Epäilyttävä toiminta yritykseltä tarjoukset.fi
Haluan varoittaa muita yrittäjiä ja yksityishenkilöitä tilanteesta, johon jouduin yrityksen tarjoukset.fi kanssa. Kyseinen yritys soitti minulle toistuvasti ja tarjosi palveluitaan, joita en ole tilannut enkä tarvitse.
Huolimatta selkeistä kieltäytymisistäni, he jatkoivat soittoja ja väittivät keskustelun olevan nauhoitettu. Pyysin nauhoitusta tarkistettavaksi, mutta mitään ei ole toimitettu.
Lisäksi yritys julkaisi tietoni ilman lupaani verkkosivustollaan ja ilmoitti virheellisiä yhteystietoja, joilla ei ole mitään tekemistä kanssani. Lopulta he lähettivät aiheettoman laskun palveluista, joita en ole koskaan tilannut.
Pidän tätä huijauksena ja kehotan kaikkia olemaan varovaisia yrityksen tarjoukset.fi kanssa. Tarkistakaa huolellisesti kaikki laskut ja älkää hyväksykö palveluita, joita ette ole tilanneet tai vahvistaneet.
Epäilyttävä toiminta yritykseltä tarjoukset.fi
Anonyymi-ap
0
97
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473542
- 1053355
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342591Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262258- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51709- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 251071
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91048