mutta Halonen kiilattiin Ahtisaaren tilalle. Ahtisaaren jälkeen sitten valittiin onneksi Sauli Niinistö kahdeksi kaudeksi ja nyt Alexander Stubb.
- Anonyymi
Korjauksena, että Halosen jälkeen sitten valittiin onneksi Sauli Niinistö jne.
Parempi vaihtoehto olisi ollut Ahtisaari kaksi kautta ja sen jälkeen Niinistö jne. Halonen olisi voinut jatkaa politiikassa muuten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949