Miten tää kioski saa edelleen kohdella asiakkaitaan näin väliinpitämättömästi.
Siellä on 14 päivän palautusoikeus huutamilleen tuotteille eli se on laki !!
Ylimielinen johto varmasti heikastaa kakkoo alaspäin ja sieltä asiakkaille.
Huutokaupat.com asiakaspalvelu ja asiakkaiden mielivaltainen kohtelu
4
455
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaistko selventää mitä yrität jankuttaa?
- Anonyymi
Niin se huutokaupat.com on huijari
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, ja perustelu tulee tässä:
ns. hinnan pilkkominen on lain mukaan kiellettyä.
Jos asiakkaalla on myös halutessaan itse noutaa tuote ja maksaa vain tuotteen hinta mutta ei mitään lisäkuluja, niin silloin voi periä toimituskuluja, jos asiakas ei halua käyttää oikeuttaan noutaa tuote itse, vaan asiakas haluaa, että tuote toimitetaan asiakkaalle.
Mutta jos noutomahdollisuutta ei ole, silloin toimituskulujen periminen tuotteen hinnan lisäksi on lainvastaista.
Samoin, jos itse noudolle on sillekin laitettu jokin lisäkulu, niin on laitonta (paitsi jos tuotteen voi tilata postitse ilman toimituskuluja).
Huutokaupat.com käsittääkseni kuitenkin hyväksyy tuollaiset lainvastaiset toimintatavat, eli tuotetta myydään niin ettei tuotetta saa laillisesti haltuunsa pelkän tuotteen hinnan maksamalla yhtään millään tavalla.
tosin myös kilpailija huuto.net on muuttunut huonompaan suuntaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä, ja perustelu tulee tässä:
ns. hinnan pilkkominen on lain mukaan kiellettyä.
Jos asiakkaalla on myös halutessaan itse noutaa tuote ja maksaa vain tuotteen hinta mutta ei mitään lisäkuluja, niin silloin voi periä toimituskuluja, jos asiakas ei halua käyttää oikeuttaan noutaa tuote itse, vaan asiakas haluaa, että tuote toimitetaan asiakkaalle.
Mutta jos noutomahdollisuutta ei ole, silloin toimituskulujen periminen tuotteen hinnan lisäksi on lainvastaista.
Samoin, jos itse noudolle on sillekin laitettu jokin lisäkulu, niin on laitonta (paitsi jos tuotteen voi tilata postitse ilman toimituskuluja).
Huutokaupat.com käsittääkseni kuitenkin hyväksyy tuollaiset lainvastaiset toimintatavat, eli tuotetta myydään niin ettei tuotetta saa laillisesti haltuunsa pelkän tuotteen hinnan maksamalla yhtään millään tavalla.
tosin myös kilpailija huuto.net on muuttunut huonompaan suuntaan.Huutokaupat.com on HUPIMYYJIEN temmellyskenttä. Kahdesti huuranut tuhansien laitteen mutta Turun konekeskus on hylännyt huudon. Huutajalle kuuluisi puolet huudetusta summasta ellei myyjä myy tuotetta senhetkiseen markkinoiden korkeimpaan hintaan. Älkää turhaan haskatko aikaa moiseen kauppapaikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu917431Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2227295K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1375038Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1234694PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *394540Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko864251Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1154050- 1621711
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.91459Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2351314