🤔🎄🧑🎄 tuo joulumainonta. Joulun taika - mikä se nyt on? Minusta joulu on tunnelmaa, eikä mitään taikaa. Eikä suklaapatukan osto mitään taikaa tee muuten kuin kauppiaan kukkaroon. Äkkiä tuollaiset taiat on syöty. Enemmän taikaa on kun vääntää itse pullat ja piparit lasten kanssa jos niitä on.
Tuli mieleen, kun näin jouluvalomainoksen, jossa luvattiin joulun taikaa kun ostaa "jouluvalot nostalgisessa retropakkauksessa" 😅
Nyt menee jo liian pitkälle
18
190
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Joulupukki Jumala? Samalta näyttävät. Aurinko on pohjoisella pallonpuoliskolla matalimmillaan juuri ennen jouluaattoa. Jeesus syntyi jouluna. Onko tämä sitten new age-uskoa vai mitä, mutta mitä jos Jeesus kuvastaa Aurinkoa tässä asiayhteydessä? Tai sitten se on ollut korkeamman voiman asettama juttu että ne molemmat ikään kuin syntyivät samoina päivinä.
Joulupukki on julGUBBE. M-luulija tykkää gubbesta niin paljon että se on eräänlaisen "jumalan" palvontaa. Ps. Oikeasti J. Mieto on joulupukki ;).- Anonyymi
Gubbe on päästään laho.
Joku päähänpinttymä mieheksiluulijalla on, kun hän jaksaa aamusta iltamyöhään käydä kommentoimassa naisten aloituksia väittäen niitä miehensä tekemiksi.
- Anonyymi
Kyllä se pieni suklaapatukkakin on lapselle iso asia, kuka mitäkin on elämässä saanut mutta joulu on kivaa aikaa.
En minä sitä tarkoittanutkaan vaan harmittaa niitten lasten puolesta joilla ei muka ole sitä joulun taikaa kun äidillä ei ole rahaa juuri siihen kalleimman merkkiseen suklaapatukkaan.
- Anonyymi
Kauppiaille joulu tulosta tekee. Kinkun ehkä ostan, mutta ei tämä markkinatalous minusta hyödy.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Minä ostan jouluviikolla tarjouskahvit joka päivä😅
Kuvitteletko kahvin olevan jouluviikolla laajemminkin tarjouksessa? Toivottavasti et pety.
Anonyymi kirjoitti:
Kuvitteletko kahvin olevan jouluviikolla laajemminkin tarjouksessa? Toivottavasti et pety.
Viime jouluna kävin ahkerasti kaupassa kun kahvi oli 2.50 paketti.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Viime jouluna kävin ahkerasti kaupassa kun kahvi oli 2.50 paketti.
Nyt taitaa tilanne olla ihan toinen 🤔
Anonyymi kirjoitti:
Nyt taitaa tilanne olla ihan toinen 🤔
Sittenhän sen näkee. Tänään oli 3,49 ei sekään paha hinta ole.
- Anonyymi
Joulumaa on muutakin kuin tunturi⛰️ja lunta❄️
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Näin sydämeeni ❤ joulun teen 🎄
Joulupukki🎅joulupukki 🎅valkoparta🎅vanha ukki🎅😅
- Anonyymi
Toivo on menettänyt värinsä. Luovu siitä.
Jos ensimmäinen joulu oli mahdollinen, mikä vielä onkaan. Joulu, kuten vauvan itku, lasten naurua. Se tulee taas. Joulu on lähtöpiste, levähdyspaikka, myrskyn silmä. Pidä kiinni. Viimeistään tänään ripustat ikkunallesi valot, värivalot. Kiirastorstaina havahdut sitten tähtesi himmeyteen.Mulla on ollut kausivalot parvekkeella jo viime viikosta. Ne vain jäävät varjoon alakerran juhlavalaistuksen takia. Tuollaset liialliset valot pitäisi kieltää.
- Anonyymi
Jouko Turkan joulusaarna. Ei mulla muuta. KUUNNELKAA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu126911Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli36836Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47819Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus50711Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143704- 54701
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e30676Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187660Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42646Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136645