On kerrankin pakko myöntää, että kaveri on onnellinen eläkkeellä suomessa. On se kyllä se on .. The happiest people in the world, Finnish people in Finland... Yeah, they caught a fish, but no teeth
Joo, täällä Vietnamissa on vähän toisenlaista eläkkeellä.
Tämä oli ihan Helsingin Sanomissa etusivulla, kyllä kyllä kyllä se on onnellinen
[url=https://aijaa.com/DgJSgV][img]https://img.aijaa.com/m/00288/15299620.jpg[/img][/url]
Suomi suomi maailman onnellisin kansa omassa maassa
21
204
Vastaukset
- Anonyymi
Päätin myös lähteä pois tuosta onnellisuudesta. Aurinkorannalla nykyään eläkkeellä.
- Anonyymi
Idioter och skräp stannar i Finland och stannar som tur är där!!!
Bättre liv bättre folkke !!!! - Anonyymi
Hyvin oli kaveri aivopesty. Muissa maissa ei saa kalastaa ilman valtion lupaa. . . Ei edes eläkkeellä eihän ?
Voin olla aivan varma poliittisesta linjasta tällä lehden kaverilta. Se alkaa sanalla P,,,, - Anonyymi
Mitäpä luulet, olisiko tuo kaveri onnellisempi siellä jossain kehitysmaassa, jossa et saa edes vapaasti liikkua luonnossa? Ja ei edes uskaltaisi, jos jossain saisikin. Kalastamisesta ja itse kasvatetuista perunoista nyt puhumattakaan. Ja luuletko, että kaverilla olisivat hampaat paremmin suussa siellä kehitysmaiden paratiiseissa?
Ei kaikille se onni ole halpa terassikaljan ja pitsapala ja muutaman euron parturimaksu.
Hiostava ja tukala ilmasto jatkuvasti ei sekään ole mikään ihanne kovinkaan monelle.- Anonyymi
Ei olisi olen siitä varma. Hän on omassa ympäristössä.
- Anonyymi
Ilmasto on tuolla kehitysmaassa erittäin paskanen, ja kuumuus lisääntyy ilmastonmuutoksen takia, kohta siellä ei voi enää kukaan asua kuumuuden ja likaisuuden takia, ja noissa maissa ei välitetä suojella ilmastoa lainkaan.
- Anonyymi
Keskituloinen suomalainen on on kehitysmaassa kuin miljonääri. Eli taloudellisesti ollaan hyvässä asemassa. Paikallinen tekee vuorotta orjatyötä oikeasti nälkäpalkalla. Raha ei riitä edes omaan asuntoon. Ja vaihtoehtoja ei ole, pois et pääse.
Suomessa työttömälläkin on asunto, ruokaa ja rahaa. Mahdollisuus käydä ulkomailla. Esimerkiksi risteilyllä säännöllisesti jos ei muuta keksi. - Anonyymi
AI, keskustelu meni valtiopaskaan . . No, eikö silloin eläkkeellä kannata asua ulkomailla Eikö vai ? Eikö Eikö Eikö?
- Anonyymi
Niin, kannattaako, kannattaako, kannattaako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen Helsingissä elänyt lähes koko elämän. Kalat olen ostanut kaupasta ja usein valmiiksi lautsella ravintoloissa.
Matkustellut olen, niin Tallinnaan, kuin Eurooppaan usein ja Aasiaan luonnollisesti myös. Lähdin Norwegixxx aikaan usein viikonloppuna tai viikollakin muutamaksi päiväksi Euroopan sykkeeseen. Se maksoi vähemmän, kuin ilta Helsingin ravintolassa.
Toki joka joka joka kerta ostin halvimmalla liput ja kaikki kaikki tarjoukset. Joten se kysymys, että kannattaako kannattaako kertoo myös paljon kysyjän tilanteesta ja taloudesta.
Totta Helvetixxx se kannattaa ja kannattaa aina jokainen oppima asia on pääomaa mitä voi hyödyntää. Kaikki tavarat ja palvelut jotka saat halvemmalla varmasti kannattaa.
Elämä on itsessään pääomaa ja ymmärtäminen toki tekee tuskaa, kuten tieto lisää tuskaa ja sen hallitseminen ja soveltaminen on taas viisautta.
Tiesitkö, että jos sanot itseäsi suomalaiseksi, niin sinä asennat itsesi toisen alaiseksi ja muutenkin sellaisten nimien omaksuminen on arveluttavaa. Varsinkin kun kysymyksessä olisi uskonto ja kristinusko ja kristittynä oleminen. Ne perustuvat kaikki yksilöön, että ihminen on ainutlaatuinen yksilö ja toista samanlaista ei ole.
Minun tehtävä on kirjoittaa ja avata ihmisten silmiä todellisuuteen. Näin olen siunauksia saanut ja toki ymmärrystä ja viisautta.
Toki suomesta pois pääseminen on haasteellista ja se vaatii hyvin paljon. Se, että palvot poliittista paskaa osoittaa myös jotain arvoja sinun itsesi kohdalla. Olet joko tyhmä tai hyväksikäyttäjä ja eksyttäjä.
Toki suomalaisella olemalla olemalla yritetään paikata itsetuntoa tämähän on myös täysin selvää ja kysymys kuuluisinkin silloin, että millainen ihminen näin tekisi?
Alkoholisti piiloutua pullon taakse ja se toki sopii valtiolle. Onhan toki valtion mielestä alkoholismi sairaus paremmin, kuin henkilö olisi psyykkisesti sairas ja epäonnistunut ja hylkiö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen Helsingissä elänyt lähes koko elämän. Kalat olen ostanut kaupasta ja usein valmiiksi lautsella ravintoloissa.
