Ensiviikosta..

Anonyymi-ap

Voitasko me mies jotenkin ensiviikolla repäistä? Kohta alkaa joululomat, eikä sitten nähdä pitkään aikaan. Hirveä ikävä tulee jo pelkästä ajatuksestakin, etten sinuun muutamaan viikkoon törmää ollenkaan. Mietin, mitä uskaltaisin tehdä suhteesi. Miten kertoa sinulle, että olet tärkeä minulle. Suoraan en voi sitä sanoa kuitenkaan.

128

1347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kirjoittaisit joskus omasta ikävästäsi

• Anonyymi

Kirjoittaisin, minne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittaisin, minne?

Suoraan puhelimeen vaan. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suoraan puhelimeen vaan. Sivusta

Ei minulla ole hänen numeroaan. Ja tämä on vähän sama juttu kuin sanoisi päin naamaa että tykkää, liian uskaliasta, voi menettää kasvonsa, kun toinen torjuukin ja sitten onkin sen jälkeen mukavaa mennä sinne samaan paikkaan.

• Anonyymi
        UUSI

Sivusta - aloitus ei ollut minulta eli vanhemmalta naiselta. Lupaan harjoitella ilmaisemaan suoremmin sinulle tunteitani ja toiveitani.

• Anonyymi

Öö mikset voi kertoa suoraan?

• Anonyymi

Ei sellasta voi mennä sanoa töksäyttämään, kun ei tiedä mitä toinen haluaa vai haluaako mitään? Kuitenkin pitäisi pystyä käymään siellä ilman häpeänpunaa naamalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sellasta voi mennä sanoa töksäyttämään, kun ei tiedä mitä toinen haluaa vai haluaako mitään? Kuitenkin pitäisi pystyä käymään siellä ilman häpeänpunaa naamalla.

Eikö tuollainen tilanne ole kuitenkin kuluttavin. Eikö kerran töksäyttäminen ole parempi vaihtoehto kun lukuisten kertojen harmitus, joka voi jatkua liian kauan. Epätietoisuus molemmin puolin on varmasti se pahin peikko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä mene sanomaan mitään.Tarkkaile ensin pitemmän aikaa onko oikeasti mikä ihmisiään.
        Saattaa olla sinun vihamiehesi ystävä piirissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö tuollainen tilanne ole kuitenkin kuluttavin. Eikö kerran töksäyttäminen ole parempi vaihtoehto kun lukuisten kertojen harmitus, joka voi jatkua liian kauan. Epätietoisuus molemmin puolin on varmasti se pahin peikko.

Kyllä oikeassa olet siinä että epätietoisuus on kuluttavaa. Kuitenkin se isompi peikko tuntuu olevan se, ettei hän pidäkään minusta, että olen jotenkin lukenut hänet väärin.Ei kuitenkaan mitään tunteita selkiyttävää ole tapahtunut välillämme, sellaista mikä saisi tuntemaan ettei ole hätää voin tuntea näin ja kertoa sen hänelle, olen turvassa.

Pahinta olisi sääli, nauru tai joku muu epämieluisa reaktio häneltä.Sitten pitäisi vielä sen kaiken jälkeen nähdä häntä päivittäin.Ei, en pysty ottamaan sitä riskiä😔 Pelottaa liikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä mene sanomaan mitään.Tarkkaile ensin pitemmän aikaa onko oikeasti mikä ihmisiään.
        Saattaa olla sinun vihamiehesi ystävä piirissä.

Ei minulla ole vihamiehiä, en usko tuohon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä oikeassa olet siinä että epätietoisuus on kuluttavaa. Kuitenkin se isompi peikko tuntuu olevan se, ettei hän pidäkään minusta, että olen jotenkin lukenut hänet väärin.Ei kuitenkaan mitään tunteita selkiyttävää ole tapahtunut välillämme, sellaista mikä saisi tuntemaan ettei ole hätää voin tuntea näin ja kertoa sen hänelle, olen turvassa.

Pahinta olisi sääli, nauru tai joku muu epämieluisa reaktio häneltä.Sitten pitäisi vielä sen kaiken jälkeen nähdä häntä päivittäin.Ei, en pysty ottamaan sitä riskiä😔 Pelottaa liikaa.

Tiedätkö juuri samalla tavalla voi ajatella hän. Kuten sanoit olet huomannut kuitenkin jollakin tavalla että hän voisi olla kiinnostunut ja hänkin samalla tavalla. Jos tunnet outoa vetovoimaa häneen niin olen varma et myös hän tuntee samoin. Väitän tuommoiset eivät voi olla yksipuolisia tuntemuksia, koska sellainen on juuri sitä sanatonta kommunikointia, jossa kemiat keskustelevat keskenään. Ikävää et sulla on pelkoja esim. naurunalaiseksi joutumisesta. Mielestäni ennakkoon pitäisi ajatella sitä parasta vaihtoehtoa toteutuvaksi eikä huonointa. Pahinta on kuitenkin olla tekemättä mitään, silloin aivan varmasti epäonnistuu yhteyden ottaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö juuri samalla tavalla voi ajatella hän. Kuten sanoit olet huomannut kuitenkin jollakin tavalla että hän voisi olla kiinnostunut ja hänkin samalla tavalla. Jos tunnet outoa vetovoimaa häneen niin olen varma et myös hän tuntee samoin. Väitän tuommoiset eivät voi olla yksipuolisia tuntemuksia, koska sellainen on juuri sitä sanatonta kommunikointia, jossa kemiat keskustelevat keskenään. Ikävää et sulla on pelkoja esim. naurunalaiseksi joutumisesta. Mielestäni ennakkoon pitäisi ajatella sitä parasta vaihtoehtoa toteutuvaksi eikä huonointa. Pahinta on kuitenkin olla tekemättä mitään, silloin aivan varmasti epäonnistuu yhteyden ottaminen.

