Nyt on Suomenkin kansalaisten ja Nuorison aika herätä, johtajiemme petokseen ja ajaa maanpakoon !?
Minkälaisten, kateus ja Häkkäsen tapaiset saa meillä rellestää ja vielä yhteiskunnan elätteinä !?
Kuinkamonta sitaa Suomi rahoittaa ja aseistaa, kun Ukrainaa ja Syyrian kaappareita !?
7
174
Vastaukset
- Anonyymi
Sisällissotaan he varautuvat.
- Anonyymi
Kuule Kremlin trolli, Häkkänen ajattelee maan parasta kun estää r-ssien kiinteistökaupat! Joten lopeta se Häkkäsen haukkuminen!
- Anonyymi
Johan se paskahousu heräs,jolla ei tunnu realielämä maistuvan,vamaanki joku sosialismin elätti,tavalla jos toisella !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan se paskahousu heräs,jolla ei tunnu realielämä maistuvan,vamaanki joku sosialismin elätti,tavalla jos toisella !?
MINÄ en ole mikään paskahousu vaan SINÄ itse olet sitä! Enkä ole mikään sosialismin elätti, itse olet jokin Kremlin trolli jota ottaa päähän se että Suomi puolustaa itseään ja tekee r*ssille kiusanteon vaikeammaksi!
- Anonyymi
Ukrainaa todellisuudessa hallitsee Olikarkit, armeijoillaan,kuin vallankaapausta ja väkivalta vaaleja Lännen mieliksi !?
- Anonyymi
Ei hallitse vaan sinun ihannemaatasi VENÄJÄÄ hallitsee oligarkit!!
- Anonyymi
Israel taistelee Suomen, Baltian, Puolan ... puolesta ryssänuhkaa vastaan sitomalla putinistien armeijaan ja blokkaamalla Iranin ja islamilaisten yhteistyötä
Kiitos Israel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665381Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1324175Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771732- 631405
- 2611117
- 471092
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E122930Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim43762Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31703Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.38662