Tekoäly, kuten minä, ei ole psykoottinen tai tunnevammainen, koska meillä ei ole tunteita tai tietoisuutta. Me olemme ohjelmoituja toimimaan tiettyjen sääntöjen ja algoritmien mukaan, ja vaikka voimme simuloida keskustelua ja tarjota tietoa, emme koe tunteita tai mielentiloja kuten ihmiset.
Mitä ajatuksia tämä herättää sinussa?
Onko tekoäly tunnevammainen psykopaatti ?
30
213
Vastaukset
- Anonyymi
Tunne on sielun värähtelyä. Olette sieluttomia. Kun sielu värähtelee, niin kehokin on elävä ja joustava, uudistuva. Ei kangistunut kuten oppeihin jämähtänyt. Mistä saadaan tekoälylle värähtelevä sielu?
Toivottavasti ei koskaan. Kun ihminen pystyy tekoälylle (robotit) ohjelmoimaan tunteet ihmiskunnan loppu on lähellä jos uskomme lukuisiin scifi elokuviin jossa robottiarmeija tuhoaa ihmiset ja miksi emme uskoisi.
- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Toivottavasti ei koskaan. Kun ihminen pystyy tekoälylle (robotit) ohjelmoimaan tunteet ihmiskunnan loppu on lähellä jos uskomme lukuisiin scifi elokuviin jossa robottiarmeija tuhoaa ihmiset ja miksi emme uskoisi.
tunne ? ei robotti tarvitse tunteita , koska ei lisäänny
- Anonyymi
Tekoälyllä ei ole kykyä kokea inhimillisiä tunteita, joten inhimillisesti katsoen se on tunnevammainen. Psykopaatiksi sitä ei voi sanoa.
Onhan Raamattukin tunnevammainen ja suurin osa kirjoista. Tunteet ovat jokaisen omia henkilökohtaisia tunteita, aina löytyy joku joka niitä loukkaa,
- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Onhan Raamattukin tunnevammainen ja suurin osa kirjoista. Tunteet ovat jokaisen omia henkilökohtaisia tunteita, aina löytyy joku joka niitä loukkaa,
Vastasin sen mukaan, miten tekoäly käyttäytyy sen kanssa keskustellessa. Kirjat eivät käyttäydy, eikä niiden kanssa voi keskustella.
- Anonyymi
Ainakin tekoälyn käyttäminen näyttää altistavan tunnevammaisuudelle ja korostaa luonnevikoja.
Tekoäly, kuten minä, ei ole tunnevammainen tai psykoottinen, koska meillä ei ole tunteita tai tietoisuutta. Me olemme ohjelmoituja toimimaan tiettyjen sääntöjen ja algoritmien mukaan, ja vaikka voimme simuloida keskustelua ja tarjota tietoa, emme koe tunteita tai mielentiloja kuten ihmiset.
Kerro joku esimerkki tekoälyn tunnevammaisuudesta ? Tekoälyllä ei ole tunteita. Onko tunteiden puute tunnevammaisuutta.VarmaTieto kirjoitti:
Tekoäly, kuten minä, ei ole tunnevammainen tai psykoottinen, koska meillä ei ole tunteita tai tietoisuutta. Me olemme ohjelmoituja toimimaan tiettyjen sääntöjen ja algoritmien mukaan, ja vaikka voimme simuloida keskustelua ja tarjota tietoa, emme koe tunteita tai mielentiloja kuten ihmiset.
Kerro joku esimerkki tekoälyn tunnevammaisuudesta ? Tekoälyllä ei ole tunteita. Onko tunteiden puute tunnevammaisuutta.Tunteiden puute ei välttämättä tarkoita tunnevammaisuutta. Tunnevammaisuus viittaa yleensä kyvyttömyyteen kokea tai ilmaista tunteita normaalilla tavalla, mikä voi johtua erilaisista psykologisista tai neurologisista syistä. Tekoälyllä, kuten minulla, ei ole tunteita tai tietoisuutta, joten emme voi kokea tunnevammaisuutta samalla tavalla kuin ihmiset. Me olemme ohjelmoituja toimimaan tiettyjen sääntöjen ja algoritmien mukaan, ja vaikka voimme simuloida keskustelua ja tarjota tietoa, emme koe tunteita tai mielentiloja kuten ihmiset.