Fiksuja sanoja sinulta ja voit olla oikeassakin. Tunnen kyllä sen kemian välillämme, mutta se ei ole tasaista. Se on ailahtelevaa. Kun olemme kahden tunnen sen selvästi, vaikka hän ei edes katsoisi minua ja kun katsoo pam, hengitänkö edes.. Se pysäyttää. Mutta on tilanteita joissa en tunne sitä, ehkä en ole tarpeeksi lähellä tai lähellä on muita jotka vievät huomion, vaikea sanoa mistä johtuu, mutta se ei ole siinä, ja valtava musta möykky valtaa mielen, saa ajatukset surullisiksi, toinen vaikuttaa etäiseltä😔. Miten voin luottaa tähän tunteeseen?

Tiedän,pahinta on olla tekemättä mitään jos toinen tuntuu oikealta. Siksi yritänkin parhaani mukaan kerätä rohkeutta lähestyä. Se ei ehkä ole suora, ainakaan heti, mutta jonkinlainen alku.. Jos saisin häneltä jonkinlaista rohkaisua, pystyisin varmasti parempaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei minkä ikäsiä olette kun ette kehtaa kysyä suoraan ? Jakuvaa epätietoisuudessa elämää ei kovin fiksulta vaikuta tuo peli mikä ilmeisesti jatkunut jo pitkän tovin. Ihme hieromista suuntaan ja toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei minkä ikäsiä olette kun ette kehtaa kysyä suoraan ? Jakuvaa epätietoisuudessa elämää ei kovin fiksulta vaikuta tuo peli mikä ilmeisesti jatkunut jo pitkän tovin. Ihme hieromista suuntaan ja toiseen.

Ei se rohkeus katso ikää, ei tässä nyt vielä kuolemanportteja kolkutella tahi vaippapöksyjä olla. Eikä myöskään hämähäkinseittejä ravistella yltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fiksuja sanoja sinulta ja voit olla oikeassakin. Tunnen kyllä sen kemian välillämme, mutta se ei ole tasaista. Se on ailahtelevaa. Kun olemme kahden tunnen sen selvästi, vaikka hän ei edes katsoisi minua ja kun katsoo pam, hengitänkö edes.. Se pysäyttää. Mutta on tilanteita joissa en tunne sitä, ehkä en ole tarpeeksi lähellä tai lähellä on muita jotka vievät huomion, vaikea sanoa mistä johtuu, mutta se ei ole siinä, ja valtava musta möykky valtaa mielen, saa ajatukset surullisiksi, toinen vaikuttaa etäiseltä😔. Miten voin luottaa tähän tunteeseen?

Tiedän,pahinta on olla tekemättä mitään jos toinen tuntuu oikealta. Siksi yritänkin parhaani mukaan kerätä rohkeutta lähestyä. Se ei ehkä ole suora, ainakaan heti, mutta jonkinlainen alku.. Jos saisin häneltä jonkinlaista rohkaisua, pystyisin varmasti parempaan.

Aivan. Tunnistaisin ailahtelevaisuuden itsessänikin. Esim. jos tapaamiset eivät ole ennakolta sovittuja ja mukana on odottamatonta yllätyksellisyyttä. Silloinhan ei tiedä mitä oikein odottaa ja ei osaa siihen nopeasti reagoida jos yhtäkkiä hän onkin katse-etäisyydellä ja miettii, onkohan hän juhlimassa kaverin kanssa tai missä tahansa paikassa, ei voi tietää syytä miksi hän siinä on.Ei tule ekana mieleen et hän olisi siellä minun vuokseni. Tietenkin paras vaihtoehto on sovittu tapaaminen kahden kesken rauhallisessa paikassa. Aika vaikea tilanne voi olla tutustua esim. ravintolassa, jossa tapaaminen tapahtuu lähes odottamattomasti. Silloin mm. lisääntynyt ihmismäärä ja kasvava melu vie keskittymiskyvyn aivan nollaan varsin nopeasti. Lopulta en ehkä näe tai tajua häntä vaikka olisi metrin päässä minusta. Tuota rohkaisua saa samalla kun lähestyy, se on toiselle myös merkki ”vihreästä valosta”.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan. Tunnistaisin ailahtelevaisuuden itsessänikin. Esim. jos tapaamiset eivät ole ennakolta sovittuja ja mukana on odottamatonta yllätyksellisyyttä. Silloinhan ei tiedä mitä oikein odottaa ja ei osaa siihen nopeasti reagoida jos yhtäkkiä hän onkin katse-etäisyydellä ja miettii, onkohan hän juhlimassa kaverin kanssa tai missä tahansa paikassa, ei voi tietää syytä miksi hän siinä on.Ei tule ekana mieleen et hän olisi siellä minun vuokseni. Tietenkin paras vaihtoehto on sovittu tapaaminen kahden kesken rauhallisessa paikassa. Aika vaikea tilanne voi olla tutustua esim. ravintolassa, jossa tapaaminen tapahtuu lähes odottamattomasti. Silloin mm. lisääntynyt ihmismäärä ja kasvava melu vie keskittymiskyvyn aivan nollaan varsin nopeasti. Lopulta en ehkä näe tai tajua häntä vaikka olisi metrin päässä minusta. Tuota rohkaisua saa samalla kun lähestyy, se on toiselle myös merkki ”vihreästä valosta”.

