Erittäin vastenmielinen tapaus.
Jalotiina on itserakas tyrkky
29
541
Vastaukset
- Anonyymi
Ole hyvä ja perustele jotenkin, en ymmärrä? Ei todellakaan vastenmielinen, päinvastoin - upea mimmi ja hyvin pärjännyt.
Perustele edes jotenkin.
Ai ei löydy perusteluita, eipä ollut yllätys. - Anonyymi
Tiina toivoo että aloittajan tyyliset ihmiset pysyisivät poissa hänen omasta instasta ja pysyisivät siellä keskustelupalstoilla, jos eivät kykene olemaan hiljaa.
- Anonyymi
Aha, peräkammarin poitsua vaan ketuttaa, kun oma elämänhallinta on suoraan hanurista ja korvausten tuloon on taas pitkä aika.
Älä huoli, kyllä sä pärjäät, kun keskityt enemmän omaan, vaikka vähäpätöiseenkin elämääsi ja annat muiden loistaa ja mennä elämässään eteenpäin.
Mukavaa Joulunodotusta! - Anonyymi
onhan se outoa että persettä keikuttamalla tienaa paremmin kuin moni joka on opiskellut vuosia. kyllähän se laittaa vituttamaan, suomalainen on kateellinen.
- Anonyymi
Totta kateus on kavala sairaus ja ainakin tällä palstalla sen huomaa kans hyvin.
- Anonyymi
Suomalaiseksi todella kaunis nainen!
- Anonyymi
Kaunis, reipas ja miellyttävän oloinen nainen. Kaiken lisäksi upea kroppa. Ei hän sen takia ole kunnianloukkaus syytöksiä esittämässä, että joku arvostelee hänen laulutaitoaan, vaan paljon pahemmista asioista. Se että toivotaan kuolemaa tai että joku haluaisi tapaa hänet tai muuten vain vahingoittaa. En usko että kukaan mies tuollaisia voisi tai edes haluaisi esittää. Kyseessä on varmasti joku epätoivoinen siiderivalas jolla on ollut vuosikausia kestänyt kateus Tiinaa kohtaan.
- Anonyymi
veikkaan että tällä tiinalla on jonkun kirjon joku diagnoosi,
miten muuten haluaa jakaa iloa ja valoa vaikka porukat inhoaa- Anonyymi
Joka päivä haluaa lärvinsä esiin vaikkei olisi mitään asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka päivä haluaa lärvinsä esiin vaikkei olisi mitään asiaa.
Oliko sulla jotain asiaa, vai pahaa oloasiko purat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sulla jotain asiaa, vai pahaa oloasiko purat?
Pistäpä se korkki jo kiinni.
- Anonyymi
Enemmän ihmettelen näitä faneja. Kai ne on jotain teinejä. Itsekin olin teininä myös aika inhottava jos joku kritisoi mun idolia. 14-vuotiaan itsetietoisuudella puolustin idoliani juuri samoin tavoin kun nämä yhdet täällä. Eli te ootte tyhmiä, ilkeitä, vanhoja, lihavia ja rumia ja ootte vain kateellisia...
Tosin jos tää fanikanta joka solvaa täällä tavis-kirjoittajia, ovat vanhempia kuin 13-16 v. niin silloin kyse voi olla patologisesta limerenssistä, eli esim. ns. aikuinen jolla on jonkin tason narsistinen persoonallisuushäiriö ja joka ei vain fanita idoliaan vaan jopa kuvittelee, että heidän välillä on joku syvempi yhteys tai ystävyys. Nämä on juuri näitä ihmisiä jotka ovat "huolissaan" idolistaan ja täyttävät hänen facensa tyyliin: oot niin ihana ja olen niin mieleni pahoittanut noista sinua koskevista nettikirjoitteluista. Niin ilkeämielisesti ja kateellisesti jotkut sinusta kirjoittaa. Oikein syömmestå ottaa ja itkin koko viime yön kun niitä luin. Muistathan sinäkin nyt levätä kunnolla kun olen huolissani sinun liian tiheästä keikkatahdista". sinä lähdet aruballe hermolomalle! oi kun ihanaa! lomaa sinä tarviitkin..."
Tästä äärimmäinen esimerkki on Stephen King'in "Piina", missä vakavasti loukkaantunut kirjailija joutuu "ykkösfaninsa" hoiviin.
Aikuiset normaalit ihmiset tajuaa, että kyseessä on myyntiartikkeli tai kaupallinen tuote nimeltä "jalotiina" jota meille markkinoidaan ja kaupataan. Sitä voi ja saa arvostella siinä mitä muutakin tuotetta mitä meille yritetään myydä ja mainostaa. Eikä tarvitse olla edes kaupallinen toimija vaan jos menet yksityishenkilönä karaokebaariin ja vedät "aikuinen nainen" niin altistat itsesi ilman muuta julkiselle kritiikille. Jos et halua kritiikkiä niin laula suihkussa tai tanssi vain yleisön joukossa tai kotona ym. ÄLÄ NOUSE FRAMILLE.