Matkustellut olen, niin Tallinnaan, kuin Eurooppaan usein ja Aasiaan luonnollisesti myös. Lähdin Norwegixxx aikaan usein viikonloppuna tai viikollakin muutamaksi päiväksi Euroopan sykkeeseen. Se maksoi vähemmän, kuin ilta Helsingin ravintolassa.
Toki joka joka joka kerta ostin halvimmalla liput ja kaikki kaikki tarjoukset. Joten se kysymys, että kannattaako kannattaako kertoo myös paljon kysyjän tilanteesta ja taloudesta.
Totta Helvetixxx se kannattaa ja kannattaa aina jokainen oppima asia on pääomaa mitä voi hyödyntää. Kaikki tavarat ja palvelut jotka saat halvemmalla varmasti kannattaa.
Elämä on itsessään pääomaa ja ymmärtäminen toki tekee tuskaa, kuten tieto lisää tuskaa ja sen hallitseminen ja soveltaminen on taas viisautta.
Tiesitkö, että jos sanot itseäsi suomalaiseksi, niin sinä asennat itsesi toisen alaiseksi ja muutenkin sellaisten nimien omaksuminen on arveluttavaa. Varsinkin kun kysymyksessä olisi uskonto ja kristinusko ja kristittynä oleminen. Ne perustuvat kaikki yksilöön, että ihminen on ainutlaatuinen yksilö ja toista samanlaista ei ole.
Minun tehtävä on kirjoittaa ja avata ihmisten silmiä todellisuuteen. Näin olen siunauksia saanut ja toki ymmärrystä ja viisautta.
Toki suomesta pois pääseminen on haasteellista ja se vaatii hyvin paljon. Se, että palvot poliittista paskaa osoittaa myös jotain arvoja sinun itsesi kohdalla. Olet joko tyhmä tai hyväksikäyttäjä ja eksyttäjä.
Toki suomalaisella olemalla olemalla yritetään paikata itsetuntoa tämähän on myös täysin selvää ja kysymys kuuluisinkin silloin, että millainen ihminen näin tekisi?
Alkoholisti piiloutua pullon taakse ja se toki sopii valtiolle. Onhan toki valtion mielestä alkoholismi sairaus paremmin, kuin henkilö olisi psyykkisesti sairas ja epäonnistunut ja hylkiö.Sulla taitaa ollakin paljon pahempia henkisiä ongelmia ja luultavasti paljon muitakin ongelmia. Ei kai kukaan terve ihminen tuollaista sekopäistä juttua kirjoittaisi noin tosissaan…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla taitaa ollakin paljon pahempia henkisiä ongelmia ja luultavasti paljon muitakin ongelmia. Ei kai kukaan terve ihminen tuollaista sekopäistä juttua kirjoittaisi noin tosissaan…
"Ei kai kukaan terve ihminen tuollaista sekopäistä juttua kirjoittaisi noin tosissaan…"
Kehitysmaassa on puute mielenterveyspalveluistakin monen muun asuian ohella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata, ei kannata….
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla taitaa ollakin paljon pahempia henkisiä ongelmia ja luultavasti paljon muitakin ongelmia. Ei kai kukaan terve ihminen tuollaista sekopäistä juttua kirjoittaisi noin tosissaan…
Mielenterveys on on mennyttä tolta hepulta.
- Anonyymi
En tiedä onko minulla pää sekaisin vai jollakin toisella. . . Toki minä tiedän, että tässäkin on propagandaa.. .
Iltapäivälehdessä oli Suomi suomi suomi voitti voitti. . . Mitä se voitti Pajatsossa, flipperissä. Ahaa sitten tuli, että Salibandyssä. Se oli joku mailapeli.
Minkälaisia mailapelejä on mitä suomi pelaa ? Pitäisikö joku listan. Eikö suomi ole valtio ?
Mitä jos minä pelaan flipperiä tai taskubiljardia Åken tai Isabelin kanssa ja voitan tai häviän, niin häviääkö suomi ja kuinka paljon ?
Minulla lapset muuten puhuu ruotsia ja osa asuu ruotsissa. Miten se uutisoidaan jos minun ipana voittaa vaikka jätkänsakissa ? Onko sielläkin suomi ja kuka se on ?
AI, onko pakko pelata valtiona vai yksityisenä esim. Tennistä tai työntää kuulaa ? Toki on kilpailuja mihin pitää olla valtion rahaa tai lupa.
Miten sitten formula tai ralli tai polkupyörän hyppy kilpailu.. Eli voittaako suomi aina, kun suomessa syntynyt voittaa? No, miten sitten kun minä voitin tämän palstan kirjoitukset? Kuka voitti ?- Anonyymi
❓❓❓❓❓❓
🙄🙄🙄
Mitä ihmettä yritit selittää?
No nyt tiedät, että sinulla on pää sekaisin. Sen osoittaa tuo sekava ja käsittämätön ulostulosi - Anonyymi
Mene hoitoon.
- Anonyymi
Maailman onnellisin maa, jossa viimeinen kansainvälinen innovaatio on kalsarikännit.
- Anonyymi
räjäytäkkää purran jaorpon sukuhaudat joulu aattona
- Anonyymi
Mitä tekemistä sillä on sinun elämäsi ja eläkkeen kanssa?
Minusta KELA eläkkeellä voisi vaatia paluuta entiseen, että vuosi ulkomailla KELA eläkkeellä. Eikö se riitä jo parempaan elämään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tekemistä sillä on sinun elämäsi ja eläkkeen kanssa?
Minusta KELA eläkkeellä voisi vaatia paluuta entiseen, että vuosi ulkomailla KELA eläkkeellä. Eikö se riitä jo parempaan elämään.🦟🦟❓❓❓❓❓
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1932822- 1202013
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611672Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791552- 1681481
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521268
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121