SU-34 tehdas liekeissä

Anonyymi-ap

Novosibirsk, Venäjä, armeijan tarvikevarastot ovat tulessa. Yli 7 000 neliömetriä palaa. Siellä rakennetaan venäläisiä SU-34-koneita, jalostetaan polttoainetta, valmistetaan optiikkaa, aseisiin tarvittavia kemikaaleja.

Voi harmin paikka kuinka noin on päässyt käymää?

In Novosibirsk, russia, army supply warehouses are on fire. Over 7,000 square meters are on fire. Reportedly, russian SU-34 aircraft are built there, processed fuel, optics, chemicals needed for weapons.

As John McCain once said: "The only thing that Vladimir Putin understands is strength."

Ukrainian strength is the only argument against Russia that can bring a just peace to Ukraine.

https://pbs.twimg.com/media/GepDTM1XIAAK2K8?format=jpg&name=900x900

17

208

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

See oon snapsin paikka...

• Anonyymi

Toivottavasti putiin saa tuntea telaketjun painuman kehossaan ennen kuolemaansa

• Anonyymi

Putte kurva Huilo on käärmeissään. Torjunnasta vastaavat heitetään ikkunasta. Ja Puten lätti on menossa kivikaudelle ja Puten vesipää paisuu ja sen kyllä huomaa ja Putte haisee ja sixi sillä on se pitkäpöytä on nääs hajurako muihin ...muuten ne kestä Puten hajua

• Anonyymi

Ikävä onnettomuus !
      Toivotaan, että palokunnalla on putket jäässä.

• Anonyymi

Juuri saamiemme tietojen mukaan palokunnan hevosia juotetaan minkä jaksavat mutta hevosia ei ole läheskään tarpeeksi.

• Anonyymi

Buahahhhaaa...

• Anonyymi

Hehe...hehe

• Anonyymi

Kaikki venäjän asetehtaan sileäksi..

• Anonyymi

Voihan nenä. Saako Venäjä P-Korealta lisää koneita?

• Älä huoli Venäjä ja PK heillä on paljon paljon -vaikka3 vuotta 52 maa auta Ukraina

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Älä huoli Venäjä ja PK heillä on paljon paljon -vaikka3 vuotta 52 maa auta Ukraina

Oman maan puolustajalle annetaan vain niukasti aseita, ja niidenkin käyttöä rajoitetaan.
        Käsittämätöntä, että hyökkääjällä on erivapaudet käydä sotaa, kuin hyökkäyksen kohteeksi joutuneella maalla. Tätä ei suomalaisten oikeustajun hyväksy.
        Ihmeellistä, että vielä nykyisin jokin valtio voi valloittaa aseellisesti toisen maan alueita, joita valloittaja on itse ollut hyväksymässä itsenäisen maan rajoiksi.
        Maailmanjärjestys ei tule koskaan onnistumaan, jos Venäjän tapaisille maille annetaan erivapaudet noudattaa sääntöjä.

• Anonyymi kirjoitti:

Oman maan puolustajalle annetaan vain niukasti aseita, ja niidenkin käyttöä rajoitetaan.
        Käsittämätöntä, että hyökkääjällä on erivapaudet käydä sotaa, kuin hyökkäyksen kohteeksi joutuneella maalla. Tätä ei suomalaisten oikeustajun hyväksy.
        Ihmeellistä, että vielä nykyisin jokin valtio voi valloittaa aseellisesti toisen maan alueita, joita valloittaja on itse ollut hyväksymässä itsenäisen maan rajoiksi.
        Maailmanjärjestys ei tule koskaan onnistumaan, jos Venäjän tapaisille maille annetaan erivapaudet noudattaa sääntöjä.

Historia voittaja kirjoita
        myös voima joskus pakko
        2003 kun Amerikka hyökkäsi Irak .no onko Irak oli uhka USA no ei
        oliko Irak Amerikka naapuri ja halua varasta vaikka Los Angeles no ei

• Anonyymi

Loistavaa!

• Anonyymi

Uusin venäläinen innovastio - polttomoottorihävittäjä.

• Anonyymi

Oliko Thorne junior asialla?

• Anonyymi

Tosi hyvä juttu

• Anonyymi

Sattuuhan sitä. Venäjällä rakennetaan myös sellaisia kerrostaloja, että ihmiset eivät pysy sisällä, vaan saattavat luiskahtaa ulos.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5056
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3596
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2983
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2975
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2876
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1828
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1760
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      134
      1612
    Aihe