Aikuisuuteen kuuluu sietää, että kaikki ei ole oman suosikin faneja.
- Anonyymi
Kaunis, hyväkroppainen nainen, ilmankos rumemmat haukkuu!
- Anonyymi
Ainakin se lietsoi tyhmät faninsa hysteriaan sillä koipileikkauksellaan. Pyh. Muutaman tunnin juttu ja yöksi kotiin. Nukutettiinko edes vai tehtiinkö paikallispuudutuksella?
- Anonyymi
Tiedän ettei tämän tekemisiä saa muuta kuin ylistää tai on skoudet ovella mutta voi v noita sen ig:n videoita heräämöstä. Ensin että sellaisia pitää edes julkaista ja toiseksi että puhuuko tuo aviopari oikeasti muka toisilleen noin vai onko tehty käsikirjoitus? "Sä heräät tästä entistä vahvempana". "Mä näin unta mun isästä byhyy!"
- Anonyymi
Miten perustelet?
- Anonyymi
Miksi piti katsoa jos ärsyttää?Taidat katsoa kaiken mitä Tiina somessa julkaisee?Ehkä oletkin siis tietämättäsi fani?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi piti katsoa jos ärsyttää?Taidat katsoa kaiken mitä Tiina somessa julkaisee?Ehkä oletkin siis tietämättäsi fani?
Miksi sinä itse ärsyynnyt, jos joku ei voi sietää Tiinaa? Mitä se SINULLE kuuluu??? Ootko Tiinan manageri jonka palkkashekin suuruus riippuu Tiinan suosiosta vai ootko niitä joiden mielestä on kaikkien muidenkin pidettävä samasta kuin sä?
- Anonyymi
Vomitus
- Anonyymi
On kaunis nainen ja pois viha katkeruus ja kateus.
- Anonyymi
Ihana, kaunis ja hyvä kroppainen Tiina.💕
- Anonyymi
Tarakka on kohtalainen.
- Anonyymi
Ootko ihan terve? Oot varmaa jo kutsunut Tiinan sinne peräSavon kelomökillesi syömään hirvikäristystä ja pontikkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko ihan terve? Oot varmaa jo kutsunut Tiinan sinne peräSavon kelomökillesi syömään hirvikäristystä ja pontikkaa?
Syömään pontikkaa? 😋😂👏
- Anonyymi
Tiina ärsyttää sellaisia, joilla oma elämä on paskaa ja perseestä. Ei kukaan vauras ja hyvin toimeentuleva ja itseensä tyytyväinen ehdi eikä jaksa haukkua iloista, menestyvää ja kaunista ihmistä. Tiina on upea, minä ainakin tykkään. Mutta ei kaikista tarvi tykätä ja jos ei tykkää, voi silti pitää sen oman ruman leipäläpensä kiinni.
- Anonyymi
Menikö tunteisiin 😋 itse haukut tuntemattomia palstalaisia rumaksi.
- Anonyymi
Rauhoitu! Jos oikeasti olet sellainen "vauras, kaunis ja onnellinen", mitä vähän epäilen, niin ei sulla pitäisi olla tarvetta haukkua kanssakirjoittajia. Jos mun mielestä tuo "jalotiinia" on hölmö konsepti ja myötähäpeää herättävä tyhjänpäiväisyys niin miks mä en MAKSAVANA asiakkaana ja viihteenkuluttajana voi sanoa sitä? ihan leipäläven ulkonäöstä huolimatta.
Mä voin myös sanoa että Andrea Bocellin viimevuotinen joulukonsertti oli teennäinen tai että uusimmat Star warsit oli p askaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhoitu! Jos oikeasti olet sellainen "vauras, kaunis ja onnellinen", mitä vähän epäilen, niin ei sulla pitäisi olla tarvetta haukkua kanssakirjoittajia. Jos mun mielestä tuo "jalotiinia" on hölmö konsepti ja myötähäpeää herättävä tyhjänpäiväisyys niin miks mä en MAKSAVANA asiakkaana ja viihteenkuluttajana voi sanoa sitä? ihan leipäläven ulkonäöstä huolimatta.
Mä voin myös sanoa että Andrea Bocellin viimevuotinen joulukonsertti oli teennäinen tai että uusimmat Star warsit oli p askaa.Inhoan teitä rumia palstaurpoja mutta pidän Tiinasta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Inhoan teitä rumia palstaurpoja mutta pidän Tiinasta.
Eli inhoat siis itseäsi? Jos päivystää täällä klo 4 aamuyöstä niin ei ihme jos peilistä katsoo aamulla " sisäisesti ja ulkoisesti ruma palstaurpo"
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768