Paf tarjoaa omasta mielestään joululahjoja, sivuillansa olevassa joulukalenterissa
Ei siinä mitään, saahan ne ilmsiseksi avata. Mutta ärsyttää, kun ei ne mitään lahjoja ole.
Eka päivänä sai pelirahaa pari euroa ja ilmaiskierroksia. Niissäkin kierrätysvaatimus 10 kertaa.
Sen jälkeen on tullut vain tarjouksia, ei lahjoja kuten väittävät. Harmittaa moinen ja en taatusti talleta senttiäkään. Pitäkööt paskatarjouksensa.
PAF:n joululahjat
1
315
Vastaukset 1
- Anonyymi
Kummastelin tänä aamuna tätä, mistä syystä rahapelit ovat löytäneet vahvasti markkinointi kanavan jouluun joka joulun vietto perinteen mukaan viittaa Jeesuksen syntymään. Pelasivatko Maria Josef tietäjien kanssa sököä tallilla? Ajattelin jopa näin jättää homion myös EU Li Anderssonille koska ärsyttää rahapeli järjestäjien läpikuultavan kiero mieli. WIlzs antoi bonuksia joulukalenterista voittoja mikä hyvä asiaa mutta ne ei toimineet ellei ensin talleta? ja bonus pelataan kierrätetään hävityn talletuksen jälkeen tai Veikkauksella luvataan jännitystä jouluun mut pelit on suuremmalta osin sisällöltään vain pankkisiirtoja Veikkaukselle josta tj vetää jotain 600 tonnia vuodessa, Ukrainaan menee nykyisin miten paljon?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1831994Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1581402Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2231020- 71907
- 58878
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus70810- 47803
- 93767
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200687Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151656