haluaisivat elää yhteisössä, jossa kaikki on kivaa ja mukavaa ja ollaan yhtä kamuilevaa kollektiivia. Joten voisiko Raision kaupunki ruveta järkkäämään näille omintakeisiin sääntöihinsä nojaaville heidän mieltymykseensä natsaavaa asumisjärjestelyä. Sen myötä tavanomaisia asumisen sääntöjä sisäistämään kykeneville tarkoitetuissa asumismuodoissa saataisiin aikaan asumisrauha, jossa omassa kodissaan ei joutuisi häiriköiden kohteeksi. Ulottuuko häirikön kämppä sun kotiisi, tunkeeko häirikkö sun elämään! Jos he tykkäävät asua kollektiivisesti, järjestäkää heille sellainen jonnekin omaan paikkaan, kun kerran asunto ja koti on jokaiselle kuuluva oikeus samoin kuin kotirauha.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Päihdeongelmaiselta puuttuu ymmärrys: oikeuslaitoksen rattaisiin joutuminen johtuu omista tekemisistä, ei kenenkään muun, näin ollen ne "lomailutkin" ovat ihan itse ansaittuja, joten "lomailua" on turha käydä vainoamisena kostamaan sellaisille, joilla ei ole mitään osallisuutta päihdetyypin elämään! Pystyykö kukaan tuota tyypille päähän iskostamaan? Jos ja kun ei pysty, on se todiste tyypin sairaasta psykopaatin mielestä!
- Anonyymi
kukas sun elämääs puuttuu
- Anonyymi
Kommuuni, se olis varmaan hyvä. Kaikki jaetaan, ja järjestys olis mieleinen. Jees mään.
- Anonyymi
Missä matu, siellä ongelma.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131403
- 45921
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r133704- 70676
- 67626
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.115525Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e101485Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
- 55468
- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410