Vähän kyllä huolestuttaa.
Oletko oikeasti edes hengissä?
27
1814
Vastaukset
- Anonyymi
Kuolin syöpään jo
- Anonyymi
Jotenkuten😑
- Anonyymi
Yeah
- Anonyymi
Riippuu siitä kuka kysyy. 😁
- Anonyymi
Samoin täälllä.
Yritän pysyä just ja just hengissä että viranomaisia ketuttaa ja pelottaa millonko se virkoaa ja lähtee oikeutta hakemaan vuosien piinasta.Rahaa palaa ja kutti passeli ,mitä pilasivat terveyden.
- Anonyymi
Tsekkaa some, kai sillä jotain netissä on?
- Anonyymi
Onko sulla päässä jotain reikiä?
- Anonyymi
Tietääpi mitä aihetta nämä 2 poistettua on.
- Anonyymi
toivottavasti tappavat tuon porukan, ja kyllähän niitä kuolee koko ajan. ja laillisesti, eli ei mitään todisteita jää.
- Anonyymi
äläkä sotke minun uraani syömiseen, en saanut heiltä mitään. Se on jo todistettu, luulivat minua teidän kaltaiseksi ja hakkasivat, mitä joutuvat nyt palauttamaan jotta saadaan yhteydet pois, minun exällä oli jo silloin toinen nainen jota syötti ja sitä sukuaan. Ei kukaan halunnut minulle omia alojani, aina hakattu vastaan ja aina menestynyt silti, vaikka lopuksi hakkaavat ja kuittaavat siitä aina pahaa. Eikä kiinnosta ottaa miestä, jolle luovuttaa uraa ja ottaa paskatehtäviä itse.
- Anonyymi
on ne ritarit aina tykänneet minusta, yrittivät joskus auttaa kauneusalaan, vaatealaan tai sen semmoiseen, kataalliset naiset estivät sen, ja päädyin toiselle alalle. hoitoala ei ole ikinä kiinnostanut mihin jotkut minua haluavat, joten jatkan omallani. ja pari luki saman tutkinnon ja ihmetteli miksi se heillä mene niin, koska en ole saanut juurikaan apua, ollut välillä onnea ja saanut hyviä paikkoja ja luonut yrittäjänä itse. Eli kaikki oli omaa, ja joutuvat palauttamaan. Olen kyllä ainutlaatuinen, ja sama moodi jatkuu myös kirjallisuudessa, estävät ja hakkaavat. samoin lehtialalla. Ritarit auttaisivat siihen kauneusalaan, tai lasten hoitoalalle, mutta se on niin sitovaa ja ne seksittäitä, sanotaanko näin. ettei kiinnosta, joten estetään niitä tietoisuusporukoita ja pian tulee rahaa, selvitään omaan porukkaan, ja päästään näistä.
- Anonyymi
Kuolin jo 20 vuotta sitten☠️
- Anonyymi
Olen pahoillani kaikesta mitä olet joutunut kokemaan ja sen vaikutuksista elämääsi vielä tänäkin päivänä.
- Anonyymi
Samoin.Otan osaa.
- Anonyymi
Katso Facebook, Instagram ym
- Anonyymi
Knock knock knocking on heavens door
🚬👩🏻🦳 Fyysisesti ehkä mut henkisesti en oikein.
- Anonyymi
Tulin taivaasta suorittamaan kesken jääneet tehtävät. Meillä on siellä oma palsta Taivaskanava ja sain täältä viestin että joku on jäänyt kaipaamaan. Missähän se mies nyt on jolla on ikävä?
- Anonyymi
Palstasetä suoraan taivaasta. Tuli takas Kuusta avaruusaluksella ja kruunu päässä 🚀😇🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
nippanappa
- Anonyymi
Juu täällä räpiköin.
- Anonyymi
Olen, vaikka ei tämä minulle ollutkaan
- AnonyymiUUSI
Tunnen olevani elämäni kunnossa, mistä ñyt moinen huolenaihe kumpuaa.
- AnonyymiUUSI
Oma vointi on nyt asetettava tosiaan etusijalle. Kaikki mikä vaarantaa sen laitettava syrjään. Asiat jotka eivät ole hyväksi. Saa tuntemaan olevansa elossa.
- AnonyymiUUSI
hyppäsi parvekkeelta, en tiiä selviikö elossa, kun ei hän terveydenhuollossa asioi 😪💘💔🥀🎗️✨
- AnonyymiUUSI
👏.
- AnonyymiUUSI
😢😢💕💕😢😢
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lauri Tähkä tuomittiin seksuaalirikoksesta
Turun hovioikeus on tuominnut Lauri Tähkän, 51, pakottamisesta seksuaaliseen tekoon. Tähkälle tuomittiin 70 päivää ehdo4042618Otetaas taas tälläinen että kerro yksi teitä yhdistävä asia
Aloitan, me ollaan molemmat kovia hiihtämään Saa nähä tuleeko nyt osumia!732452- 271814
- 261797
- 351378
- 581283
- 361269
- 151169
- 371149
Yrityskauppa
https://yle.fi/a/74-20130896?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp Leden myytiin Ruotsii91120