Tarinaa jossa on esim. Töistä löydetty kumppani.
Tiedän monta onnellista
58
1283
Vastaukset
Niin tiedän minäkin. Itselläni vain ei ole onnea missään.
- Anonyymi
Onhan noita
- Anonyymi
Ei inget harvinaista paitsi Gamla kantturoiden mielestä. Lööv ei katso aikaa tai paikkaa. 🤷🤷🤷🤷🤷🤷
- Anonyymi
Ei oikein sama sukupuoli kiinnosta.
- Anonyymi
Aloin nauraa tälle,selkeesti hyvä elämä , sivusta
- AnonyymiUUSI
No mua kyllä kiinnostaa, kamalasti.
- Anonyymi
Vaikka toinen olisi varattu niin silti on voitu rakastua ja uskallettu se sanoa
- Anonyymi
En ymmärrä ihmisiä jotka rakastuu varattuihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, niistä voi tulla sotkusia draamoja.. menee välit ja paljon muutakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tynnekylmä ihminen, ei tunteet tiedä yhtään mitään tuollaista asioista, olet mukarakastuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moralisoi lisää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moralisoi lisää
Varattu on varattu. Joko rakastaa kumppaniaan, jolloin minulla ei ole mitään oikeutta mennä itsekkäästi sörkkimään väliin.
Tai sitten ei rakasta kumppaniaan ja katselee muita, koska on niin helvetin selkärangaton, että ei jätä huonoa suhdetta ja niin pelkuri ettei uskalla olla yksin.
Miten tuommoiseen selkärangattomaan lieroon voi rakastua? Vai onko rakastuja niin helvetin itsekeskeinen, että koko maailman pitäisi taipua hänen minä-minä-minä-ajatteluunsa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varattu on varattu. Joko rakastaa kumppaniaan, jolloin minulla ei ole mitään oikeutta mennä itsekkäästi sörkkimään väliin.
Tai sitten ei rakasta kumppaniaan ja katselee muita, koska on niin helvetin selkärangaton, että ei jätä huonoa suhdetta ja niin pelkuri ettei uskalla olla yksin.
Miten tuommoiseen selkärangattomaan lieroon voi rakastua? Vai onko rakastuja niin helvetin itsekeskeinen, että koko maailman pitäisi taipua hänen minä-minä-minä-ajatteluunsa?Mene papille horisemaan !! Sinä et tiedä mitään kenenkään tilanteista tai elämistä. Lähtikö ukkos lipettii ????Kyllä niin kävi senkin katkera kanttura !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvä sanoa. Tunteita on voinut tulla ennen kun on tiennyt toisen perhetilanteesta mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvä sanoa. Tunteita on voinut tulla ennen kun on tiennyt toisen perhetilanteesta mitään.
Tunteita voi tulla vaikka tietäisi kaiken. Rakastuminen ei ole tahdonalaista, sitä on ihan turha muuksi yrittää vääntää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteita voi tulla vaikka tietäisi kaiken. Rakastuminen ei ole tahdonalaista, sitä on ihan turha muuksi yrittää vääntää.
Niimpä. Eikä näkeminen siellä töissä auta asiaan yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuommoiseen selkärangattomaan lieroon voi rakastua? Vai onko rakastuja niin helvetin itsekeskeinen, että koko maailman pitäisi taipua hänen minä-minä-minä-ajatteluunsa?Juu totta kirjoitat. Olen tuo selkärangaton.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ne tunteet häipyy lähes saman tien, kun saan tietää toisen olevan varattu.
sivu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene papille horisemaan !! Sinä et tiedä mitään kenenkään tilanteista tai elämistä. Lähtikö ukkos lipettii ????Kyllä niin kävi senkin katkera kanttura !!!