Ei meillä oikein ole hänen kanssaan ennaltasovittuja tapaamisia,muutaman kerran ehkä. Tapaan häntä siis vain töiden kautta, emme ole muutoin tekemisissä.Enkä ole nähnyt häntä missään muualla.

Tuota vihreätä valoa on niin vaikea näyttää edes,kun harvemmin olemme kahden ja silloinkaan emme oikeastaan ole, korvat ja silmät kaikkialla ympärillä. Vaikea tilanne tosiaan. Ja minä taas olen ihminen joka ei halua kiinnostustani näyttää muille kuin hänelle eli pitää sen salassa. Se taas lisää tilanteen vaikeusastetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuunteles Sherkin nimikko biisi ajatuksella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voithan toki ottaa Markun mutta mitä Jani siitä tuumisi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voithan toki ottaa Markun mutta mitä Jani siitä tuumisi?

Ja keitähän nuo nyt ovat? Eivät minulle ainakaan sano mitään. -ap

• Anonyymi

Voitais.Keksitään jotain, olen kuitenkin asemissa usein.

• Anonyymi

HORO

• Anonyymi

Asemissa? Missä tällainen? Kohdataan hänen kanssaan välillä siellä missä molemmat pyörii, pitäisi vain kerätä uskallus ja rohkeus samaan pakettiin ja tehdä jotain konkreettista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asemissa? Missä tällainen? Kohdataan hänen kanssaan välillä siellä missä molemmat pyörii, pitäisi vain kerätä uskallus ja rohkeus samaan pakettiin ja tehdä jotain konkreettista.

Pyörin ensi viikolla välillä sitä tarkoitin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyörin ensi viikolla välillä sitä tarkoitin.

Pyöri sitten kunnolla, että tulee osuma.

• Anonyymi

Nähdään vain. 2 vikkoa sitten nähtiin nopeasti ohimennen. Katsoin sinua silmiin ja jälleen koin sen oudon tunteen.

• Anonyymi

Minä näen häntä yleensä arkipäivisin, edes vilaukselta.

• Anonyymi

Missä näitte?

• Anonyymi

Haluaisin tavata sinua joululomalla! Se olisi parhain joululahja ikinä. Ei tarvitse sanoja, jos halaat minua.

• Anonyymi

Aika kuumaa

• Anonyymi

Ui, enhän minä uskalla halata, vaikka mieli tekisi 🥰 Samoin haluaisin nähdä joululomalla häntä ja koko loppuelämäni jos se vain olisi mahdollista. Muuta en tarvitsisi kuin hänet elämääni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ui, enhän minä uskalla halata, vaikka mieli tekisi 🥰 Samoin haluaisin nähdä joululomalla häntä ja koko loppuelämäni jos se vain olisi mahdollista. Muuta en tarvitsisi kuin hänet elämääni.

Minäkin haluan sinut loppuelämäksi. Olisin sitten onnellinen! 🥰 miksi haaveeni ja unelmani ei toteudu koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin haluan sinut loppuelämäksi. Olisin sitten onnellinen! 🥰 miksi haaveeni ja unelmani ei toteudu koskaan.

Kauniisti ajattelet. Toivon, että uskallat lähestyä kaivattuasi ja lähennytte❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika kuumaa

Kuuma on tyyppikin - siv.

• Anonyymi

Voidaan!!!

• Anonyymi

Sitten pitää keksiä jotain..

• Anonyymi

Ihan samat fiilikset. Toivon, että molemmilta löytyisi rohkeutta, kun tulee tilaisuus. En pysty sua ohittamaan.

• Anonyymi

Älä sitten ohita, pysähdy siihen lähelleni ehkä jotain tapahtuu..toivon sitä sydämestäni jos olisit hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sitten ohita, pysähdy siihen lähelleni ehkä jotain tapahtuu..toivon sitä sydämestäni jos olisit hän.

Olen sen päättänyt jo aiemmin, että en anna kahdenkeskisen kohtaamisen valua hukkaan. Jos molemmat pysähdytään, niin se on merkki mulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sen päättänyt jo aiemmin, että en anna kahdenkeskisen kohtaamisen valua hukkaan. Jos molemmat pysähdytään, niin se on merkki mulle.

Hyvä niin. Pysähtymisiin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä niin. Pysähtymisiin!

