Nyt menee jo liian pitkälle

🤔🎄🧑‍🎄 tuo joulumainonta. Joulun taika - mikä se nyt on? Minusta joulu on tunnelmaa, eikä mitään taikaa. Eikä suklaapatukan osto mitään taikaa tee muuten kuin kauppiaan kukkaroon. Äkkiä tuollaiset taiat on syöty. Enemmän taikaa on kun vääntää itse pullat ja piparit lasten kanssa jos niitä on.

Tuli mieleen, kun näin jouluvalomainoksen, jossa luvattiin joulun taikaa kun ostaa "jouluvalot nostalgisessa retropakkauksessa" 😅
18244
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 18

Vanhimmat

Onko Joulupukki Jumala? Samalta näyttävät. Aurinko on pohjoisella pallonpuoliskolla matalimmillaan juuri ennen jouluaattoa. Jeesus syntyi jouluna. Onko tämä sitten new age-uskoa vai mitä, mutta mitä jos Jeesus kuvastaa Aurinkoa tässä asiayhteydessä? Tai sitten se on ollut korkeamman voiman asettama juttu että ne molemmat ikään kuin syntyivät samoina päivinä.

Joulupukki on julGUBBE. M-luulija tykkää gubbesta niin paljon että se on eräänlaisen "jumalan" palvontaa. Ps. Oikeasti J. Mieto on joulupukki ;).

Äänestä
  • Gubbe on päästään laho.

Äänestä

• Aloittaja

Joku päähänpinttymä mieheksiluulijalla on, kun hän jaksaa aamusta iltamyöhään käydä kommentoimassa naisten aloituksia väittäen niitä miehensä tekemiksi.

Äänestä

Kyllä se pieni suklaapatukkakin on lapselle iso asia, kuka mitäkin on elämässä saanut mutta joulu on kivaa aikaa.

Äänestä
  • Aloittaja

En minä sitä tarkoittanutkaan vaan harmittaa niitten lasten puolesta joilla ei muka ole sitä joulun taikaa kun äidillä ei ole rahaa juuri siihen kalleimman merkkiseen suklaapatukkaan.

Äänestä

Kauppiaille joulu tulosta tekee. Kinkun ehkä ostan, mutta ei tämä markkinatalous minusta hyödy.

Äänestä
  • Aloittaja

Minä ostan jouluviikolla tarjouskahvit joka päivä😅

Äänestä

• lounas.ajatus kirjoitti:

Minä ostan jouluviikolla tarjouskahvit joka päivä😅

Kuvitteletko kahvin olevan jouluviikolla laajemminkin tarjouksessa? Toivottavasti et pety.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00009 kirjoitti:

Kuvitteletko kahvin olevan jouluviikolla laajemminkin tarjouksessa? Toivottavasti et pety.

Viime jouluna kävin ahkerasti kaupassa kun kahvi oli 2.50 paketti.

Äänestä

Viime jouluna kävin ahkerasti kaupassa kun kahvi oli 2.50 paketti.

Nyt taitaa tilanne olla ihan toinen 🤔

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00010 kirjoitti:

Nyt taitaa tilanne olla ihan toinen 🤔

Sittenhän sen näkee. Tänään oli 3,49 ei sekään paha hinta ole.

Äänestä

Joulumaa on muutakin kuin tunturi⛰️ja lunta❄️

Äänestä
  • Aloittaja

Näin sydämeeni ❤ joulun teen 🎄

Äänestä

Näin sydämeeni ❤ joulun teen 🎄

Joulupukki🎅joulupukki 🎅valkoparta🎅vanha ukki🎅😅

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00008 kirjoitti:

Joulupukki🎅joulupukki 🎅valkoparta🎅vanha ukki🎅😅

Klassinen joulubiisi!

Äänestä

Toivo on menettänyt värinsä. Luovu siitä.
Jos ensimmäinen joulu oli mahdollinen, mikä vielä onkaan. Joulu, kuten vauvan itku, lasten naurua. Se tulee taas. Joulu on lähtöpiste, levähdyspaikka, myrskyn silmä. Pidä kiinni. Viimeistään tänään ripustat ikkunallesi valot, värivalot. Kiirastorstaina havahdut sitten tähtesi himmeyteen.

Äänestä
  • Aloittaja

Mulla on ollut kausivalot parvekkeella jo viime viikosta. Ne vain jäävät varjoon alakerran juhlavalaistuksen takia. Tuollaset liialliset valot pitäisi kieltää.

Äänestä

Jouko Turkan joulusaarna. Ei mulla muuta. KUUNNELKAA!!!

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

lounas.ajatus kirjoitti:

🤔🎄🧑‍🎄 tuo joulumainonta. Joulun taika - mikä se nyt on? Minusta joulu on tunnelmaa, eikä mitään taikaa. Eikä suklaapatukan osto mitään taikaa tee muuten kuin kauppiaan kukkaroon. Äkkiä tuollaiset taiat on syöty. Enemmän taikaa on kun vääntää itse pullat ja piparit lasten kanssa jos niitä on.

Tuli mieleen, kun näin jouluvalomainoksen, jossa luvattiin joulun taikaa kun ostaa "jouluvalot nostalgisessa retropakkauksessa" 😅

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu