Lataako kokaan , köyhilllö ei rahaa ja eikaat sijoittaa vaan samansa lisäthat jotta saavat siten lisää rahaa
Torimummot ja nappikauppiaat joutaa koetistoom
Upm saa yeitystukee 10 milkoonaa ja söhköveron palauatusta 2 miljoonaa
Koka buosi ilmaoseksi
Stupp vastaa: " Vittu mitä paskaa me kokkareissa ei tällasista välitetä-... kansalta rahat pois vaan ja ulkomaiden sala-tileille...Nyt kiire ottamaan selfie-kuva kännykällä nettiin- ja seuraavaan 'huippu'-kokoukseen poseeraamaan kuuluisuuksien kanssa...
TSAU hölmölä!!
Miyen myynti työeii, käykö asiakas koukkuun vaikka on rahatta
7
60
Vastaukset
- Anonyymi
Alkolukko näppikseen. Tsemppaa sen verran, että saisit edes yhden 2-kirjaimisen sanan kirjoitettua oikein.
- Anonyymi
Sitähön ei kysytty.
Opettele lukemaan
Mutta eihän sinä aiheesta tiedä mitåån
- Anonyymi
Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itselle omisikaan. Anteeksi pyydän. En vihaa sinua, tykkään vain. Se tykkääminen vaan ilmeisesti näyttäytyy mulla näin. - Anonyymi
Nyt korkki kiinni köyhä et ole miljonääriNyt korkki kiinni köyhä et ole miljonääriNyt korkki kiinni köyhä et ole miljonääri
Käsitä että olet työlöinen köyhä työlöinen joka päivä käyt ansiotyössä että elät
Äänestä SDP - Anonyymi
Etuovella huudetaan Suomi on velkaantunut
Taka ovella. Lapataan rahaa ilmaiseksi yrityksille ja maksatetaan kansalla
Kokoomuksen kusetusta
Niinpä. Yritykset maksavat vain 20 % yritysveroa ja saavat suunnilleen saman verran, noin 18 miljardia euroa yritystukia ja erilaisia verotuki, kuten esimerkiksi alennettu sähköveroluokka II. Toisin sanoen yritysten verot maksavat palkansaajat ja eläkeläiset.
Vaikka suomi o taantumassa ja talouskasvu heikko, niin yritykset jakavat isot osingot, vaikka tulos ei isoa osingonjakoa edellytä. Miksi yritykset eivät investoi vientiin, kasvuun ja osaavaan työvoimaan ison osingonjaon sijaan? Odottavat yritykset että yritysten kaikki investoinnit tulevat veronmaksajien maksuun?
Fortum jakaa isot osingot, vain vähän sen jälkeen kun valtio auttoi Fortumin ylös Uniper-kuopasta.
Kerätäänkö Fortumin uusi, iso osinkopotti energian korotettuna hintana kuluttajilta? Kuluttajat eivät voi kilpailuttaa sähkönsiirtoa ja energian hinta on erittäin kallista. Senkö vuoksi että mahdollisimman isot osingot voidaan omistajille maksaa ja johtoa ruhtinaallisesti palkita - Anonyymi
Miten sinä voit sanoa kenelläkään tuolla tavoin ?
Daalia - Anonyymi
Jos huolehtisi enemmän asioista joihin voi vaikuttaa ja murehtisi vähemmän muiden tekemisiä, niin ei välttämättä tarvitsisi olla niin köyhä. Omat asiat ovat pääosin itsestä kiinni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1932822- 1202013
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611672Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791552- 1681481
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521268
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121