Virallinen lehti julkaisee myös yksityisten ihmisten eritapaa negatiivisia maksutietoja. Ei siinä mitään, asian on ok!
Nyt oli juttu kansanedustajasta jolla oli merkintöjä. Merkinnät oli hoidettu kuntoon, mutta joku oli tilannut tiedot jostain asiakasrekisteristä ja nostanut ne julkisuuteen. Siis tämän mukaan minä voisin hakea vaikka naapurin rekisteritiedot jos haluaisi olla tarpeeksi utelias.
Mitä helvettiä toiset tekee yksityisen ihmisen tiedoilla? Se on ihan asia kuin se, että kodinkoneliike hakee asioita uuden luottokortin tai käyttövaran nostoon.
Ps. Itse luen virallista lehteä säännöllisesti.
Ulkopuolisten pääsy Maksuhäiriömerkintöihin
6
192
Vastaukset
- Anonyymi
Älä hanki merkintää. Se on vapaaehtoista. Merkinnän idea on se, että sen voi selvittää.
- Anonyymi
Aloittajan kommentti
Mitäs luulet! Se jolla on merkintä tietää mistä on sen saanut ja se selviää ns. istumalla. Joskus istumiseen menee vuosi ja joskus ”kymmenen”. Toiset oppii ja toiset ei.
Eikä se mitään jos oma elämä menee, mutta kun siinä menee joskus sivullistenkin elämä vielä pahemmin pieleen.
- Anonyymi
Noihin tietoihin pitäisi laittaa kiellot, ettei niitä voi avata, kuin tarvitseva (rahoituslaitos tai pankki)
Sama asia verotietoihin. Joka marraskuu julkaistaan verotietoja, ihan turhan takia ja syntyy kaikenlaista mankumista. Suljettu järjestelmä siihenkin.- Anonyymi
ap. kommentti
Siis niihin tietoihin ei pitäisi olla pääsyä kuin rahoitusyhtiöillä, pankeilla, verottajalla ja ihmisellä itsellään.
Tottakai se virallisenlehden julkaisu on ok. Itsekin luen sen aina julkaisun jälkeen tiistaina ja perjantaina, mutta mitä helvettiä niitä juttuja pitää levitää tarpettomasti ulkopuolisille. Olen tiennyt virallisestalehehdesä yli 30v ja lukenut sitä nyt aika säännöllisesti pari vuotta. Olen tiennyt ihmisiä joita siellä on julkaistu ja itse olen löytänyt vain muutaman tutun nimen joista toinen oli jo kuollut 30v aiemmin, ja hänen pankkikirjaansa etsitiin.
Tästä ei hyödy edes vahingonilkoiset ihmiset - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ap. kommentti
Siis niihin tietoihin ei pitäisi olla pääsyä kuin rahoitusyhtiöillä, pankeilla, verottajalla ja ihmisellä itsellään.
Tottakai se virallisenlehden julkaisu on ok. Itsekin luen sen aina julkaisun jälkeen tiistaina ja perjantaina, mutta mitä helvettiä niitä juttuja pitää levitää tarpettomasti ulkopuolisille. Olen tiennyt virallisestalehehdesä yli 30v ja lukenut sitä nyt aika säännöllisesti pari vuotta. Olen tiennyt ihmisiä joita siellä on julkaistu ja itse olen löytänyt vain muutaman tutun nimen joista toinen oli jo kuollut 30v aiemmin, ja hänen pankkikirjaansa etsitiin.
Tästä ei hyödy edes vahingonilkoiset ihmisetTotta kai ne luottotiedot pitää tarkistaa jos otat vuokralaista.
- Anonyymi
Minäkin käyn aina tutkailemassa luottotiedot mahdollisesta tulevalta vuokralaiselta ulosottomieheltä, eikä maksa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503901
- 583571
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1892906- 1052748
- 432563
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212550- 232518
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192076- 282011