Oletko oikeasti edes hengissä?

Anonyymi-ap

Vähän kyllä huolestuttaa.

53

2804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuolin syöpään jo

• Anonyymi

😭😭💔

• Anonyymi

Jotenkuten😑

• Anonyymi

Yeah

• Anonyymi

Riippuu siitä kuka kysyy. 😁

• Anonyymi

Samoin täälllä.
        Yritän pysyä just ja just hengissä että viranomaisia ketuttaa ja pelottaa millonko se virkoaa ja lähtee oikeutta hakemaan vuosien piinasta.Rahaa palaa ja kutti passeli ,mitä pilasivat terveyden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin täälllä.
        Yritän pysyä just ja just hengissä että viranomaisia ketuttaa ja pelottaa millonko se virkoaa ja lähtee oikeutta hakemaan vuosien piinasta.Rahaa palaa ja kutti passeli ,mitä pilasivat terveyden.

Istuttivatko he sinuun gubbe somaattisen sairauden vai minkä?Hönön puolesta kysyn

• Anonyymi

Tsekkaa some, kai sillä jotain netissä on?

• Anonyymi

Onko sulla päässä jotain reikiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla päässä jotain reikiä?

Mielestäni en ole neulatyyny vaikkakin vähän sämpylämallin kaunotar olenkin.

• Anonyymi

• Anonyymi

Tietääpi mitä aihetta nämä 2 poistettua on.

• Anonyymi

toivottavasti tappavat tuon porukan, ja kyllähän niitä kuolee koko ajan. ja laillisesti, eli ei mitään todisteita jää.

• Anonyymi

Jaa nii kui minkä porukan ja miks ne pitäs tappaa mitä ne on tehny väärin ja kenelle/keille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa nii kui minkä porukan ja miks ne pitäs tappaa mitä ne on tehny väärin ja kenelle/keille

Eiköhän tämäkin virsi ole jo loppuun veisattu gubbesiteeraaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tämäkin virsi ole jo loppuun veisattu gubbesiteeraaja

Kannatti lavastaa näitä värssyjä, heh heh

• Anonyymi

äläkä sotke minun uraani syömiseen, en saanut heiltä mitään. Se on jo todistettu, luulivat minua teidän kaltaiseksi ja hakkasivat, mitä joutuvat nyt palauttamaan jotta saadaan yhteydet pois, minun exällä oli jo silloin toinen nainen jota syötti ja sitä sukuaan. Ei kukaan halunnut minulle omia alojani, aina hakattu vastaan ja aina menestynyt silti, vaikka lopuksi hakkaavat ja kuittaavat siitä aina pahaa. Eikä kiinnosta ottaa miestä, jolle luovuttaa uraa ja ottaa paskatehtäviä itse.

• Anonyymi

on ne ritarit aina tykänneet minusta, yrittivät joskus auttaa kauneusalaan, vaatealaan tai sen semmoiseen, kataalliset naiset estivät sen, ja päädyin toiselle alalle. hoitoala ei ole ikinä kiinnostanut mihin jotkut minua haluavat, joten jatkan omallani. ja pari luki saman tutkinnon ja ihmetteli miksi se heillä mene niin, koska en ole saanut juurikaan apua, ollut välillä onnea ja saanut hyviä paikkoja ja luonut yrittäjänä itse. Eli kaikki oli omaa, ja joutuvat palauttamaan. Olen kyllä ainutlaatuinen, ja sama moodi jatkuu myös kirjallisuudessa, estävät ja hakkaavat. samoin lehtialalla. Ritarit auttaisivat siihen kauneusalaan, tai lasten hoitoalalle, mutta se on niin sitovaa ja ne seksittäitä, sanotaanko näin. ettei kiinnosta, joten estetään niitä tietoisuusporukoita ja pian tulee rahaa, selvitään omaan porukkaan, ja päästään näistä.

• Anonyymi

Kuolin jo 20 vuotta sitten☠️

• Anonyymi

Olen pahoillani kaikesta mitä olet joutunut kokemaan ja sen vaikutuksista elämääsi vielä tänäkin päivänä.

• Anonyymi

Samoin.Otan osaa.

• Anonyymi

Jos olisit kuollut et pystyisi tänne kirjoittelemaan joten mitä kuolemista tarkoitat

• Anonyymi

Katso Facebook, Instagram ym

• Anonyymi

Knock knock knocking on heavens door
      🚬👩🏻‍🦳

• Fyysisesti ehkä mut henkisesti en oikein.

• Anonyymi

Tulin taivaasta suorittamaan kesken jääneet tehtävät. Meillä on siellä oma palsta Taivaskanava ja sain täältä viestin että joku on jäänyt kaipaamaan. Missähän se mies nyt on jolla on ikävä?

