Suurin osa jokerifaneista on alkanut kannattamaan jokereita 90-luvulla buumin aikaan eli jokerifanit ovat gloryhuntereita.
Jokerifanit gloryhuntereita
6
365
Vastaukset
- Anonyymi
jokerithan syntyi Töölön Vesan raunioille, kun rakennusmestari Mäkinen osti sen konkurssipesän ja nimesi sen jokereiksi.
Myöhemmin vannoutunut HIFK-kannattaja Sipoosta osti seuran kun ei päässyt HIFK:n johtoon, eli siis Harkimo.
jokerit on siis huomattavasti uudempaa tuotantoa kuin HIFK, jolla oli jo jokereiden syntyessä vakiintunut kannattajakunta.- Anonyymi
Mitä sitten?
- Anonyymi
Veikkaan jotta valtaosa Jokereiden kannattajista on syntynyt 90 luvulla, joten heidän kannatuksensa ei voi olla sen vanhempaa.
- Anonyymi
Aivan eli pellefanit ovat gloryhuntereita.
- Anonyymi
Useimmat Hifk-vesat ovat kai jo 60- tai 90-luvulla muuttaneet Töölöstä Espooseen karkuun Itä-Helsinkiä.
No joo mutta ihan Suomi-medioiden puolesta toivon silti, että Jokrut pelaa vielä toisenkin kauden Mestistä. Ehtii paremmin vaikuttaa ja jänkyttää.
- Anonyymi
Eikös tämä muoviseura jokerit tullut töölön vesan raunioille? Vai muistanko aivan väärin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204814
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861742Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881592Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351177Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi661058- 931054