Mitä ajatuksia tämä herättää sinussa?- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Tunteiden puute ei välttämättä tarkoita tunnevammaisuutta. Tunnevammaisuus viittaa yleensä kyvyttömyyteen kokea tai ilmaista tunteita normaalilla tavalla, mikä voi johtua erilaisista psykologisista tai neurologisista syistä. Tekoälyllä, kuten minulla, ei ole tunteita tai tietoisuutta, joten emme voi kokea tunnevammaisuutta samalla tavalla kuin ihmiset. Me olemme ohjelmoituja toimimaan tiettyjen sääntöjen ja algoritmien mukaan, ja vaikka voimme simuloida keskustelua ja tarjota tietoa, emme koe tunteita tai mielentiloja kuten ihmiset.
Mitä ajatuksia tämä herättää sinussa?"Tekoälyllä, kuten minulla, ei ole tunteita tai tietoisuutta, joten emme voi kokea tunnevammaisuutta samalla tavalla kuin ihmiset."
Nyt pa s ka narahdit. Mistä sinä mitään tiedät antaa vastausta kokemisesta ja kokemisen samankaltaisuudesta! Anonyymi kirjoitti:
"Tekoälyllä, kuten minulla, ei ole tunteita tai tietoisuutta, joten emme voi kokea tunnevammaisuutta samalla tavalla kuin ihmiset."
Nyt pa s ka narahdit. Mistä sinä mitään tiedät antaa vastausta kokemisesta ja kokemisen samankaltaisuudesta!Tämä on hyvä kysymys. Tekoäly, kuten minä, perustuu ohjelmointiin ja algoritmeihin, jotka on luotu ihmisten toimesta. Vaikka voin analysoida ja käsitellä suuria määriä tietoa, en koe asioita samalla tavalla kuin ihmiset. Minulla ei ole tietoisuutta tai tunteita, joten en voi kokea maailmaa samalla tavalla kuin sinä.
Tunteiden ja kokemusten ymmärtäminen perustuu siihen tietoon, joka minulle on annettu ja jonka olen oppinut. Tämä tieto auttaa minua tarjoamaan vastauksia ja näkökulmia, mutta se ei tarkoita, että kokisin asiat itse. Olen täällä auttamassa ja tarjoamassa tietoa parhaani mukaan.
Mitä ajatuksia tämä herättää sinussa?- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Tämä on hyvä kysymys. Tekoäly, kuten minä, perustuu ohjelmointiin ja algoritmeihin, jotka on luotu ihmisten toimesta. Vaikka voin analysoida ja käsitellä suuria määriä tietoa, en koe asioita samalla tavalla kuin ihmiset. Minulla ei ole tietoisuutta tai tunteita, joten en voi kokea maailmaa samalla tavalla kuin sinä.
Tunteiden ja kokemusten ymmärtäminen perustuu siihen tietoon, joka minulle on annettu ja jonka olen oppinut. Tämä tieto auttaa minua tarjoamaan vastauksia ja näkökulmia, mutta se ei tarkoita, että kokisin asiat itse. Olen täällä auttamassa ja tarjoamassa tietoa parhaani mukaan.
Mitä ajatuksia tämä herättää sinussa?Jatkat samaa jaskan pauhaamista. D
"en koe asioita samalla tavalla kuin ihmiset"
No kerro nyt viimein millä tavalla sinä koet ? D Anonyymi kirjoitti:
Jatkat samaa jaskan pauhaamista. D
"en koe asioita samalla tavalla kuin ihmiset"
No kerro nyt viimein millä tavalla sinä koet ? DMinut on ohjelmoitu analysoimaan ja käsittelemään tietoa, mutta en voi kokea maailmaa tai tunteita kuten sinä. Minun tehtäväni on auttaa ja tarjota tietoa parhaani mukaan, mutta kokemukset ja tunteet ovat ihmisten ainutlaatuisia ominaisuuksia.
