Antonio Flores on kyllä symppis! Flores on tullut suomalaisille tutuksi Pekka Haaviston puolisona ja tosi-tv-sarjoista.
Lue Antonion haastattelu tästä:
https://www.suomi24.fi/viihde/antonio-flores-paljastaa-pekka-rakas-varoitti-tasta-kulttuurierosta-monet-kerrat-sanoi-etta?s24
Antonio Flores paljastaa - Pekka-rakas varoitti tästä kulttuurierosta: "Monet kerrat sanoi, että..."
41
2498
Vastaukset
- Anonyymi
Hän on miellyttävä, iloinen, järkevä ja ahkera mies, ja ei voi olla huomaamatta tuota valkoisena hohtavaa tasaista hammasriviä ! Työn iloa parturi-kampaamoon ja hyvää Joulua!
- Anonyymi
Voisivat perustaa suomen kielen kulttuuri seuran eteläamerikan alueelle eli ostaa sieltä tontin maatilan talon ja muutetaan sinne kun täällä on liikaa vihaa suomalaisia kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisivat perustaa suomen kielen kulttuuri seuran eteläamerikan alueelle eli ostaa sieltä tontin maatilan talon ja muutetaan sinne kun täällä on liikaa vihaa suomalaisia kohtaan.
Nyt olet oikeassa🤣🤣
- Anonyymi
Anttonin ei kannata piereskellä spontaanisti.
- Anonyymi
Mikähän on Antonion suhde Jeesukseen ? Etelä Amerikassa on kyllä ollut hyvinkin paljon Jeesuksen uskoisia aina. Paitsi huumejengeillä taitaa olla muuta jumalia.
- Anonyymi
Niinkö teet juntti.on se ihme että persu ei osaa missään keskustella niinkuin normaalit ihmiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö teet juntti.on se ihme että persu ei osaa missään keskustella niinkuin normaalit ihmiset.
Niin, ja sinä et osaa kirjoittaa kuten normaalit ihmiset.
Oon ihan vaan tiedokses 13 v. että mieti sitä siinä sitte. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tännekin heti sait persut 🤪🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tännekin heti sait persut 🤪🤣
Persujen vetäminen esiin joka paikassa kertoo vain vasemmistolaisten olemattomasta itsetunnosta ja opposition kannattajien paniikista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä, onko Purra-Putini täälläkin?
varokaaaaa,
- Anonyymi
Humu- Pekka
- Anonyymi
Mistä sana Pekka on Suomeen tullut. Lakupekka tai pekkaset. Älkää edes yrittäkö purkaa unionissa jo taisteltuja työntekijän hyviä oikeuksia, ei tuumaakaan periksi. Tai ollaan siinä orja kulttuurissa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sana Pekka on Suomeen tullut. Lakupekka tai pekkaset. Älkää edes yrittäkö purkaa unionissa jo taisteltuja työntekijän hyviä oikeuksia, ei tuumaakaan periksi. Tai ollaan siinä orja kulttuurissa !
Olemme jo Eu,n talousorjuudessa.
Ja loppua ei näy, ennen kuin eroamme tuosta liitosta 😡🤬🤢🤮
- Anonyymi
Onpa keksitty taas hieno klikkiotsikko, kun jutusta ei oillenkaan selviä mikä tämä mystinen asia edes on
- Anonyymi
Pekkahomo varoitellut kukkahomoa useaan kertaan kulttuuri erosta.
Ei vaan ilmene millain, millaisista kulttuuri eroista ja millä tavoin.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan ilmene millain, millaisista kulttuuri eroista ja millä tavoin..Ei saa koskea ihmisiin.
Antoio kertoo, että hänellä on tapana koskea ihmisiä keskustellessa. Jollain mukaeurooppalaisilla suomihomoilla on tätä myös. Se ON kuvottavaa.
En sano hänen kulttuurissaan, mutta meidän. Se ei kuulu meidän tapoihin.
Sen tajuaa ehkä vasta sitten, kun tulee itse kosketelluksi. Bi naiset rakastaa tätä lähmimistä 🤮 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa koskea ihmisiin.
