Vai menenkö baariin ja ostan heti itselle alkoholi drinkkejä ja tarjoan naisillekkin?
Voiko nainen yhtäkkiä kiinnostua raittiista miehestä?
38
320
Vastaukset
- Anonyymi
Todellakin voi kiinnostus. Sehän on vain hyvä asia, että on raitis.
- Anonyymi
Ei baarissa voi olla raitis.
- Anonyymi
Nykyään saa oikein hyviä alkoholittomia drinkkejä. Olutta, viinejä, cocktaileja. Ei kun tilaamaan!
- Anonyymi
alkoholia käyttävät miehet on ihan nössöjä pari paukkua ja kohta ollaan itkemässä ja kaulailemassa
Tottakai voi. Se on jopa suotavaa. Raittiin miehen kanssa keskustelu on mielekästä, ainakin sanoista saa selvän ja vuorovaikutus toimii molempiin suuntiin.
Humalainen mies örveltä, eikä puheesta saa selvää.- Anonyymi
Ehkä kum mies on ottanut muutaman oluen niin kun miehen suussa on tissisi niin ehkä mies vastaa vähän epäselvästi
- Anonyymi
Olen kanssasi samaa mieltä
- Anonyymi
Tajusin yhtäkkiä että olen elänyt melko paskaa elämää raittiina kun samaan aikaan monet kaverit jotka ovat juoneet vuosia alkoholia ovat pariutuneet ja tehneet lapsiakin. Minä en ole saanut sinkkuna naisia vaikka olen monia naisia pyytänyt treffeille niin eivät ole lähteneet. Kerran jopa nainen ehdotti baariin lähtemistä mutta sanoin etten ole käynyt 10 vuoteen baarissa enkä usein juo alkoholia. En siitä naisesta enää kuullut vaikka ehdotin että mennään yhteen tapahtumaan.
- Anonyymi
Kyllä se naisena tuntuu vieraalle paikallisen naisten koripalloliigan ottelun katselu tai pilkille lähteminen.
- Anonyymi
Olen raitis nainen, ja sama juttu. Baarissa olo tuntuu vaikealta, ja muualla seuran löytäminen hankalaa. Tinderiä en ole kokeillut, ehkä vika onkin siinä!
- Anonyymi
Ei kannata mennä turhaan juomaan.
- Anonyymi
No kuule riippuu ihan täysin naisesta. Osa ei voi kiinnostua ja osa taas kiinnostuu vain raittiista.
- Anonyymi
Aikuinen nainen tykkää enempi alkottomasta kuin rapa-alkoisesta.
Mitä sellainen nainen sietää, jolla on addiktoitunut mies ja pienet lapset.
En käsitä. En sietäisi.
Vilma- Anonyymi
Huomauttaisin, että meitä kohtuukäyttäjiäkin on olemassa. Meitä ei vain haluta nähdä, kun kaikki vedetään ääripäästä toiseen. Olet joko raitis tai sitten täysjuoppo.
- Anonyymi
Oletan, että nainen valitsee minut, eikä alkoholia minussa.
- Anonyymi
Tämä vastaus 🤭 ja tämä olettamus 😀🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä vastaus 🤭 ja tämä olettamus 😀🤣
9:58
Huippuvastaus.
Silmälaput naisella.
Kaikkeen voisi vastata noin eli projisoida ongelma sivuun.
Mitä sivusta olen kuullut, niin kyllä on naisesta raastavaa, kun mies 'retkahtaa' eli ryyppää kaksin käsin viinaa, putki päällä.
Ei kauhean rakastettavaa.
Miksi valehdella? Maistuu kuitenkin?
Ja se kohtuukäyttö, mitä se on ja kuka mittaa. Itsepuolusteleva asenne: "minä osaan ottaa oikein".
Kyllä on naisia, joilla täytyy eri käänteissä olla lasi kädessä milloin milläkin verukkeella.
Vilma
Mikä määrä on sopivan vähän? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
9:58
Huippuvastaus.
Silmälaput naisella.
Kaikkeen voisi vastata noin eli projisoida ongelma sivuun.
Mitä sivusta olen kuullut, niin kyllä on naisesta raastavaa, kun mies 'retkahtaa' eli ryyppää kaksin käsin viinaa, putki päällä.
Ei kauhean rakastettavaa.
Miksi valehdella? Maistuu kuitenkin?
Ja se kohtuukäyttö, mitä se on ja kuka mittaa. Itsepuolusteleva asenne: "minä osaan ottaa oikein".
