Raiskas ittesä!
Runkkari tuomittiin seksuaalirikoksesta.
7
368
Vastaukset
- Anonyymi
Montako vuotta sai?
- Anonyymi
Teki rikosilmotuksen itestään!
- Anonyymi
...seksuaalinen hyväksikäyttö.
- Anonyymi
Runkkarilla oli selvä valta-asema itseensä nähden eikä oikeus voinut näyttää toteen oliko runkkari saanut luotettavaksi katsottavaa suostumusta teolleen. Psykologin mukaan teko oli omiaan aiheuttamaan kärsimystä ja häpeää uhrilleen. Asiakirjat julistettiin salaisiksi kahdenkymmenen vuoden ajaksi.
- Anonyymi
...julma teko joka aiheutti elinikäisen trauman ja pelkotiloja, seurauksena työkyvyttömyys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...julma teko joka aiheutti elinikäisen trauman ja pelkotiloja, seurauksena työkyvyttömyys.
elinikäisen -henkisen- trauman
- Anonyymi
Piipitä vaan ittestäs senkin huoran hjomopenikka !
Neitoset!
Tiedoksi teille vaan Heinolaan tämä viesti !
Kiva kun nää levittelee kuvaani näin jatkuvasti !
KERTA ITTE EI TARVII VAIVAUTUA MUUHUN KUIN ILMOITTELUUN JA PIENEN HEINOLAN TYTTÖVÄEN ( JOSKUS MUUTAKIN KIVAA) TEUDÖN IHANUUKSIEN HUOMION HERÄTTELYYN!
HARMI VAAN KUN KUKAAN TEISTÄ AITO TYTTÖ KARVALLISELLA TAI KARVATTOMALLA PILLULLA EI OLE VIELÄKÄÄN TUONUT ILMI JA OTTANUT MINUUN YHTEYTTÄ TÄÄLLÄ HEINOLAN KADUILLA JA KUJILLA, RANNALLA TAI METSISSÄ !
TUNTEVAT MINUT HYVIN ULKONÄÖLTÄ VAIKKA TÄÄLLÄ VANHAA KOEKUVAANI FB.SSÄ LEVITELLÄÄN VAIKKA OON JO 48- VUOTTA MUTTA YHÄ KOMEA KUIN JO 2015 OLIN EPÄONNISTUNEESSA HUONON PUHELIMEN KUVASSA ! OLEN KOMEEMPI SEN TIEDÄTTE KAIKKI!
EN TAJUU MIKSI TEINIT KARTATTE MUA KUITENKIN KAIKKIALLA, JOPA KIERTÄEN KAUKAA VAIKKA KAIKKI TIETÄÄ VARMASN OON HELLÄ MUTTA KIIHKEÄN RAUHALLINEN SETÄ TEIDÄN MIELEINEN SETÄ !
MINUSSA ON VIKAA VAAN SE ETTÄ OLEN HIEMAN HERRASMIESMÄINEN ! VÄLILLÄ HUPSUKIN JOKA NORMAALIA !
OTAN SINUT AINA HUOMIOON JA KUNNIOITAN SINUA JA EN PETÄ KETÄÄN KOSKAAN NIIN KAUAN KUN TAVATAAN JA SAAN NUOLLA SINUN KAUNISTA PIKKUPILLUA JOKA ON KUIN LUOTU MUN KESKIJALALLE JOKA EI OLE KUITENKAAN JALAN KOKOINEN EDES KERTA MULLA 40 NUMETON KENKÄ, OON KYLLÄ AIKA LYHYT JA HOIKKA KUN OLEN PUNNINNUT ITTENI OLIN 68 KILOA MUTTA SIITÄKIN ON JO AIKAA 10-15 VUOTTA !
OTA YHTEYTTÄ ETTEI NOI HUORANPENNUT HOMOT JOTKA ESIINTYY TYTTÖINÄ KOKONAAN VIE AIKAANI NIIN VOIMME ALKAA OLEEN HETI KUN SULLE SOPII JA JOS SUN VANHEMMAT TYKKÄÄ ETTÄ OON SUN SULHANEN AINAKIN JOULUUN SAAKKA!?
OON USKOLLINEN SULLE VAIKKA EMME VIELÄ TUNNE TOISIAMME !
JOULUA ODOTELLESSA.
TERVEISIN OMA POIKAYSTÄVÄ SETÄSI 48 -V. HEINOLASSA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1792059- 1751771
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701632Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1041415Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241413- 1001067
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1591056Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731037Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228866Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56830