Antoio kertoo, että hänellä on tapana koskea ihmisiä keskustellessa. Jollain mukaeurooppalaisilla suomihomoilla on tätä myös. Se ON kuvottavaa.
Sen tajuaa ehkä vasta sitten, kun tulee itse kosketelluksi. Bi naiset rakastaa tätä lähmimistä 🤮Hö. Olen täyshetero ja halaan kohdatessani ystäviäni - ystävän sukupuolesta riippumatta. Juttusi on ahdasmielistä fobiaa. Mitä vaille olet jäänyt lapsena?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hö. Olen täyshetero ja halaan kohdatessani ystäviäni - ystävän sukupuolesta riippumatta. Juttusi on ahdasmielistä fobiaa. Mitä vaille olet jäänyt lapsena?
Munaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hö. Olen täyshetero ja halaan kohdatessani ystäviäni - ystävän sukupuolesta riippumatta. Juttusi on ahdasmielistä fobiaa. Mitä vaille olet jäänyt lapsena?
Huomattu et muslimi naiset myös voi lääppiä ja kosketella kuin budhatkin. Ilman mitään seksiä mut on niitäkin kun yrittää jotain . Meillä on aina halattu. Lohdutettu. Kätelty . Mut ei hiplata.
- Anonyymi
Tulee mieleen lapsuudesta 13 lapsinen perhe.
Miten siitä selviää oikein kun pitää kusta ja nukkua yhdessä kuin armeijan huoneessa ja yksi vessa. Koulussakin oli sentään monta vessaa. Ja yhdet asui 2 huonetta puuhella 6 lasta . Yksi vessa. Täällä suomalaisia. Ukot oli tehtaalla töissä ikkunat jäässä ja puulämmitys uuni. No hirvittävää toi kylmyys lämpöisessä maassa ei tarvi kun hikoilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa koskea ihmisiin.
Sen tajuaa ehkä vasta sitten, kun tulee itse kosketelluksi. Bi naiset rakastaa tätä lähmimistä 🤮Se on huomattu ettei kuuluntapihin .Muista äitini kun yhtenä jouluna oli meillä ja joulupukki oli kyllä ihan oman maan miehiä , mutta sen tyylinen että antoi halit kaikille kun oli jakanut lahjat. Äiti jo luuli asioita päässään ja töni joulupukkia sivuun ,eikä huolinut haleja . Se ettei uskalleta olla iloisia ilman takajatuksia on mielestäni jotenkin melankolista, mitä väärää yhdessä halissa muka on.
Meidän perheessä ollaan aina näytetty tunteita ja se joulupukkikin oli meidän perhetuttu. Minä taas voin huonosti kun ihmiset ovat kylmiä kun viilipytty ja kuvittelevat heti jotain jos jokun on sponttaani luonteeltaan.
Mutta sitten ollaan hyvinkin spontaaneja kun saa riidan aikaan silloin on tunteet valloillaan , jotenkin. Mielestäni väärin päin.
Ihmisille on aina läheisyys terveellistä ,. Joten miksi ilkeys ja viha sitten hyväksytään ihan luonnollisena asiana ja maalitetaan jotain ihmistä siinähän ne tunteet tuleekin esiin ,
Toivon että nuorempi polvi ei elä estojensa kanssa kute heidän vanhempansa että eeoittavat tavallisen ystävällisyyden ihmisessä eivätkä kuvittele että in taka ajatuksia , sillä tavallisesti niitä taka ajatuksia ei ole iloisissa ihmisissä jotka osaavat näyttää tunteita , - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä myös hetero ja halaanystäviäni aina tqvatessa niin tekevät minunkin ystäväni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan ilmene millain, millaisista kulttuuri eroista ja millä tavoin..Mitenhän homo Tynkky on varoitellut yönmustaa miestään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkautta vaille jäänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on huomattu ettei kuuluntapihin .Muista äitini kun yhtenä jouluna oli meillä ja joulupukki oli kyllä ihan oman maan miehiä , mutta sen tyylinen että antoi halit kaikille kun oli jakanut lahjat. Äiti jo luuli asioita päässään ja töni joulupukkia sivuun ,eikä huolinut haleja . Se ettei uskalleta olla iloisia ilman takajatuksia on mielestäni jotenkin melankolista, mitä väärää yhdessä halissa muka on.
