Huutokaupat.com asiakaspalvelu ja asiakkaiden mielivaltainen kohtelu

Anonyymi-ap

Miten tää kioski saa edelleen kohdella asiakkaitaan näin väliinpitämättömästi.

Siellä on 14 päivän palautusoikeus huutamilleen tuotteille eli se on laki !!

Ylimielinen johto varmasti heikastaa kakkoo alaspäin ja sieltä asiakkaille.

4

382

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluaistko selventää mitä yrität jankuttaa?

• Anonyymi

Niin se huutokaupat.com on huijari

• Anonyymi

Olen samaa mieltä, ja perustelu tulee tässä:

ns. hinnan pilkkominen on lain mukaan kiellettyä.

Jos asiakkaalla on myös halutessaan itse noutaa tuote ja maksaa vain tuotteen hinta mutta ei mitään lisäkuluja, niin silloin voi periä toimituskuluja, jos asiakas ei halua käyttää oikeuttaan noutaa tuote itse, vaan asiakas haluaa, että tuote toimitetaan asiakkaalle.

Mutta jos noutomahdollisuutta ei ole, silloin toimituskulujen periminen tuotteen hinnan lisäksi on lainvastaista.

Samoin, jos itse noudolle on sillekin laitettu jokin lisäkulu, niin on laitonta (paitsi jos tuotteen voi tilata postitse ilman toimituskuluja).

Huutokaupat.com käsittääkseni kuitenkin hyväksyy tuollaiset lainvastaiset toimintatavat, eli tuotetta myydään niin ettei tuotetta saa laillisesti haltuunsa pelkän tuotteen hinnan maksamalla yhtään millään tavalla.

tosin myös kilpailija huuto.net on muuttunut huonompaan suuntaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä, ja perustelu tulee tässä:

ns. hinnan pilkkominen on lain mukaan kiellettyä.

Jos asiakkaalla on myös halutessaan itse noutaa tuote ja maksaa vain tuotteen hinta mutta ei mitään lisäkuluja, niin silloin voi periä toimituskuluja, jos asiakas ei halua käyttää oikeuttaan noutaa tuote itse, vaan asiakas haluaa, että tuote toimitetaan asiakkaalle.

Mutta jos noutomahdollisuutta ei ole, silloin toimituskulujen periminen tuotteen hinnan lisäksi on lainvastaista.

Samoin, jos itse noudolle on sillekin laitettu jokin lisäkulu, niin on laitonta (paitsi jos tuotteen voi tilata postitse ilman toimituskuluja).

Huutokaupat.com käsittääkseni kuitenkin hyväksyy tuollaiset lainvastaiset toimintatavat, eli tuotetta myydään niin ettei tuotetta saa laillisesti haltuunsa pelkän tuotteen hinnan maksamalla yhtään millään tavalla.

tosin myös kilpailija huuto.net on muuttunut huonompaan suuntaan.

Huutokaupat.com on HUPIMYYJIEN temmellyskenttä. Kahdesti huuranut tuhansien laitteen mutta Turun konekeskus on hylännyt huudon. Huutajalle kuuluisi puolet huudetusta summasta ellei myyjä myy tuotetta senhetkiseen markkinoiden korkeimpaan hintaan. Älkää turhaan haskatko aikaa moiseen kauppapaikkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      96
      1260
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      37
      1255
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      286
      1105
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      107
      1025
    5. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      982
    6. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      18
      956
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      13
      918
    8. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      51
      910
    9. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      16
      801
    10. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      162
      798
    Aihe