Kyllä on naisia, joilla täytyy eri käänteissä olla lasi kädessä milloin milläkin verukkeella.
Vilma
Mikä määrä on sopivan vähän?Ap:.n kysymyksen asettelu on lähtökohtaisesti väärin, johon 9:45 vastasi, vaikkakin hieman provosoivasti.
Kyllä se itse mies kiinnostaa aina enemmän, kuin hänen alkoholin käyttönsä tai käyttämättömyytensä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap:.n kysymyksen asettelu on lähtökohtaisesti väärin, johon 9:45 vastasi, vaikkakin hieman provosoivasti.
Kyllä se itse mies kiinnostaa aina enemmän, kuin hänen alkoholin käyttönsä tai käyttämättömyytensä.Ja selvennän tuota ongelmaa kuinka näen sen Vilma sinulle.
Mitä kuvittelisit minun ajattelevan, jos sinä kyselisit toistuvasti kerta toisensa jälkeen palstalla:
"Miksi en saa miestä, vaikka kiltti ja kunnollinen? Pitäisikö minun alkaaa juomaan viinaa?". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja selvennän tuota ongelmaa kuinka näen sen Vilma sinulle.
Mitä kuvittelisit minun ajattelevan, jos sinä kyselisit toistuvasti kerta toisensa jälkeen palstalla:
"Miksi en saa miestä, vaikka kiltti ja kunnollinen? Pitäisikö minun alkaaa juomaan viinaa?".En kertakaikkiaan ajattele noin.
Olen saanut miestä kylliksi, vaikken ole Kyllä-täti.
Voin juoda pubissa alkottoman juoman tai peräti kahvi, missä yleensä ei ole hurraamista. Miksei? Koska on ikään kuin pakko toimia ravintolan pitäjän mielen mukaan.
Veikkaan silti, että Kate jälke on parempi. No se siitä.
Liikun itekseni aina omin ehdoin eikä se ole ollut mikään ongelma, jos siten haluaa nimetä.
Olen vähän jo opiskellut tätä elämää.
Pitää uskaltaa elää niin, mikä on itselle se ok. Ja terveyttäkin saa ajatella muulloinkin kuin punttisalilla.
Jos joku haluaa nollata, se on hänen asiansa.
Vilma
- Anonyymi
Sori, mutta ajattelen toisin.
Pelittääkö alkoa käyttävällä miehellä?
Onhan sellaisia naiveja naisia, jotka kuvittelevat, kuten aloituksen mieskin että on niiiiin ihana, että 'parantaa' miehen.
Ei!
Joka haluaa juopon, ottakoon juopon. Joka ei halua edes 'kohtuukäyttäjää' valitsee alkottoman.
Kivaa, jos ihmisellä on järki päässä.
Eikä kaikista alkollisista tule Saarikoskia tai Lönnroteja, joka istui Tartossa....
Vilma - Anonyymi
Humalassa naiset on kimpussa ja halailemassa koko ajan. Selvinpäin tuskin puhuvat miehelle. Aika monta kertaa sen olen kokenut.
- Anonyymi
12:45
Joo. Varmasti ihan samoin toistekin päin. Molemmissa olettamissa löytyy.
Vilma
- Anonyymi
Näin joulun aikaan baareissa tuskin on raittiita ihmisiä sen mitä olen itse nähnyt muutamalla kerralla kun olen baarissa käynyt.
- Anonyymi
Mä aikoinaan katsoin Emmerdalia ja tavallaan ihailin sitä, että ihmisiä kuvattiin sen yhden lasillisen ottajina.
Sherryä pikku lasillinen tai jotain pinttiä? Joo. Annettiin kuva erittäin sosiaalisista ihmisistä eivät edes hiprakassa. No Turkissa tai Espanjassa sitten tai futismatsien yhteydessä. Hmmm. - Anonyymi
Viinamies! Tuus ny kertoo tolle ap:lle, miten asiat on.
- Anonyymi
Varmasti moni voi. Itsestäni täytyy todeta, että mä en pidä äärimmäisyyksistä. Joku raittiusliikkeen jäsen ei olisi mulle sopivaa seuraa, vaikka en itsekään juuri alkoholia käytä. Tällekin vuodelke on kuitenkin mennyt jokunen alkoholiannos, tarkalleen ottaen kolme. En siis ole itsekään täysin raitis, ankä absolutisti.
- Anonyymi
13:36
Tuo taso menettelee. Se ääripäähän on raivoraittius. Mutta tässä kait ihmiset kirjoittamalla määrittävät, mikä menee sietämisen yli.
