On myös läppäri jossa Windows 11 joka toimii moitteetta eli mitä me teemme väärin kun kuulemma Windowsin ei pitäisi toimia ja on jatkuvaa harmia kaikessa???
Voisiko joku Linux asiantuntia Guru selvittää mitä teen väärin kun Windows käyttäjät ovat kuulemma ihan out kaikesta kun ei koneet toimi ja se Windows on ihan paskakin?...mutta meidän laitteet toimivat moitteetta?
Olen käyttänyt Windowsia 2000-luvun ajoilta kun Win XP tuli eikä ole ollut ongelmia ja työssä win98 CNC-koneiden käytössä joka edelleenkin riittävä laitekäytössä.
Mitä olen tehnyt väärin kun Windows 10 toimii moitteetta?
2
92
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla sama ongelma. Olen käyttänyt Windowsia Win95 ja NT4:stä alkaen.
Kaikki toimii mutta itse on osattava muokata "paremmaksi", esim. nopeammin toimivaksi.
Tänä päivänä minun Win8.1 on kaikkein paras versio, parempi kuin Win10. Win11 jätän väliin ja odotan Win12:sta.
Toki Linuxeja olen kokeillut mutta aina palannut Windowseihin.
Linux Kali on kokeilematta, kiinnostaa, luultavasti mielenkiintoisempi kuin Mintit ja Ubuntut. - Anonyymi
Minulla toimii edelleenkin windows10-11 koneet moitteetta eli omituinen asia kun viestiketjun kellään ei kivaa ja mikään ei toimi joten pakko minun jotekin olla tekemättä jotain kun toimivat kuin pitääkin?
Olen joskus ensikerran kokeillut linuxia levykkeeltä mutta se jäi samalla pois kun ei ollut mikään elämys eikä erityinen tarve alkaa leikkimään. Toisella kertaa sain tietokoneen jossa se oli asennettuna ( ubuntu) ja siitä ei tullut kuin pelkkää harmia joten poistin sen koneelta ja asensin win pro 10 ja elämä helpottui samalla sekunnilla, koska se toimii!
Mitä siihen win10/11 ja yleensäkkin windows käyttön jatkoon tulee niin se on ainoa tietokonejärjestelmä mitä käytän myös jatkossakin ja tarviten kaupankautta ja uusi pöytäkone käyttöön ei se sen ihmeempää ole.
Windowsin kanssa on aina plug& play mutta linuxilla se on jatkuvaa plug& pray...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1424253
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e222395Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk971979Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3911605- 371475
Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263301456Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1771432- 2501285
- 2761153
- 771152