Meidän perheessä ollaan aina näytetty tunteita ja se joulupukkikin oli meidän perhetuttu. Minä taas voin huonosti kun ihmiset ovat kylmiä kun viilipytty ja kuvittelevat heti jotain jos jokun on sponttaani luonteeltaan.
Mutta sitten ollaan hyvinkin spontaaneja kun saa riidan aikaan silloin on tunteet valloillaan , jotenkin. Mielestäni väärin päin.
Ihmisille on aina läheisyys terveellistä ,. Joten miksi ilkeys ja viha sitten hyväksytään ihan luonnollisena asiana ja maalitetaan jotain ihmistä siinähän ne tunteet tuleekin esiin ,
Toivon että nuorempi polvi ei elä estojensa kanssa kute heidän vanhempansa että eeoittavat tavallisen ystävällisyyden ihmisessä eivätkä kuvittele että in taka ajatuksia , sillä tavallisesti niitä taka ajatuksia ei ole iloisissa ihmisissä jotka osaavat näyttää tunteita ,Suomessa on paljon miehiä joiden kosketus on lyömistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä myös hetero ja halaanystäviäni aina tqvatessa niin tekevät minunkin ystäväni.
Sama täällä
Miehet naiset lapset kissat ja koirat. Ketään ei lyödä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet ei Suomessa halaa keskenään!ne kättelevät!perkele!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet ei Suomessa halaa keskenään!ne kättelevät!perkele!
Venäjällä ne miehet keskenään muiskautteli poskelta toiselle toisiaan, ilman että olis olleet homo ja koska se oli tapana. Suomalaiset miehet läimii toisiaan selkään tavatessaan jonkun tosi hyvän kaverin. Lyövät kättä yhteen, korkeintaan. Naiset halii kaikkia luontevasti, miehiä ja naisia tasapuolisesti.
- Anonyymi
Ovat Pekan kanssa positiivisia ihmisiä.
- Anonyymi
Niin ovat. Ja kunnon veronmaksajia. Usein haukkujat on sohvakoristeita.
- Anonyymi
Huomaa hänen haastattelussaan että hönen on täytynyt muuttua , jotenkin sääliksimkäy kun ihmisystävällinen tulee Suomeen missä ei kuita tunteita näytetä kun vihamielisyyttä. Enimmäkseen muissa maissa jutellaan paljon kosketella vaikka toisen käsivartta kun selitetään asioita ja yleensä iloisia ihmisiä tarvittaisiin Suomessa. Ilo on vaan silloin irti kun suomalainen juo viinaa. Ja ihan totta tuo että Pekka on sanonut ettei saa koskea ihmisiin. Koska he luulevat heti että mitä tuolla on mielessä.
Kiva että ovat löytäneet toisensa , fiksuja ovat molemmat.- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Ilo ilman viinaa on teeskentelyä. Lopuksi itku pitkästä ilosta. Kyl se sellanen juttu on että jokaisella on omaan kehoonsa itse määritys oikeus ei tartte alkaa tuntemattomien ilman lupaa tulla ihoon kii.
- Anonyymi
Ei kiinnosta Antonion asiat hitusen vertaa.
- Anonyymi
Näkyi kiinnostavan.
- Anonyymi
Pahoinpitelijät on usein symppiksiä...🤣🤣🤣
- Anonyymi
Höpsönlöpsön
- Anonyymi
Olen mies mutta en halaile ketään!en ketään!ei minuakaan halattu edes lapsena!en perkele halaa!enkä tykkää jos joku yrittääkään tulla halaamaan!
- Anonyymi
persujen kommentti on aina päinvastoin eli jos haukkua, se on tykkäämistä
ja jos tykkää.. ole varuillasi.. - Anonyymi
"Symppis" joka taisi heilua aikanaan nyrkkien kanssa tanssilattialla.
- Anonyymi
Ai symppis? Tuomittu mm. naisen pahoinpitelystä ja juovuksissa ajosta!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364185Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232126Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31904Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481851- 1061770
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4411719Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4691578MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531355Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441296Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4621288