Onpa guppe eli muutama muu hurja ohjelmanumero tämäkin gupen irrallinen huudahdus
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mieti vähän. Jos sinut on merkitty varatuksi, tarkoittaako et myös tunteet sallitaan vaan kumppania kohtaan. Yhtä kaksinaismoralistista kun nunna menee luostariin ja rukoilee ja toivoo ettei ajattelisi syntisiä ajatuksia. Turha toivo, varmasti ajattelee kun luonto on sellaiseksi hänet luonut. Tuollainen tiukka varattu -ajattelu on enemmänkin itselleen valehtelemista ja itse asiassa usein silkkaa itsekeskeisyyttä. Ajatellaan minä tässä olen maailmannapa ja ainut hyvä hänelle ja hän ei saa muita edes ajatella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu en voisi koskaan, enkä voisi edes ajatella pettäväni puolisoani. En tajua mihin tämä maailma oikeen menossa tuntuu kuin millään ei olisi väliä. Sillä uskon rakkauteen, rehellisyyteen, luottamukseen, oikeudenmukaiduuteen, avoimuuteen, puhumiseen avoimesti, tärkeä armollisuuteen itseä ja toista kohtaan, anteeksiantoon ja luottamusta Tärkeään ja ainoaan Rakkauteen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene papille horisemaan !! Sinä et tiedä mitään kenenkään tilanteista tai elämistä. Lähtikö ukkos lipettii ????Kyllä niin kävi senkin katkera kanttura !!!
Hahha!! Se sun kanttura tuli väliin ja katos vaan kun vatkas teidän kahden väliä... Kumpikohan meistä se kanttura oikeesti on? Helvetin hyvä että jätit, nyt samanmielinen kanssasi... Miten voit luottaa kantturaasi? Tai hän suhun?
- Anonyymi
Mulle ei niin käynyt..
- Anonyymi
Tiedän toki itsekin, mutta myös niitä todisteita on miksi kuormasta taas ei pitäisi syödä.
- Anonyymi
Niin. Siellä kun vietetään paljon aikaa päivästä, saattaa löytää jonkun ihmisen jonka kanssa jakaa samanlaisia ajatuksia. Siinä ei välissä olevat muuttujat paljon paina jos tunteita syntyy.
Naiselta sivusta - Anonyymi
Öissä töissä?
- Anonyymi
Kumppanin voi löytää lähes mistä tahansa, tilanteet vaan kysyy rohkeutta ja rakkauden määrää.
https://www.youtube.com/watch?v=zfQYZGR8AC8 Mä en ainkaa ikinä oo opiskelupaikal tai töissä ihastunut kehenkää, oman tyyppiset ihmiset on yleensä eri aloil töissä/opiskelemassa.
- Anonyymi
Niin, töissä olen tavannut ihanimman naisen ikinä, vaikka tuskin sellasta olisin ikinä uskonut. Toivottavasti päätyy tarinaksi asti.
- Anonyymi
Millainen tämä nainen?
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen tämä nainen?
SivustaKiireinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiireinen.
Kai hän nyt on muutakin, kun kiinnostuit? 😄 -vielä sivummasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai hän nyt on muutakin, kun kiinnostuit? 😄 -vielä sivummasta
Voi voi, niin paljon muutakin. Niin paljon että tuli nämä tunteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi, niin paljon muutakin. Niin paljon että tuli nämä tunteet.
Kauan olet tuntenut hänet? -vielä sivummasta
- Anonyymi
Niin, töissä olen minäkin tavannut upeimman ja mukavimman miehen ikinä. En uskonut minäkään että niin kävisi, mutta tunteet syttyivät ja edelleen hän pyörii mielessäni päivittäin. Tänäänkin kohtasimme, ja magneettinen on hän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kauan olet tuntenut hänet? -vielä sivummasta
Reilut neljä vuotta. -20:34
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Reilut neljä vuotta. -20:34
Kiitos vastauksesta, ei osunut tänne, mutta toivottelen onnea teille! -vielä sivummasta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiireinen.
Mistä tiedät että on kiireinen?
Viiiieläkin sivummalta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät että on kiireinen?
Viiiieläkin sivummalta.No, koska tiedän mitä hän tekee työkseen 🙂 ja on minulla silmät päässä aina joskus. Ei hänellä ole aikaa toisarvoisille höpötyksille.
- Anonyymi
Ystäväpariskunnista suurin osa on tavannut töissä. Paras paikka löytää sopiva puoliso. Kelpais kyllä mullekin.
- Anonyymi
Vajaassa tunnissa yli 400 katselukertaa. Ei mee gubbe läpi tämäkään.