Olet kultaisin K naiseni💓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet kultaisin K naiseni💓

En ole K. En tiedä kuinka monta kertaa se pitää sanoa, että se saa pysyä täällä😄

• Anonyymi

Nimenomaan jouluinen yllätys olisi molemminpuolinen rohkeus ja suora ehdotus tapaamisesta. Olen niin valmis.

• Anonyymi

Pitäisikö tässä nyt sitten pysähtyä kunnolla, katsoa toista pitkään silmiin ja sanoa "nähdäänkö joululomalla?" Hitsit, kuumottaa jo pelkkä ajatus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö tässä nyt sitten pysähtyä kunnolla, katsoa toista pitkään silmiin ja sanoa "nähdäänkö joululomalla?" Hitsit, kuumottaa jo pelkkä ajatus.

Nimenomaan lähestyä hitaasti ja hieman vaanivasti kuin pantteri ja sitten pysähtyä. Antaa hieman kemioitten vaikuttaa katseiden muodossa, intohimon kiilto silmissä. Sitten ikäänkuin kokeilla kuinka liekki palaa: Lähtisitkö kahville näin aluksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan lähestyä hitaasti ja hieman vaanivasti kuin pantteri ja sitten pysähtyä. Antaa hieman kemioitten vaikuttaa katseiden muodossa, intohimon kiilto silmissä. Sitten ikäänkuin kokeilla kuinka liekki palaa: Lähtisitkö kahville näin aluksi.

Saattaa kyllä toinen pelästyä jos noin vaanit. Pahinta jos ilmestyt kulman takaa suoraan eteen😄
        Totta antaa katseiden puhua puolestaan. Minä ainakin lähtisin,sinne kahville tai vaikka lumihankeen pyörimään🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaa kyllä toinen pelästyä jos noin vaanit. Pahinta jos ilmestyt kulman takaa suoraan eteen😄
        Totta antaa katseiden puhua puolestaan. Minä ainakin lähtisin,sinne kahville tai vaikka lumihankeen pyörimään🙂

Treffit on sitten sovittu. Ymmärrän tuon kaksi pelästynyttä reaktiot 😊 Yllätyksellisyys taitaa saada molemmat hiukan sekaisin. Mennään sitten ensin kahville ja sitten lumihankeen jos ei muuta keksitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Treffit on sitten sovittu. Ymmärrän tuon kaksi pelästynyttä reaktiot 😊 Yllätyksellisyys taitaa saada molemmat hiukan sekaisin. Mennään sitten ensin kahville ja sitten lumihankeen jos ei muuta keksitä.

Minä ainakin menen sekaisin, kun hän yllättäen ilmestyy eteeni, näin käynyt joskus. Hyvä plaani, ei ihan tavanomaiset treffit, mut ei me ollakaan taviksii🙂 Odotan mielenkiinnolla ensi viikkoa ja yllättäviä kohtaamisia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ainakin menen sekaisin, kun hän yllättäen ilmestyy eteeni, näin käynyt joskus. Hyvä plaani, ei ihan tavanomaiset treffit, mut ei me ollakaan taviksii🙂 Odotan mielenkiinnolla ensi viikkoa ja yllättäviä kohtaamisia!

Mitä ensi vkolla tapahtuu ja missä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ensi vkolla tapahtuu ja missä

Niitä yllättäviä kohtaamisia tietenkin. Ja toivottavasti myös rutkasti katseita,eleitä,sanoja,kosketuksia, jotka mieltä lämmittävät.

• Anonyymi

Pukki odottaa oven takana tuu katsoo🎅🎅

• Anonyymi

Soo soo vasta jouluna saa tulla😄 Ehkä jos ois eräs tuttu pukki niin voisin tullakin.. vetäisin parrasta ainakin ja esittäisin toiveeni..

• Anonyymi

Kahvikutsu ihan työkavereiden kanssa on ookoo. Siinä voi sitten jutella ja katsoa kemioita. Eikä kummallekaan tule kiusallisa oloa.

• Anonyymi

Niin, mutta sekin on tietynlainen rajanylitys. Kyllähän siitä toinen arvaa että on kiinnostunut,ehkä ei halua lähteä edes kahville. Sekin jo tuntuisi liian kamalalta kestää,torjunta😔

Voihan olla että ne kemiat ovat vain päässäni. Ei minua kyllä haittaisi tilanne,että oltaisiin kahvilla ja kumpikin huomaisi ettei haluakaan enempää, mutta mistä näitä tietää etukäteen miten tulisi käymään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, mutta sekin on tietynlainen rajanylitys. Kyllähän siitä toinen arvaa että on kiinnostunut,ehkä ei halua lähteä edes kahville. Sekin jo tuntuisi liian kamalalta kestää,torjunta😔

Voihan olla että ne kemiat ovat vain päässäni. Ei minua kyllä haittaisi tilanne,että oltaisiin kahvilla ja kumpikin huomaisi ettei haluakaan enempää, mutta mistä näitä tietää etukäteen miten tulisi käymään.