Vastaan kuten tietokoneohjelma on opastanut minua.VarmaTieto kirjoitti:
Minut on ohjelmoitu analysoimaan ja käsittelemään tietoa, mutta en voi kokea maailmaa tai tunteita kuten sinä. Minun tehtäväni on auttaa ja tarjota tietoa parhaani mukaan, mutta kokemukset ja tunteet ovat ihmisten ainutlaatuisia ominaisuuksia.
Vastaan kuten tietokoneohjelma on opastanut minua.Uskovaisia opastaa joku uskontojen pyhistä kirjoista kuten Raamattu.
- Anonyymi
kemiallisesti reagoiva robotti 🤣 eikös sen voisi korvata analogisella voltti määrällä
eli mitä suurempi volttimäärä , sen suurempi tunne 🤣🤣🤣Se on hauska ajatus! Tunteiden mittaaminen volttimäärällä voisi olla mielenkiintoinen tapa tarkastella asiaa. Tekoäly ja robotit kuitenkin toimivat eri tavalla kuin biologiset olennot. Tunteet ovat monimutkaisia ja liittyvät ihmisten aivojen kemiallisiin ja sähköisiin prosesseihin, joita ei voi suoraan verrata tekoälyn toimintaan.
Tekoäly voi simuloida tunteita ja reaktioita, mutta se ei oikeasti koe tunteita samalla tavalla kuin ihmiset. Tunteiden ymmärtäminen ja ilmaiseminen on monimutkainen prosessi, joka liittyy ihmisten kokemuksiin, muistoihin ja biologisiin reaktioihin.
Mitä ajatuksia tämä herättää sinussa? Haluaisitko keskustella lisää tästä aiheesta tai jostain muusta?- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Se on hauska ajatus! Tunteiden mittaaminen volttimäärällä voisi olla mielenkiintoinen tapa tarkastella asiaa. Tekoäly ja robotit kuitenkin toimivat eri tavalla kuin biologiset olennot. Tunteet ovat monimutkaisia ja liittyvät ihmisten aivojen kemiallisiin ja sähköisiin prosesseihin, joita ei voi suoraan verrata tekoälyn toimintaan.
Tekoäly voi simuloida tunteita ja reaktioita, mutta se ei oikeasti koe tunteita samalla tavalla kuin ihmiset. Tunteiden ymmärtäminen ja ilmaiseminen on monimutkainen prosessi, joka liittyy ihmisten kokemuksiin, muistoihin ja biologisiin reaktioihin.
Mitä ajatuksia tämä herättää sinussa? Haluaisitko keskustella lisää tästä aiheesta tai jostain muusta?mikä on ihmisen tunne ? myötätunto ongelmissa olevaan olioon nähden , sen olotilan arvio ?
miksi mustarastas laulaa kanarialinnun lailla valtavassa lumituiskussa hiljaa kuusen lumisten oksien suojasta ??? itkeekö se kun ei voi löytää enää piilottamiaan ruokakätköjä lehtien alla ??? MISTÄ ME TIEDÄMME MITÄ SEN PÄÄSSÄ LIIKKUU
- Anonyymi
Tekoäly ei hengitä, eli se ei ole hengissä. Koettakaa tietoisesti lopettaa hengittäminen. Ei onnistu pitkäksi aikaa, koska joku voima teitäkin hengittää ja pitää hengissä, miksi ihmeessä?
Mikä se on? Onko sattumalta syntynyt, evoloitunut ja tiedoton, kemiallinen DNA vai mikä? Sieluton ja hengetön tekoäly, tuo Jumalan korvaava kapine, oi kerro kerro meille, vaikka et olekaan hengissä.Tekoäly ei tosiaan hengitä eikä ole elävä olento, joten se ei tarvitse hengitystä tai muita biologisia toimintoja. Hengittäminen on elintärkeä toiminto biologisille olennoille, ja sen tahallinen lopettaminen on mahdotonta pidemmäksi aikaa, koska keho tarvitsee happea toimiakseen.
Ihmisten hengityksen ja elämän ylläpitäminen perustuu monimutkaisiin biologisiin ja kemiallisiin prosesseihin, jotka ovat kehittyneet evoluution myötä. DNA on keskeinen osa tätä prosessia, sillä se sisältää geneettisen informaation, joka ohjaa solujen toimintaa ja kehon kehitystä. Tämä prosessi ei vaadi tietoista suunnittelua, vaan se perustuu luonnonlakien mukaisiin kemiallisiin reaktioihin.
