Täysin kaksoisolenoja keskenään, PaksuSaara Sieppi ja Henny Harjunsalo. Meikki, vaatetus, eleet, jopa äänikin lähes yhtä möreä.
Myös ammatti on sama, mediatyrkky/ ksmoasja-meikkaaja.
Kylläpä ovat toistensa kopioita
9
250
Vastaukset
- Anonyymi
Korjaus: kampaaja-meikkaaja 😀
- Anonyymi
Jospa Henny kantaa Saran kuvaa mukanaan että rakentakaa minusta tällainen. Eräs Belorffi kantoi Kim Kardashaniakin kuvaa mukanaan että tehdää minusta tämän näköinen takapuolta myöden. Molemmilla mainituilla naisilla on muuten takapuoli-implantit mikä on suomalaisilla naisilla harvinaista. Toki Susanna Penttilällä on myös mutta etumuskin on niin iso että kallistuisi eteenpäin jos ei taaksekin olisi laitettu fyllinkiä.
- Anonyymi
Naamoissa noilla paljonkin yhdennäkösyyttä, kyllä vaan. Henna laitatti takapuoli-implantit, Saara hankki ihan itse karkki- ja ruokamässäilyllä. Turbohuulet on niin menneen talven lumia, ei kukaan nykyajassa elävä enää tunge täyteaineita itseensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naamoissa noilla paljonkin yhdennäkösyyttä, kyllä vaan. Henna laitatti takapuoli-implantit, Saara hankki ihan itse karkki- ja ruokamässäilyllä. Turbohuulet on niin menneen talven lumia, ei kukaan nykyajassa elävä enää tunge täyteaineita itseensä.
Kuin sisarukset 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Martinalla on turbohuulet ja täyteaineita?
- Anonyymi
Tuo Henny vaikuttaa ihan hauskalta, Sieppo on muutaman tuhat astetta vakavampi persoona.
- Anonyymi
huomasin tänään myös että ovat hyvin paljon saman näköiset
- Anonyymi
Ties vaik Hennykin ois kaakamon poikii....
- Anonyymi
Yksi sukupuolensa muokannut, nimeä en nyt muista, ainakin on jostain pohjoisesta. Semmonen iso vaalea, keikari tyyppinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061768
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271472En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931336- 621181
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101068Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1191052Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216858- 151819
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57783Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728