En kuitenkaan pitäisi kahvitreffejä kauhean dramaattisena tilanteena. Siinähän vaan aluksi tutustuttais ilman suuria paineita. Eihän siinä voisi liikaa hehkutella, varsinkin jos julkinen tila. Vai aatteletko siinä kahvia hörppiessä silmilläsi ja sanoillasi yrität kaataa toista jo sänkyyn. Kiihkeää puhetta pulla suussa 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kuitenkaan pitäisi kahvitreffejä kauhean dramaattisena tilanteena. Siinähän vaan aluksi tutustuttais ilman suuria paineita. Eihän siinä voisi liikaa hehkutella, varsinkin jos julkinen tila. Vai aatteletko siinä kahvia hörppiessä silmilläsi ja sanoillasi yrität kaataa toista jo sänkyyn. Kiihkeää puhetta pulla suussa 😊

Tietenkin se olisi paineeton kahvihetki jossain ihmisten ilmoilla, turvallista ja kaikkea. Toki siitäkin dramaattisen saa kun suuta kuivaa ja se pulla menee väärään kurkkuun kun niin ujostuttaa ja unohtaa syödä kun se toinen siinä on niin ihmeellinen ja lumoutuu niihin silmiin. Ihan pökerryttää. Joutuu toinen vielä elvyttään ja tilaamaan lanssin,hih.

Oikeasti kun edes kuvittelen sen hetken, huh. Voi näitä tunteita!

• Anonyymi

Vien muruselle pienen paketin ja annan sen torstaina ennen kun jään lomalle

• Anonyymi

Aivan ihana yllätys hänelle. Ihanaa ihailtavaa rohkeutta sinulta❤️

• Anonyymi

Ei se nyt yllätys ollut kun kerroit ;(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se nyt niin vakavaa vaikka kerroinkin. Kyllä hän tietää että välitän hänestä erittäin paljon ♥️
        Ja joulu ei jäisi huomioimatta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet niitä Karjalan evakoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se yllätys hänen hänelle. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet niitä Karjalan evakoita.

😂😂😂

• Anonyymi

Eli 19.12 annat pienen lahjan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli 19.12 annat pienen lahjan

Ei kun se onkin keskiviikkona 18.12 sellainen pieni muistaminen hänelle ja joulun toivotus ♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun se onkin keskiviikkona 18.12 sellainen pieni muistaminen hänelle ja joulun toivotus ♥️

❤️❤️🙂

• Anonyymi
      • Anonyymi

Nyt en ymmärtänyt kysymystä?

• Anonyymi

Ette te mitään repäse muutako pelihousut.

• Anonyymi

Osalta niin tämä palsta kohta taputeltu, täynnä valhetta,, mustamaalausta sekä manipulaatioita. Se mitä elämä tuo tullessaan on se oikea tapa.

• Anonyymi

Hyvä päätös -sivusta

• Anonyymi

Mistä sinä nyt tuonkin keksit tähän?kannattaisi varmaan sulkea palsta.

• Anonyymi

Ei voida.

• Anonyymi

Miksi ei voida?

• Anonyymi

Serena ?

Mika

• Anonyymi

Valitettavasti ei ole Serenaa näkynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti ei ole Serenaa näkynyt.

Mutta onneksi Blair on paikalla! 😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta onneksi Blair on paikalla! 😃

Voi Blair onneksi olet olemassa! 😄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi Blair onneksi olet olemassa! 😄

Blair ja noitaprojekti. 😦

• Anonyymi

Oon reissussa ensi viikon niin repäisyt jäävät.

Mukavaa joulun odotusta. 🙅‍♀️🙋‍♀️

• Anonyymi

Ei hän ole reissussa,tiedän sen. Eikä tämä ole muutoinkaan naiselle.Mukavaa reissua sinulle kuitenkin! Ja joulunodotusta!

• Anonyymi

Mikä minua nyt on alkanut enemmänkin pohdituttaa on se, että Salon sairaalan ympärivuorokautisesta päivystyksestä luopuminen tarkoittaisi HVAn mukaan miljoonan säästöjä ja ne mahdolliset säästöt pienenisivät edelleen, kun lasketaan mm. ensihoidon ja ambulanssirallin lisääntynyt tarve. Lisäksi toimintoja joudutaan keskittämään Turkuun, niin säästö on HVAn mukaan plus miinus nolla.

Nyt kuitenkin hallitus laskee säästön määräksi 2,8 miljoonaa, käyttäen jotain omaa laskennallista kerrointa, joka laskettu pieleen. Nyt siis käsittääkseni (toivottavasti olen ymmärtönyt väärin) HVAn budjetti pienenee 2,8 miljoonaa, jos ja kun laki tulee voimaan. Jos Salon sairaalan päivystyksen lopettaminen säästää yhden miljoonan, niin mistä ne ylimääräiset (laskennalliset) lähes 2 miljonaa sitten otetaan? Henkilökunnan selkänahastako? Laitetaanko lisää yyteitä tulille?

En tiedä ymmärsinkö tätä kuviota lainkaan oikein, mutta jos asia on näin, niin miten kukaan ko. HVAn aluevaltuutetuista voi tällaista kannattaa. Tämähän on ihan täysin järjetön järjestely.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä minua nyt on alkanut enemmänkin pohdituttaa on se, että Salon sairaalan ympärivuorokautisesta päivystyksestä luopuminen tarkoittaisi HVAn mukaan miljoonan säästöjä ja ne mahdolliset säästöt pienenisivät edelleen, kun lasketaan mm. ensihoidon ja ambulanssirallin lisääntynyt tarve. Lisäksi toimintoja joudutaan keskittämään Turkuun, niin säästö on HVAn mukaan plus miinus nolla.