• Anonyymi

Palstasetä suoraan taivaasta. Tuli takas Kuusta avaruusaluksella ja kruunu päässä 🚀😇🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

nippanappa

• Anonyymi

Juu täällä räpiköin.

• Anonyymi

Olen, vaikka ei tämä minulle ollutkaan

• Anonyymi

Tunnen olevani elämäni kunnossa, mistä ñyt moinen huolenaihe kumpuaa.

• Anonyymi

Oma vointi on nyt asetettava tosiaan etusijalle. Kaikki mikä vaarantaa sen laitettava syrjään. Asiat jotka eivät ole hyväksi. Saa tuntemaan olevansa elossa.

• Anonyymi

hyppäsi parvekkeelta, en tiiä selviikö elossa, kun ei hän terveydenhuollossa asioi 😪💘💔🥀🎗️✨

• Anonyymi

👏.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👏.

Siis taputatko tollaselle viestille?? Joku hypännyt parvekkeelta!? Oletko jotenkin 🥴🥺?? 🤨🖕

• Anonyymi

Eipä ole tosa kohti taidettu kysellä haluaako asioida terveydenhuollossa vaiko ei ei multa ainakaan kyselty aikoinaan

• Anonyymi

😢😢💕💕😢😢

• Anonyymi

Miksi moista kyselet?

• Anonyymi

Gupella on varmaan huoli lähimmäisistä

• Anonyymi

Kiitos kysymästä, taidan olla perseestä ainakin kuuluu huokaus, miten sinä alkaa jo huolettaa nämä avauksesi mielikuvitushahmoille? miten oot kunnossa, joko lääkkeet on jaettu siellä jossain;-D

• Anonyymi

Hengissä. Katsoin kalastusohjelmaa 🙂 jos aletaan tuntemaan paremmin, voitaisiin joskus mennä kalaan.
      Osaan onkia virvelillä, avokelalla myös, pilkillä ja mato ongella tietenkin.
      Toivottavasti sinulta sujuu myös?
      - mustissa 🧑🏼‍🎄

• Anonyymi

😥💔

• Anonyymi

Pidän aina silakkaa taskussani. Täten tiedän onko minut temmattu taivaaseen: siellä kuolema olisi voitettu ja silakanruoto ei voisi olla mukanani,

• Anonyymi

Palstabylleröt kaipaavat jotain narkkeja. Siksi jatkuva huoli ovatko hengissä.

• Anonyymi

Mikä se ny pahan tappas toki tiedän itse tuohonkin vastauksen mu koitappa olla rakastettavan vihattu kusipää jonka joskus melkeistä vähintään jokatoinen vastaantuleva ois halunnu vähintään hakata ja vielä olla elossa neljänkymmenen vuodenkin jälkeen minkä nuorena aloittaa sen vanhana taitaa

• Anonyymi

Kuolin henkisesti pari vuotta sitten, tyhjä kuori joka odottaa lyhistymistä. Mutta pitää olla niin urhea ja hyvinvoiva, eikä nykymaailma anna mahdollisuutta näyttää heikkoutta.
      Unelma onnesta jonkun kanssa saa jaksamaan eteenpäin.
      Älä ole huolissasi. Kyllä minä selviän.

• Anonyymi

On tärkeää että on unelmia, jos tuntuu ettei mitään muuta enää ole. Vähän samantapaista täälläkin, jollain on mentävä.

• Anonyymi

Älähän nyt. Kyllä sinä olet ihan yhtä arvokas ihminen kuin kaikki muutkin. Pärjäile!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älähän nyt. Kyllä sinä olet ihan yhtä arvokas ihminen kuin kaikki muutkin. Pärjäile!

Miten sana arvokas liittyy aiheeseen? Arvokkaampi olen ainakin kuin sinä ja kahden aivonsolusi yhteentörmäys.

• Anonyymi

Nipin. Napin no niin

• Anonyymi

Nonii

• Anonyymi

Toistaiseksi.

• Anonyymi

Ei sillä ole väliä olenko, siis rakkauden näkökulmasta. Minua ei voi rakastaa kun olen vaan hankala pikkupoika luonteeltani. Niin se on. Etsin vastauksia muualta nyt asioihin, en täältä, enkä naisesta, kun ei hän voi minua auttaa. Hyvää yötä.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      59
      14461
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      37
      4193
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      51
      2403
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      154
      2249
    5. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      340
      1805
    6. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      109
      1670
    7. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      29
      1514
    8. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      204
      1463
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      62
      1216
    10. 102
      1204
    Aihe