suomen rikokliset

Anonyymi-ap

Kristus ei vapauttanut mihinjaan vapauteen kuten lestadiokaiset luulee, yleinen hairikointi pitkin katuja ja poliisit nuokee persetta sinne menevat helvettiin joukon jatkoksi jumalattomien jatkoksi, sille joka maailmaa rakastaa etc
Kukas osallistuu tan yhteiskunnan rikoklisiin puuhiin, putin rankasee, ei mee kauan jun taa maa on vallattu, keitas kuuluu tahan rikokliseen oukun lahkoon? 50 000 oululaista vale lestadiolaista, ei ole rista eika elamaa, "jumalan valtajunta" hyva vitsi varmaan muutama varmaan kuuluu siihen
apostoli Paavali sanoi, "kaikki, jotka ilman lakia ovat syntiä tehneet, ne myös ilman lakia hukkuvat, ja kaikki, jotka lain alaisina ovat syntiä tehneet, ne lain mukaan tuomitaa

3

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juuri siksi kannattaa pysyä kaukana kansanmurhasta.

• Ei Lestoilla ole Kristusta, Häneen tulee yhtyes vasta parannuksen jälkeisessä Kasteessa, hehän tervehtivätkin Jumalan Terveellä, jota taas on heillä mahdoton olla, sillä Jeesus itse sanoo; Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.

Ja kun ei tunne Jeesusta ja on ilman kastetta ja yrittää murtauta Jumalan Valtakuntaan, eikä Jeesusken seuraajaksi, siihen Hän vastaa vielä tiukemmin.

Gal. 5:1 Vapauteen Kristus meidät vapautti. Pysykää siis lujina älkääkä alistuko uudelleen orjuuden ikeeseen.

Ja Gal. 5:13Teidät on kutsuttu vapauteen, veljet. Mutta älkää tämän vapauden varjolla päästäkö itsekästä luontoanne valloilleen, vaan rakastakaa ja palvelkaa toisianne.

Jeesus nieää Heidät varkaisksis ekä rosvoiksi, josta Joh. 10:1 "Totisesti, totisesti: se, joka ei mene lammastarhaan portista vaan kiipeää sinne muualta, on varas ja rosvo.

Ilman Jeesuksen sisäistä tuntemusta, ihminen on kun kuiva Kedon ruoho, joka poltetaan aikanaan.

Kiitos, pitkästä aikaa hyvä kannanotto.

• Anonyymi

7Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi,
      kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi,
      ei se sinuun satu.
      8Sinun silmäsi saavat vain katsella
      ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. —

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      85
      4658
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3562
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3149
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      198
      1977
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      32
      1809
    6. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1793
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      27
      1772
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1704
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18
      1611
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19