Miten tää kioski saa edelleen kohdella asiakkaitaan näin väliinpitämättömästi.
Siellä on 14 päivän palautusoikeus huutamilleen tuotteille eli se on laki !!
Ylimielinen johto varmasti heikastaa kakkoo alaspäin ja sieltä asiakkaille.
Huutokaupat.com asiakaspalvelu ja asiakkaiden mielivaltainen kohtelu
3
164
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaistko selventää mitä yrität jankuttaa?
- Anonyymi
Niin se huutokaupat.com on huijari
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, ja perustelu tulee tässä:
ns. hinnan pilkkominen on lain mukaan kiellettyä.
Jos asiakkaalla on myös halutessaan itse noutaa tuote ja maksaa vain tuotteen hinta mutta ei mitään lisäkuluja, niin silloin voi periä toimituskuluja, jos asiakas ei halua käyttää oikeuttaan noutaa tuote itse, vaan asiakas haluaa, että tuote toimitetaan asiakkaalle.
Mutta jos noutomahdollisuutta ei ole, silloin toimituskulujen periminen tuotteen hinnan lisäksi on lainvastaista.
Samoin, jos itse noudolle on sillekin laitettu jokin lisäkulu, niin on laitonta (paitsi jos tuotteen voi tilata postitse ilman toimituskuluja).
Huutokaupat.com käsittääkseni kuitenkin hyväksyy tuollaiset lainvastaiset toimintatavat, eli tuotetta myydään niin ettei tuotetta saa laillisesti haltuunsa pelkän tuotteen hinnan maksamalla yhtään millään tavalla.
tosin myös kilpailija huuto.net on muuttunut huonompaan suuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976