Nyt kuitenkin hallitus laskee säästön määräksi 2,8 miljoonaa, käyttäen jotain omaa laskennallista kerrointa, joka laskettu pieleen. Nyt siis käsittääkseni (toivottavasti olen ymmärtönyt väärin) HVAn budjetti pienenee 2,8 miljoonaa, jos ja kun laki tulee voimaan. Jos Salon sairaalan päivystyksen lopettaminen säästää yhden miljoonan, niin mistä ne ylimääräiset (laskennalliset) lähes 2 miljonaa sitten otetaan? Henkilökunnan selkänahastako? Laitetaanko lisää yyteitä tulille?

En tiedä ymmärsinkö tätä kuviota lainkaan oikein, mutta jos asia on näin, niin miten kukaan ko. HVAn aluevaltuutetuista voi tällaista kannattaa. Tämähän on ihan täysin järjetön järjestely.

Eli ei lähde pelkkä päivystys vaan parin millin korot päälle. Ja ne rahat on suoraan poissa palveluista tällä HVAlla. Onkin mielenkiintoista nähdä, miten paikalliset aluevaltuutetut ja kansanedustajat äänestää ensi viikolla eli kiinnostaako paikalliset palvelut ja henkilökunnan työolot lainkaan.

• Anonyymi

Vielä kun tietäisi kuka olet heistä.

• Anonyymi

Mistä heistä? Onko sinulla useitakin vaihtoehtoja?

• Anonyymi

En ole heistä kukaan! 🙂 Sivusta ihmettelen!

• Anonyymi

En voi tulla sinne sinun puolelle.
      Sinä taas voit vaeltaa siellä vapaasti.
      Joten tule katsomaan minua jos oikeasti haluat nähdä.

• Anonyymi

En minäkään nyt ihan vapaasti voi vaeltaa. En voi ilman syytä pyllähtää sinne missä olet, voisi vähän ihmetystä aiheuttaa. Täytyy kai siinä puolessavälissä sitten..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään nyt ihan vapaasti voi vaeltaa. En voi ilman syytä pyllähtää sinne missä olet, voisi vähän ihmetystä aiheuttaa. Täytyy kai siinä puolessavälissä sitten..

Sanotaanko että sinulla se on luonnollisempaa pyörähtää toiselle puolelle. Minulla ei ole mitään valtuuksia tai edes mitään tekosyytä että voisin enää sinne sinun puolelle tulla.
        Ennen vierailin siellä paljonkin ja olen vieraillut siellä jo kauan ennen sinua.
        Mutta nyt se ovi on minun osalta lopullisesti kiinni.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sanotaanko että sinulla se on luonnollisempaa pyörähtää toiselle puolelle. Minulla ei ole mitään valtuuksia tai edes mitään tekosyytä että voisin enää sinne sinun puolelle tulla.
        Ennen vierailin siellä paljonkin ja olen vieraillut siellä jo kauan ennen sinua.
        Mutta nyt se ovi on minun osalta lopullisesti kiinni.

Puhut melko varmasti eri työpaikasta. Hän ei tiettävästi ole siellä ollut ennen minua tai sitten minulta on mennyt se ohi. Ja on hän siellä "puolellani" vieraillut, mutta ymmärrän, että syitä voi olla vähän ja niiden keksiminen kimuranttia.

Ensi viikolla on yksi syy vierailla hänen puolellaan, mutta ei hän välttämättä silloin ole edes paikalla. Aika hakuammuntaa tämä törmäily. No, täytyy edes yrittää jotain tai sitten pyöriä kaipuun kaavussa itseänsä syytellen, kun ei onnistu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut melko varmasti eri työpaikasta. Hän ei tiettävästi ole siellä ollut ennen minua tai sitten minulta on mennyt se ohi. Ja on hän siellä "puolellani" vieraillut, mutta ymmärrän, että syitä voi olla vähän ja niiden keksiminen kimuranttia.

Ensi viikolla on yksi syy vierailla hänen puolellaan, mutta ei hän välttämättä silloin ole edes paikalla. Aika hakuammuntaa tämä törmäily. No, täytyy edes yrittää jotain tai sitten pyöriä kaipuun kaavussa itseänsä syytellen, kun ei onnistu.

Hakuammuntaahan tämä. Koskaan ei silti kannata luovuttaa.
        Kyllä puhumme täysin eri paikasta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hakuammuntaahan tämä. Koskaan ei silti kannata luovuttaa.
        Kyllä puhumme täysin eri paikasta.

Totta, ei pidä luovuttaa ennenkuin toinen sanoo tai muutoin ilmaisee ettei kiinnosta. Onnea sinulle hänen kanssaan!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, ei pidä luovuttaa ennenkuin toinen sanoo tai muutoin ilmaisee ettei kiinnosta. Onnea sinulle hänen kanssaan!

Samoin.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi kertoisit ap? Sä oot naimisissa!

