Moi.
Mä olen 30v n.170/80/17 mitat omaava btm/cd jätkä. Asiallinen ja osaan hommani.
Olen normaali, terve, ja 100% luotettava.
Etsin top mies seuraa jota saisi ainakin imeä, mutta myös pan*t onnistuu. Minut saa kiinni esim kik:stä, mun käyttis jigawattt.
Sinne vaan viestiä..kuviakin voi vaihtaa ja videoo. Paikka löytyy, voidaan nähä normaalisti tai vaikka anonyymisti aluks jos ujostuttaa näyttyä. Esim gloryhole löytyy tai silmät mul sidottuna. Susta edellytän täyttä luottoa ja että olet terve molemmista päistä.
Foreigners too.
30v cd/btm hakee top seuraa nilsiä/psavo
Anonyymi-ap
1
254
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostais päästä kanssasi sänkyyn. M 50v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035708Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652552Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2391542- 941323
- 1241077
- 66837
- 64833
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8811- 71762
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17731