Kun koet, ettet ole mulle mitään velkaa.
Vähän röyhkeä olet
13
922
Vastaukset
- Anonyymi
Mitään ei mukaan saa ei velkaa ei saatavaa.
- Anonyymi
Mitäs ap kokee kaivattunsa olevan velkaa. Selityksen? Ei kiitos. Jos olet se, kenen sinun ajattelen olevan, niin selityksiä ei heru enää. En ala ketään opettaa.
- Anonyymi
Itse sanoit että ei tarvitse huolehtia niistä. Ja nyt kun olen jaksamisen äärirajoilla, sinä nostat tämmöistä esiin. Voi vittu mikä tyyppi!
- Anonyymi
Ehkä pelkään sinussa sitä että haluaisit sitä periä vaikka väkisin.
-nukke - Anonyymi
No enhän mä olekkaan... Huhuh
- Anonyymi
Unohditko pyytää maksun heti?
- Anonyymi
Sä taidat pikku katkero olla jo aika piipussa siellä. Näitä tarinoita pitää kehitellä ja joka suuntaan spekuloida
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä taidat pikku katkero olla jo aika piipussa siellä. Näitä tarinoita pitää kehitellä ja joka suuntaan spekuloida
Joo nää joka suuntaan rönsyilevät spekulaatiot alkaa käydä vähän vanhaksi eikä taunot vaa tajua kuka tilittää sitä sun tätä
- Anonyymi
En tietääkseni ole kui pankille velkaa enkä sillekään mitään ylipääsemättömän suuria summia jahka jaksas huvittua vaivautuun oikeasti haluamaan niittä töitä ehtiä
- Anonyymi
Taitaa olla toisinpäin, kun miettii minkälaista kohtelua sain sinulta. Kehtaatkin kaiken päälle edes väittää että velkaa olisin.
- Anonyymi
Olet guppe täytellyt yöllistä ketjuasi taas aika taajaan. Mitä parhainta onnea hölinän ja hälinän aikaansaamiseen
- Anonyymi
Juu juu guppe. Onko tässä kyse rahasta vai palveluksesta? Kun tämä jengiväki täällä näitä keskenäisiä asioitaan käsittelee
- Anonyymi
Bragneri on sulle velkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768632Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593291- 382634
- 272191
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362169- 131917
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151733- 671698
- 181629