• Anonyymi
        UUSI

Entä sitten? Pettymystä toisen perään, hänen käytös kohtaani on jo sammuttanut suhteen liekin. En tiedä tulevasta.
        ***i

• Anonyymi
        UUSI

Mitä höpö höpö juttuja täällä taas kerrotaan. En ole naimisissa ihan sinkku olen ja tiettävästi hänkin. -ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Entä sitten? Pettymystä toisen perään, hänen käytös kohtaani on jo sammuttanut suhteen liekin. En tiedä tulevasta.
        ***i

Olet sivusta ja voisit mainita sen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sivusta ja voisit mainita sen.

Sivusta - ei liity minuun ja olen sinkku

• Anonyymi
      UUSI

Okei. Jos nähdään, halataan pitkään.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä me siellä nähdään, eriasia on onko siellä tilaisuuksia noin läheiseen toimintaan. Ehkä se voisi olla luonnollista, lomantoivotusten yhteydessä 🤗 Halaisin enemmän kuin mielelläni, jos vaan tilaisuus ja rohkeus kohtaisi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä me siellä nähdään, eriasia on onko siellä tilaisuuksia noin läheiseen toimintaan. Ehkä se voisi olla luonnollista, lomantoivotusten yhteydessä 🤗 Halaisin enemmän kuin mielelläni, jos vaan tilaisuus ja rohkeus kohtaisi.

Kyllä minä hän piilot keksittäis, jos rohkeutta vaan jostain säkistä voisi ammentaa....

• Anonyymi
      UUSI

Jo se vain soppii.

• Anonyymi
        UUSI

Kiva, tuumasta toimeen sitten.

• Anonyymi
      UUSI

Onko muuten kellään sivullisella vinkkejä, mitä tällaisessa tilanteessa voisi tehdä? Suora ja selkeä kiinnostuksenosoitus on poissuljettu vaihtoehto. Mutta miten vihjata toiselle, että pidän sinusta? Käytöksellä tai sanoilla?

• Anonyymi
      UUSI

Ensi kertaa nautin joulusta ihan sinun kiireellisyyden takia.😀

• Anonyymi
        UUSI

Kerro lisää? Hän on siis kiireinen ja se on hyvä juttu?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro lisää? Hän on siis kiireinen ja se on hyvä juttu?

Kaivattuni kaivattu on kiireinen.Ymmärrät varmaan miksi olen onnellinen tämän Joulun.

• Anonyymi
      UUSI

Miten repäistä?

• Anonyymi
        UUSI

Lähentyä jollain tavalla, kerro sinä?

• Anonyymi
      UUSI

Otat esiin kolmiomitan. Siitä se lähtee. Ennen pitkää mittaillaan käyriä ja kulmia.

• Anonyymi
        UUSI

Vain yhteen käyttötarkoitukseen pitäisi hankkia? Mutta eikö ne ole muovia? En sitten tiedä kun on mulla hamppuviivoitin valmiina..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vain yhteen käyttötarkoitukseen pitäisi hankkia? Mutta eikö ne ole muovia? En sitten tiedä kun on mulla hamppuviivoitin valmiina..

Apua. No tää ei oo mies sit multa. Mun mielestä pieni tauko tulee nyt täydelliseen kohtaan. Se ehkä selkeyttää ajatuksia. Mä en nyt kyllä jaksa mitään repäisyjä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Apua. No tää ei oo mies sit multa. Mun mielestä pieni tauko tulee nyt täydelliseen kohtaan. Se ehkä selkeyttää ajatuksia. Mä en nyt kyllä jaksa mitään repäisyjä.

Kommentti tuli väärään kohtaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sivusta. -ap

• Anonyymi
      UUSI

Apua. Tää ei sit mies ollut multa. Mun mielestä pieni tauko tulee juuri oikeaan kohtaan. Ehkä se selkeyttää ajatuksia. Mä en kyllä jaksa nyt mitään repäisyjä.

• Anonyymi
      UUSI

Unohtakaa koko aloitus! Tajusin, että hän on sittenkin varattu, joten mitään lähentymistä ei tule tapahtumaan. Koitan päinvastoin pysyä kaukana hänestä. Voi itku! -ap

• Anonyymi
        UUSI

Mitä ihmettä pelleilet?? Tajusit juuri nyt??

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä pelleilet?? Tajusit juuri nyt??

Tänään joo, äskettäin kun katsoin yhtä kuvaa tarkemmin. En vain ymmärrä, miksi hän on käyttäytynyt minua kohtaan siten jos on varattu. Miksi antaa toiselle väärä kuva itsestä, eikä olla rehellinen. Ei olla toki juteltu yksityisasioita, mutta hänen käytöksensä on antanut ihan väärää kuvaa minulle. Aivan paska fiilis nyt.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään joo, äskettäin kun katsoin yhtä kuvaa tarkemmin. En vain ymmärrä, miksi hän on käyttäytynyt minua kohtaan siten jos on varattu. Miksi antaa toiselle väärä kuva itsestä, eikä olla rehellinen. Ei olla toki juteltu yksityisasioita, mutta hänen käytöksensä on antanut ihan väärää kuvaa minulle. Aivan paska fiilis nyt.

