Hintahan on noussut 1 vuoden ja 6kk sisällä yli 100%.
31.3.2023 asti 2,90€/kk, jonka jälkeen 4,99€ ja nyt 1.11.2024 alkaen 5.99€/kk.
Perustuu kuulemma tuotantokustannuksiin. Onko sen sähköpostipalvelimen “tuotantokustannukset” todella nousseet 1,5 vuodessa 106%? Jos on, niin kannattaisi Elisalla aloittaa tässä kohtaa ns, syyllisten etsintä.
Elisan sähköpostipalvelu erittäin kallis jo
18
187
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän kukaan järkevä kotikäyttäjä ole sähköpostista maksanut yli 15-vuoteen! Hei haloo..
- Anonyymi
Ei tietenkään kun on ilmaisia sähköposteja ja luotettavia, toisin kun kaiken vakoilevat somet ja kuukkelilla sähköpostikin. Kännykällä ei mitään salaista kannata tehdäkään, korkeintaan soittaa ja lähettää tekstiviestejä, mutta rikoksissa nekin tutkitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään kun on ilmaisia sähköposteja ja luotettavia, toisin kun kaiken vakoilevat somet ja kuukkelilla sähköpostikin. Kännykällä ei mitään salaista kannata tehdäkään, korkeintaan soittaa ja lähettää tekstiviestejä, mutta rikoksissa nekin tutkitaan.
Hyvin voi tehdä. Vakoilu on huuhaata:)
- Anonyymi
Olen maksanut:) Oma domain ja siihen sähköposti:)
- Anonyymi
Itse aloitin sähköpostin käytön vuonna 1995. En ole edes kuullut maksullisista sähköpostipalveluista, saati käyttänyt sellaista.
- Anonyymi
Elisa, telia ja dna ovat järjettömön ahneita, lopettavat kaapeliradionkin kun eivät pysty rahastamaan tarpeeksi, mutta eivät saa ainakaan minulta muutakaan kuin pakollisen prepaidin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elisa, telia ja dna ovat järjettömön ahneita, lopettavat kaapeliradionkin kun eivät pysty rahastamaan tarpeeksi, mutta eivät saa ainakaan minulta muutakaan kuin pakollisen prepaidin.
Kaapeliradiota harvat käyttävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaapeliradiota harvat käyttävät.
Eihän siellä tuppukylässä olekaan, mutta on lähes kaikissa kerrostaloissa ja lähes kaikki käyttäneet kenellä stereot tai muu laite missä liitäntä, typeräähän se on omia antenneja viritellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän siellä tuppukylässä olekaan, mutta on lähes kaikissa kerrostaloissa ja lähes kaikki käyttäneet kenellä stereot tai muu laite missä liitäntä, typeräähän se on omia antenneja viritellä.
Eipä niissäkään kukaan niitä käytä vaikka seinästä löytyy liitin. Internetradio ja striimauspalvelut on keksitty..
- Anonyymi
Aloittaja taitaa olla näitä "ammattivalittajia"?
- Anonyymi
Täyttä paskaakin tuo elisan sähköpostipalvelu, ei pelaa ollenkaan roskapostin suodatus eikä muukaan.
- Anonyymi
Itse olen maksanut sähköpostilaatikoista vuosia. Kysymys kuuluukin käytätkö sähköpostia paljon ja mihin? Ei kaikkea voi tehdä gmaililla.
- Anonyymi
On muitakin ilmaisia ja ilman kuukkelin vakoilua.
- Anonyymi
Kaiken voi kyllä tehdä Gmaililla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken voi kyllä tehdä Gmaililla..
Kaiken voi antaa kuukkelin vakoilla.
- AnonyymiUUSI
Google vakoilee liikaa. Laittakaa ny elisalla hommat kuntoon ja hinnat alas niin asiakkaita olis.
- AnonyymiUUSI
Yahoo tarjoaa erinomaisen ja selkeämmän sähköpostin kuin Google.
- AnonyymiUUSI
Ja ennen se oli "ilmainen" kuuluen liittymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892