Onko kokemusta kyseisen tien kaupungin vuokratalojen asunnoista? Onko häiriöitä, minkälaiset asunnot on jne.
Ruotumestarintie
18
596
Vastaukset
- Anonyymi
Missä matu, siellä aina ongelma.
- Anonyymi
Ovat rauhallisia asuntoja. Johtuu pitkälti siitä että vuokrat ovat korkeita eikä kaupunki laita niihin hörhöjä asumaan.
- Anonyymi
miten korkeita vuokra hintoja meneekö tonni
- Anonyymi
Asun niissä taloissa ja kertaakaan ei ole mitään häiriöitä ollut.
- Anonyymi
Ainut häiriö on Taimon Krouvi, mutta se onneksi niin kaukana ettei pahemmin vaikuta asuinmukavuuteen.
- Anonyymi
Vuokrat ovat 800-1000 euroa joten ei niihin taloihin ole asiaa henkilöillä jotka eivät itse maksa vuokriaan.
- Anonyymi
Itse maksa vuokriaan, väitätkö ettei niissä taloussa asu porukkaa ketkä eivät saa asumistukea. Eikä ne pienimmät asunnot maksa mitää 800 euroa, ovat melkeinpä halvempia kuin vanhat kerrostalon huonokuntoiset läävät. Porukkaahan tuli myös niihin taloihin Raisiosta, Naantalilaiset ketkä ovat hakeneet uudempaa asuntoa eivät olleet etusijalla,se on väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse maksa vuokriaan, väitätkö ettei niissä taloussa asu porukkaa ketkä eivät saa asumistukea. Eikä ne pienimmät asunnot maksa mitää 800 euroa, ovat melkeinpä halvempia kuin vanhat kerrostalon huonokuntoiset läävät. Porukkaahan tuli myös niihin taloihin Raisiosta, Naantalilaiset ketkä ovat hakeneet uudempaa asuntoa eivät olleet etusijalla,se on väärin.
Suurin osa siellä asuvista on porvareita.
- Anonyymi
Rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy. Näin meillä täällä Naantalissa.
- Anonyymi
onko itse ruotumestaria näkynnä. Kuuluu olevan kova käskyttämään.
Juppouden syntiä ei hyväksy lainkaan. - Anonyymi
Vuokratalo Karvetinkatu 5 joka on Karvetissa. On hirveä paikka asua.
Talosta on löytynyt torakoita useista asunnoista. Pakolaisia ja mustalaisia asuu. Hirvä paikka.
Asunnot huonossa kunnossa.
Oli pakko muuttaa muulle. - Anonyymi
Ei taida olla🤣
- Anonyymi
Uudet hienot kerrostalos ja asukkaat ystävällisiä ja kunnianhimoisia.
- Anonyymi
Rakennuksena esittäytyy omiin silmiin todella tyylikkäänä!
- Anonyymi
Jos vertaa niitä viereisiä kerrostaloja niitä ruskeita niin nämä uudet ovat kuin lottovoitto jos pääsee asumaan.
- Anonyymi
Kerrostalossa asuminen ei ole koskaan lottovoitto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrostalossa asuminen ei ole koskaan lottovoitto.
Kerrostalo voi olla paratiisi jos naapurit mukavia. Esim jos onnistuu solmimaan seksisuhteen naapurin kanssa niin kerrostaloelämä on sen jälkeen seksikästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrostalo voi olla paratiisi jos naapurit mukavia. Esim jos onnistuu solmimaan seksisuhteen naapurin kanssa niin kerrostaloelämä on sen jälkeen seksikästä.
se nyt onnistuu kyllä ja se vasta mukavaa
saa sitten mitä vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030