- Anonyymi
Ymmärrettävää, töissä yleensä tapaa samanhenkisiä ihmisiä
- AnonyymiUUSI
Ei todella
- AnonyymiUUSI
No minä en kyllä työssäni löydä sillä lailla kiinnostavia ihmisiä, ei ikinä, oikein naurattaa pelkkä ajatuskin.
Sivusta.
- Anonyymi
Harrastukset on parempi mesta.
- Anonyymi
Mäkin tiedän monta onnellista tarinaa ja yhden onnettoman.
- Anonyymi
Minäkin tiedän ja eräs heistä on se jnaisparin kakkonen oka on jehdannut minua nyt vuodesta 2004..
Eli kiitto ei taida olla kovin onnellinen. - Anonyymi
Ihastuin varattuna toiseen varattuun työkaveriin. Ja tunteet syntyvät jo ennen kun tiesin hänen elämäntilanteestaan. Eihän se töissä näkeminen auta näiden tunteiden kanssa, vaan en aijo toimia ja odotan että tunteet joskus lakkaa. Jos lakkaa. Näin saattaa joskus käydä, kun löytääkin ihmisen jonka kanssa palaset loksahtaa kohdilleen.
- AnonyymiUUSI
Mikä ihmeen kumppani?!
- AnonyymiUUSI
Puolison voi löytää aivan mistä vaan. Työpaikka on töitä varten ei seurustelua vaikka sieltä kumppanin löytääkin. Nuoret kantturat käsittää asiat ilmeisesti tahallaan väärin.
- AnonyymiUUSI
Töissä tänään ihanuudella harmaa pitkä hame sekä vihreä villapaita.
Ihanempaa naista ei voi olla, tahtoisin hänen kanssaan kaiken mutta voitaisiin aloittaa yhteisellä lounaalla, haleilla ja suukotteluilla. - AnonyymiUUSI
Tilastollisesti jopa yöelämästä käynnistyneet suhteet kestää paremmin kuin töistä. Joten älä turhaan syö kuormasta.
- AnonyymiUUSI
lähtikö ukko vai miks sie mustamaalaat kanttura !!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
lähtikö ukko vai miks sie mustamaalaat kanttura !!!
Olen mies ja en kyllä työtä enää halua sotkea parisuhdekuvioihin millään tavalla, pelkästään huonoja kokemuksia sellaisesta. Edellinen liittokin lähti töistä ja ristiinhän ne tiet lopulta vei. Tiedän myös ainakin yhden kollegan jolla kävi samoin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies ja en kyllä työtä enää halua sotkea parisuhdekuvioihin millään tavalla, pelkästään huonoja kokemuksia sellaisesta. Edellinen liittokin lähti töistä ja ristiinhän ne tiet lopulta vei. Tiedän myös ainakin yhden kollegan jolla kävi samoin.
Lisään vielä tähän, että etätöiden lisäännyttyä onneksi tällaisten huonojen suhteiden syntymisen riski on merkittävästi pienentynyt. Suosittelen ihmisiä käymään enemmän ulkona ja solmimaan merkityksellisempiä liittoja.
- AnonyymiUUSI
Ei ikinä töistä ketään👀
Just siellä on niitä kuolaavia lasittuneita ilmeitä joilla ei ole kuin se yks mielessä. En lähde pikkujouluunkaan tämän takia. Just ja just pystyy käydä savuilla niitten kanssa mutta siihen on raja vedätty
🚬👩🏻🦳 - AnonyymiUUSI
Onhan niitä, itsekin tiedän monta. Kestäviä liittoja tulee siltä pohjalta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lauri Tähkä tuomittiin seksuaalirikoksesta
Turun hovioikeus on tuominnut Lauri Tähkän, 51, pakottamisesta seksuaaliseen tekoon. Tähkälle tuomittiin 70 päivää ehdo4042618Otetaas taas tälläinen että kerro yksi teitä yhdistävä asia
Aloitan, me ollaan molemmat kovia hiihtämään Saa nähä tuleeko nyt osumia!732452- 271814
- 261797
- 351378
- 581283
- 361269
- 151169
- 371149
Yrityskauppa
https://yle.fi/a/74-20130896?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp Leden myytiin Ruotsii91120