Kypsyttääkö lumityöt ja meneekö sähköt poikki?
Juuttuuko laatikko Volvo lumihankeen?
Vaimon kanssa tässä käännetään kylkeä ja nautitaan vuokra-asumisesta.
Juoksemassa pitää käydä ja sitten valmistetaan Waguy A 5:ttä.
La Dolce Vita. Elämä on valintoja
Mites laatikkoasujat
4
121
Vastaukset
- Anonyymi
H o m o na ihailet naapurin poikaa.
Ei maalla sähköt katkea, kun tuottaa sähkön. Ennemminkin laitetaan kaupunkeihin sähköt poikki, jos pulaa tulee. Ei lumi ole maalla mikään este, auraajia niin paljon.
Lumi on vain vuoden aikainen ilmiö. ei este.- Anonyymi
oikeistososdemi kirjoitti:
Run..aa vaan Anttilan kuvastoon pankkopoika. Mulla on muuta seuraa.
Mitä seuraa sulla on ? Mielikuvitus vain. Vänkytät keskustan palstalla kuin vähä-älyinen.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä seuraa sulla on ? Mielikuvitus vain. Vänkytät keskustan palstalla kuin vähä-älyinen.
Lampolaan pankkopojan tie käy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60919
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661