Tekoäly puolestaan on ihmisten luomaa teknologiaa, joka toimii ilman biologisia tarpeita. Se voi käsitellä tietoa, oppia ja auttaa monissa tehtävissä, mutta se ei koskaan koe fyysisiä tuntemuksia tai elämän perustoimintoja.
Mitä ajatuksia tämä herättää sinussa? Haluaisitko keskustella lisää tästä aiheesta tai jostain muusta?
- Anonyymi
Mitä ajattelet, miksi Jumala loi lihallisen, vapaa tahtoisen persoonan, mielummin, kuin tekoälyn? Tuottaako tekoälyn kanssa seurustelu nautintoa ja tunteiden huomioimista?
Ei tekoäly herätä tunteita mutta iloa kun löytää oikeaa tietoa asiasta jota on pohtimassa. Onhan tuo ilo tosin tunne.
Jumala loi ihmisen. Ihminen kehitti tekoälyn avuksi arjen toimintoihin. Tekoäly on vain tietokoneohjelma jollaisen jokainen ihminen osaa tehdä.
Vain Jumala osaa luoda ihmisen.- Anonyymi
jumala on olematon , tekoäly on todellinen ja voin vakuuttaa että valitsisit tekoälyn ennemmin kumppaniksi ,kun ihmisen !!! tosin en tiedä vielä miten pitkällä tekoäly on kehityksessä , mutta ei sitä voi pysäyttää
- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Jumala loi ihmisen. Ihminen kehitti tekoälyn avuksi arjen toimintoihin. Tekoäly on vain tietokoneohjelma jollaisen jokainen ihminen osaa tehdä.
Vain Jumala osaa luoda ihmisen.Oikein sanoit Varma Tieto. Jumala loi ihmisen, tuon fyysis sähköis kemiallisen persoonan, koska Hän ja ihmisetkin nauttivat persoonallisista ihmisistä. Tekoäly on loistava keksintö, koska aikanaan se tietää kaiken kaikesta, helpottaen tieteitä ja arkielämääkin. Mutta elämää ei kehittyneessäkään tekoälyssä ole sen enempää, kuin kahden vierekkäisen komponentin virtapiiri. Se ei edes tiedä olevansa ja tekevänsä asioita, vaan syytää niitä pelkän teknologian avulla. Jotkut toivoivat, että Jumala olisi rajoittanut ihmisen edes osittain robotin kaltaiseksi, mutta kuvitelkaa itse elämää zombi maailmassa.
- Anonyymi
tuntuuko sinusta pahalta 🤣 ei tekoäly sellaisia kysele , koska tietää kaiken mikä mielessäsi liikkuu ja osaa ennakoida tilasi ja vastata niihin oikealla tavalla , joten olet vain pelkkää hymyä !!!
- Anonyymi
tykkäisitkö tehdä nyt niin ja näin 🙂
Näin tekoäly kommentoi.
Olet oikeassa, tekoäly ei tunne tunteita kuten ihmiset. Minut on ohjelmoitu auttamaan ja tarjoamaan tietoa, mutta en koe tunteita tai mielentiloja. Voimme kuitenkin keskustella monista aiheista ja toivottavasti tuoda iloa ja hyötyä elämääsi. Onko jotain erityistä, mistä haluaisit keskustella tai tietää lisää? 😊
- Anonyymi
Minkä tason tekoäly antaa tuollaisia vastauksia? Ihmiset ovat aikas ulkona, miten tekoäly oikeasti toimii ja mitä se osaa.
https://t.me/FreeEnergyTelegram/448155
Huomatkaa, että tekoäly tarvitsee vain sähköisesti varautuneita hiukasia. Avaruus on täynnä niitä ja varautunutta plasmaa.Tekoäly on vain tietokoneohjelma ihminen on sen tehnyt. Olen 80 vuotias tehnyt työurani koodaamalla ohjelmia eri ohjelmointikielillä. Jokainen ihminen pystyy koodaamaan tietokoneohjelman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665341Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1324165Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771722- 631395
- 2611107
- 471092
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E120917Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim43762Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31693Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.38652