Mitään romanssia tulevan. Harmi sinänsä kun aika hurmaava olet
Et sä sitten halunnutkaan
16
1494
Vastaukset
- Anonyymi
Höh
- Anonyymi
Huomenna sinne missä näit katseet viimeksi ulkona, sinitakille.
- Anonyymi
Miks en haluaisi?
- Anonyymi
No vastaa itse
- Anonyymi
Höh ja pöh. Jään taas yksin. 😞
- Anonyymi
Ajattele gubbe niin että jos ei kukaan ole tohon ikään mennessä halunnut koskea niin ei tule koskemaankaan. Paitsi kättä pidemmällä
- Anonyymi
en sit vissii
- Anonyymi
Päättelet väärin
- Anonyymi
En tykkää sanasta romanssi.
Imelä ja ällöttävä sana.
Onneksi tuskin minulle. En usko miehen näitä sanoja viljelevän.- Anonyymi
No ei ainakaan sulle apgubbe!
- Anonyymi
Miätmitä. Väylähän auki.
- Anonyymi
On auki
- Anonyymi
En pääse tulemaan
- Anonyymi
Etkö uskaltanut sittenkään?
- Anonyymi
Tiedän kyllä olleeni liikkeissäni poukkoileva. Sitä nyt alkaa epäröidä ensihuumasta toivuttuaan. Tutkailla tunteita ja mahdollisuuksia. Vastustamaton tuskin olen minäkään.
- Anonyymi
Olen ehdottomasti samaa mieltä kuin Anonyymi tuossa aikaisemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun5813867T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli374033Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo472355- 1542229
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3361749- 1061597
Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast281470Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?2011432- 621196
- 1021194