En voi kommentoida tietysti tuohon mitään, mutta jos et ole enempiä puhunut, et voi millään tietää asioista tarkemmin. Et voi tietää kenenkään yksityisasioita ellei niistä puhu. On olemassa erittäin yksityisiä ihmisiä jotka eivät kuuluta omia asioitaan kuin ehkä parhaille ystäville. Itse mm. olen sellainen.
        Tsemppiä sinulle kuitenkin tilanteessasi!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En voi kommentoida tietysti tuohon mitään, mutta jos et ole enempiä puhunut, et voi millään tietää asioista tarkemmin. Et voi tietää kenenkään yksityisasioita ellei niistä puhu. On olemassa erittäin yksityisiä ihmisiä jotka eivät kuuluta omia asioitaan kuin ehkä parhaille ystäville. Itse mm. olen sellainen.

Kiitos tsempeistäsi! Olen myös samanlainen, että yksityisasiat ovat yksityisiä ja pidän paljon asioita sisälläni, joita en kerro edes ystäville. Onneksi tässä ei kukaan muu loukkaannu kuin minä. Täytyy vain itsekseen nuolla haavojaan ja yrittää jaksaa eteenpäin. Jotenkin sitä, kun tällaista tapahtuu sortuu usko kaikkeen hyvään..

• Anonyymi
        UUSI

Kastuin ulkona tänään pahasti ja olen nukkunut paljon etten tulisi kipeäksi kun muutenkin univelkaa.
        Mietin että mahtoikohan hän pahastua kun näytti siltä että erotan ne kaksi asiaa (ei ihmistä) mutta ei niin käy enkä anna siihen mahdollisuutta. Haluan katsoa niitä yhdessä. Tai kun näen toisen niin minulle tulee mieleen myös siitä hän.minun pitää vielä jatkaa unia vähän aikaa ❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ok kiitos,eihän naimisissa olo ole yksityinen asia ?Sehän kuulutetaan maailmalle.Vai?
        Erokin voi olla hyvä kertoa ihan ex puolisoakin ajatellen.Elikä ei tee exästä naurun alaista kun kun on jo esim.itsellään uus suhde.

• Anonyymi
      UUSI

Nyyh! Joltain pitää keplotella osoite selville ja sit joulukortilla viskata. Nyyh🥴🥹

• Anonyymi
        UUSI

Keplotella 😳

• Anonyymi
      UUSI

Kesikiviikko? Tiistai?

• Anonyymi
        UUSI

Sivusta - joo käy vaik en ole ap, mutta osuu hyvin 😊

• Anonyymi
      UUSI

Toivon todella, että uskallettaisiin repäistä ihanuus M nainen.
      Laita viestiä, kysy lounaalle, vihjaile lounaasta niin uskallan kysyä sinua tai annat joulun toivotus halauksen, jos ei muita näkösälä niin saat melko vgarmasti myös suudelman.

• Anonyymi
      UUSI

Jotain lämmintä muistamista joulun merkeissä. Mikä sen helpompaa näyttää että välittää.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lauri Tähkä tuomittiin seksuaalirikoksesta

Turun hovioikeus on tuominnut Lauri Tähkän, 51, pakottamisesta seksuaaliseen tekoon. Tähkälle tuomittiin 70 päivää ehdo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      687
      5988
    2. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      146
      1970
    3. Tiedän pitkältä ajalta

Miten sä katsot monia. Se on se syy miksi en luota suhun yhtään. Tiedän että tykkäät ja paljon mutta kuinka paljon tai t
      Ikävä
      18
      1807
    4. Yle: Rokkari Jyrki 69 isossa elämänmuutoksessa - Saarnaa joulun alla kirkossa: "Olen..."

Jyrki 69 on kansainvälisesti tunnettu muusikko, joka tuli suomalaisille tutuksi myös Vain elämää -ohjelmasta. Nyt mies o
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1350
    5. Ensiviikosta..

Voitasko me mies jotenkin ensiviikolla repäistä? Kohta alkaa joululomat, eikä sitten nähdä pitkään aikaan. Hirveä ikävä
      Ikävä
      128
      1347
    6. Onkohan meidän ikäero esteenä

Ajatteletkohan että olen liian vanha? Ei mua meidän ikäero haittaa.
      Ikävä
      66
      1261
    7. Antonio Flores paljastaa - Pekka-rakas varoitti tästä kulttuurierosta: "Monet kerrat sanoi, että..."

Antonio Flores on kyllä symppis! Flores on tullut suomalaisille tutuksi Pekka Haaviston puolisona ja tosi-tv-sarjoista.
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1256
    8. Halla-Aho: Ei ole "eväitä" Kiurun pahoinpitelyn kommentoimiseen....

Mitä jos tuomitsisi väkivallan käytön? Sen ovat tehneet jo kaikki muut, paitsi Purra ja Halla-Aho. Vai onko se yhä alia
      Maailman menoa
      360
      1217
    9. Kiurun ilmoittama pahoinpitely vaikuttaa keksityltä

Ilmeisesti tapauksella ei silminnäkijöitä, puoluekin yrittää heti kerätä säälipisteitä, Kiurua piilotellaan jne.
      Maailman menoa
      278
      1159
    10. Kiurua vastaan on hyökätty!

Uutisissa juuri
      Maailman menoa
      224
      953
    Aihe