Ei Israeilille pakotteita, vaan Demokraatti Bidenin pommeja lisää,juutlaisten asetehtaistaan !?

Anonyymi-ap

Israelillehan annettu oikeus hyökätä, maahan kuin maahan,kristillisestikun !?

Suomihan on auttanut asein ja taloudellisesti Ukrainaa, kapinallisia vastaan, mutta vuorostaan tukenut Syyria kapinallisia, kuin vuoroin vieraissa !?

15

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meidän Rysien milestä ?! vain VENJÄLLÄ on oikueus pomitta laspia ja sivilejä ?! Kyllä on Kumalista,etä Suomalsiet ei tatä dajju a !?

• Kyllä Amerikka myös pomitta naisia ja lapsia
        mutta Venäjä ei itkeä naisia ja lapsia takia ,mutta USA tappaa naisia ja lapsia ,siteen itke heidän takia -kaksoisnaama
        se on se ero -Venäjä ja USA

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Kyllä Amerikka myös pomitta naisia ja lapsia
        mutta Venäjä ei itkeä naisia ja lapsia takia ,mutta USA tappaa naisia ja lapsia ,siteen itke heidän takia -kaksoisnaama
        se on se ero -Venäjä ja USA

Venäjä joukkomurhaa eurooppalaisia kristittyjä äitejä ja lapsia koteihinsa.

• Anonyymi kirjoitti:

Venäjä joukkomurhaa eurooppalaisia kristittyjä äitejä ja lapsia koteihinsa.

Sinun ongelma Venäjä murha europalaiset äitejä ja lapsia .mutta jos Venäjä tai Amerikka murha vaikka koko maailma ei se häitä -tärkeä että ei europasta ,no kyllä ymmärrän hyvin -mutta Venäjä murha Ukrainalaiset
        Ukraina murha Venäläiset .mitä sinulle kuulu
        Venäjä ja Ukraina he eivät Europasta

• Anonyymi

Oliko tuo vastaus,vai Natsi huudahtua,siis kannatat presidentti Rito Rytin rotusopimusta !?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko tuo vastaus,vai Natsi huudahtua,siis kannatat presidentti Rito Rytin rotusopimusta !?

Te venäläisethän niitä pahimpia natseja itse olette, älä siis syyttele toisia vaan katso peiliin!

• Anonyymi

Olumpia-aate suojaa Israeilia, mutta ei Venjää,eikö kummallista,ihmisoikeuttakin !?

• Anonyymi

"Olumpia-aate"

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Satanistinen Venäjä lahtaa hullun kiilto silmissään Euroooan kristittyjä yhteistyössä hihhuli-ateistisen Pohjois-Korean ja kiima-islamistisen Iranin kanssa.

Onko Euroopassa liikaa kristittyjä?

• Anonyymi

Se on kuin johtomme riehuu Venjän hyökkäysuhasta, vaikka ei näin itse usko, mutta kansan yhteneväisyyden piolesta sitä täytyy tehdä,eivätkä pelkää tulevaa ja hallitsematonta kostoa !?

• Anonyymi

Ai mitä kostoa? Meinaatko että venäjä kostaa?

• Anonyymi

Suomen kristinuskokin, ei anna Venjälle ja Plestiinalaisille kostaa, israelin maarosvousta kaan ja Yhdysvallolle pommeista !?

• Anonyymi

Miksi sun mielestä venäjän pitäisi saada KOSTAA? Siksikö että eräs vallanhaluinen mielisairas ei saakaan valloitettua kaikkia euroopan maita itselleen??

• Anonyymi

"Suomen kristinuskokin, ei anna Venjälle ja Plestiinalaisille kostaa, israelin maarosvousta kaan ja Yhdysvallolle pommeista !?"

Kirjoitapa sama suomeksi! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Venäläiset ovat hyviä ampumaan alas matkustajakoneita, vaikka pitivätkin ampumisessa jostakin syystä 10 vuoden tauon.
        https://www.hs.fi/maailma/art-2000010927361.html

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Suomen kristinuskokin, ei anna Venjälle ja Plestiinalaisille kostaa, israelin maarosvousta kaan ja Yhdysvallolle pommeista !?"

Kirjoitapa sama suomeksi! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Venäläiset ovat hyviä ampumaan alas matkustajakoneita, vaikka pitivätkin ampumisessa jostakin syystä 10 vuoden tauon.
        https://www.hs.fi/maailma/art-2000010927361.html

"vaikka pitivätkin ampumisessa jostakin syystä 10 vuoden tauon."

Se ei tule toistumaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4211
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      499
      2334
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1861
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1474
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1456
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1234
    7. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      737
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      724
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe