Olipa taas kerrassan upea konsertti eilen illalla 12.12. Kertakaikkisen lahjakkaita ja monipuolisia soittajia ja laulajia, ja nämä nuoret neitokaiset erityisesti, mitä heistä vielä kuullaankaan! Kiitos järjestäjille, toivottavasti jatkuu jossain muualla remontin ajan.
Viihdeorkesterin joulukonsertti
Anonyymi-ap
2
198
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpäs oli hyvät esiintyjät, laulajat ja soittajat. Juontopuoli vaikutti kyllä omituiselta ja vähän kuin teennäiseltä. Pidetäänkö meitä katsojia tyhminä ettei osattaisi itse arvioida esiintyjien upeutta tai muuta positiivista. Eikä juontajan tarvitse hehkuttaa ja matkia, mitä jotkut juontajat tekevät!!
- Anonyymi
Oli hyvä, erilainen, korkeatasoinen jouluinen konsertti. Paljon paikkakunnan omia esiintyjiä. Minäkään en juontajaa kaivannut. Ihan turhake. Ohjelmavihko itsekunkin kädessä, se riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319