Saamani tiedon mukaan Kokoomuksen ryhmässä hajoaa jatkuvasti tuoleja, kun eräät henkilöt ovat niin ylipainoisia... Ja SDP:n ryhmässä taas ihmiset on saaneet allergisia oireita erään henkilön käyttämän partaveden takia. Tästä on tehty useampi valitus saamani tiedon mukaan
Vastaukset 12
- Anonyymi
Tässä näkee muka sivistyneen vasemmistolaisen eläkeläisen asiallisuuden. Vaikka väittää itseään maisteriksi, käytös on kuin palvelutalon asukkailla joilla jopa peruskoulu on suoritettu mukeutettuna.
Koulutus ei kerro yhtään mitään ihmisestä ja maisteriksi pääsee myös keskimääräistä alhaisemmalla älykkyydellä. - Anonyymi00003
hyvä on
- Anonyymi00004
Huolehtisi idolisi sadun tytöstä. Ominut vissiin vasemmistolaisen ideologian ilmeisesti ku käsivarret täynnä neulanreikiä
- Anonyymi00013
nuorest tytöst tullut aito narkkari. vasemmiston tavoite?
- Anonyymi00005
Tätä ei spammaava mt-ongelmainen vassari pääse kadottamaan
- Anonyymi00006
Onko demareiden vanhan liiton heponistit onnellisia kun heroiini palannut suomen kaduille?
- Anonyymi00007
On ja kolme merkkiä
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
On ja kolme merkkiä
Ei anneta vasemmiston tuoda vanhan liiton heponisteja takaisin mkliin
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei anneta vasemmiston tuoda vanhan liiton heponisteja takaisin mkliin
vasemmsitolta saa parhaat päihteet
- Anonyymi00008
lihavuus on merkki elämänhallinnan puutteesta
- Anonyymi00012
Se o varallisuudesta osotus, röyh!
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Se o varallisuudesta osotus, röyh!
eli elämänhallinnassa vakavia puutteita kun ei älli riitä edes syömään kunnolla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791662
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset206628- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo88584- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510