Pari-kolmekymppisenä biletinkin kuten muut nuoret.
Lapsi kun syntyi, menin lapsen ehdoilla enkä tarjoillut lasista lapsuutta. Olin vastuussa.
En haluaisi paasata oikeastaan tästä. Kirjoitan rajat.
Seitsemän kertaa saman jutun kuunteleminen. Hei kuule...
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
13:36
Tuo taso menettelee. Se ääripäähän on raivoraittius. Mutta tässä kait ihmiset kirjoittamalla määrittävät, mikä menee sietämisen yli.
Pari-kolmekymppisenä biletinkin kuten muut nuoret.
Lapsi kun syntyi, menin lapsen ehdoilla enkä tarjoillut lasista lapsuutta. Olin vastuussa.
En haluaisi paasata oikeastaan tästä. Kirjoitan rajat.
Seitsemän kertaa saman jutun kuunteleminen. Hei kuule...
VilmaMä taas olin jo 18-vuotiaana tympääntynyt koko "bilettämiseen". Olen siis päässyt jo 16-vuotiaana helposti sisälle baareihin, joten täysi-ikäisenä ei enää kiinnostanut. Mun mielestä pari-kolmekymppimen on jo aikuinen, eikä mikään nuori, mutta jokainen tietysti mielensä mukaan.
Itselläni lapsi ei vaikuttanut mitenkään tähän asiaan, paitsi tietysti raskaus- ja imetysaikana, silloin en ottanut edes sitä lasillista. Mä olen halunnut antaa lapselleni sellaisen kasvatuksen, että alkoholi ei ole mikään ihmeellinen juttu. Harvoin otan, mutta kyllä mä sen pari annosta voin ottaa myös niin, että lapsi on paikalla. Mä en vain ymmärrä suomalaista tarvetta nostaa alkoholi jalustalle, joko hyvössä tai sitten pahassa. Mulle se on vain yksi nautintoaine muiden joukossa, jota voi toisinaan ottaa vähän, mutta ei ole mitenkään tarpeellista.
- Anonyymi
Idea ei taida olla se juominen, vaan se, että ne miehet, jotka juo ja juhlii paljon, on hyviä seuramiehiä. Ne osaa pitää hauskaa ja myös juoda. Sellaiselle on vientiä.
- Anonyymi
Varmasti monille noinkin, mutta ei likimainkaan kaikille. Moni myös pitää "hyvää seuramiestä" ihan hiivatin rasittavana miestyyppinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti monille noinkin, mutta ei likimainkaan kaikille. Moni myös pitää "hyvää seuramiestä" ihan hiivatin rasittavana miestyyppinä.
Noinhan se on. Nämä tällaiset, että pitää juoda alkoholia tai olla hyvä seuramies löytääkseen naisen, kertovat tasan vain siitä millaista naisseuraa etsii.
- Anonyymi
En minä voisi ja olen nainen. Eilenkin menin miehen luokse, se ei ole poikaystävä mutta mies tarjosi siideriä ja join sitä sitten ja vietettiin iltaa ja mies pyysi saunaan koska oli menossa sinne itse ja minä sitten suostuin ja juttu eteni ihan sänkyyn asti. Olen tuntenut miehen lapsesta asti ja meillä ollut jonkinlainen kaveri seksisuhde aina. Humalassa sitä sitten tekee asioita mitä ei pitäisi kuten harrastan seksiä koska mies huomioi minua ja on mukava niiin en voi vastustaa.
- Anonyymi
Riippuu varmaan naisen omista juomatottumuksista. Jos on kova ottamaan keittoa, niin tuskin kiinnostaa ja toisinpäin.
- Anonyymi
Onkohan niitä sellaisia miehiä, että vaikka rakas vetäisisi perzeet olalle, niin mies huolehtii ja ryhtyy juoppokuskiksi?
Vilma - Anonyymi
En halua miestä joka juo itsensä sammuksiin. Kohtuudella voi saa juoda mutta jos juo niin että sammuu niin olen jättänyt sellaisia miehiä. Nykyinen mieheni ei käy baareissa edes ja juo sentään kohtuudella eikä ole sammunut.
- Anonyymi
Vain viinaa juomalla mies voi tavata naisia.
t. viinamies - Anonyymi
Mä veikkaisin että menee useimmiten nii että annat huonon ensivaikutelman itsestäsi ni nainen ei kiinnostu mutta haluatko oikeasti edes sellaisen naisen kiinnostuvan susta joka ei kiinnostu susta sen takia millainen sinä olet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731585Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991247
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1741110Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1761109Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964