Vaimolle vierasta

Anonyymi-ap

Miten saisi vaimon houkuteltua ja kiinnostumaan vieraan miehen kyrvästä ? Haluaisin katsella, kun vieras nussii vaimoani.

24

766

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluaisit katsella alastonta miestä! Mistähän se oikein johtuu??

• Anonyymi

Et ymmärrä näistä jutuista mitään ja vielä vähemmän luettua tekstiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ymmärrä näistä jutuista mitään ja vielä vähemmän luettua tekstiä.

Sähän kiukkuiseksi muutuit, kun vähän joku vittuili sulle. 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Sinähän sen omasta kokemuksesta tiedät.

• Kyllähän sitä täällä kettuilua riittää.
      Ensimmäinen ja tärkein kysymys on, onko vaimosi mukana hommassa?
      Tietääkö hän että sinä haluat vieraan panevan häntä?
      Jos hän ei ole mukana niin unohda.
      Kyllä kiimainen vaimo saa aina kyytiä jos haluaa.
      Nimimerkki: Tyrvääläinen.

• Anonyymi

Kyllä vaimo on tietoinen mieltymyksestäni eikä nyt suoralta kädeltä sitä tyrmännytkään ole.

• Anonyymi

Mulla vaimo lähti katsomaan olisiko miehestä potentiaalia vakkariksi.
      Mies pääsi panemaan vaimoani joten ihan tuntuu lupaavalta vakkari ehdokkaalta.
      Tuntuu pitkältä ajalta odottaa vaimoa kun toinen mies oanee häntä ja itse pyörittelee kotona peukaloita.

• Anonyymi

Vaimolle olen kyllä kertonut, että haluan ehdottomasti olla paikalla ja katsella, jos tuota tapahtuisi.

• Anonyymi

Mitäs olet ja jaksat hähähää. Buaaha se jaksaa mölistä.

• Anonyymi

eipä pitkä aika kun pääsin panemaan varattua miehen katsellessa kulli pystyssä.Ohjasi vielä itse kullini rouvan sisään.Siinä vaiheessa kun otti kullini varresta kiinni ja samalla runkkasi sitä lähti lastit rouvan sisään.Rouva oli vielä sitä mieltä että mies saa puhdistaa kullini panemisen jälkeen ja suuhunhan mies otti.Rouva katseli jalat levällään pillu valuen niin alkoihan se kulli taas seisomaan ja sai kyllä mieskin oman lastin suuhun.Osaan kuvitella kun lähdin mitä mies joutui rouvallensa tekemään.Uusintaa nyt kovasti odottelen.M63Tre

• Anonyymi

Varmaan tosi kiihottava tilanne kun mies ottaa suuhun vaimonsa katsellessa.minkä ikäinen pari oli.

• Anonyymi

Mitäs olet olet onneton peräkammarin luuseri eunukki.

• Anonyymi

Sinähän sen tiedät mitä on olla eunukki,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan tosi kiihottava tilanne kun mies ottaa suuhun vaimonsa katsellessa.minkä ikäinen pari oli.

noin nelikymppinen ja puhe oli että otetaan homma uusiksi.On tuo kullini ollut aiemminkin miehen suussa mutta kun vaimonsa vielä katseli touhua niin teki siitä vielä kiihottavamman.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

noin nelikymppinen ja puhe oli että otetaan homma uusiksi.On tuo kullini ollut aiemminkin miehen suussa mutta kun vaimonsa vielä katseli touhua niin teki siitä vielä kiihottavamman.

Kiihottaaks sua yli 60v naiset.tahtoisin katsella kun naisystävänsä saa vanhempaa vierasta kullia.ottaisin myös mieluusti suuhuni lauenneen spermaisen kullin,nuolisin puhtaaksi naiseni vitun mahlasta ja spermasta.imisin kovaksi uudelleen niin saisit panna naistani lisää.saisi mummo ikäinen naiseni kunnolla kyrpää pitkästä aikaa.m53v

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiihottaaks sua yli 60v naiset.tahtoisin katsella kun naisystävänsä saa vanhempaa vierasta kullia.ottaisin myös mieluusti suuhuni lauenneen spermaisen kullin,nuolisin puhtaaksi naiseni vitun mahlasta ja spermasta.imisin kovaksi uudelleen niin saisit panna naistani lisää.saisi mummo ikäinen naiseni kunnolla kyrpää pitkästä aikaa.m53v

Ehdottomasti kiihottaa ja varsinkin jos olet naisen alla niin saat välillä suuhusi vitulta maistuvaa kullia.M63Tre

• Anonyymi

Sama juttu mulla olen yrittänyt houkutella vaimoa panemaan vierasta miestä mutta ei ole vielä suostunut. Ollaan kyllä laitettu siitä alastonkuvuvia nettiin tonne alastonsuomi.com sivulle niin miehet saa katsella ja kommentoida 😊

• Anonyymi

Itse olen saanut kokea tuon ihanuuden. Vieras mies nussi vaimoani. Puhuimme vaimon kanssa asiasta pitkään. Mietimme olisiko vieras mies joku tuttumme vaiko random mies. Päädyimme ramdom mieheen laiva risteilyllä. Vaimoa jännitti aluksi paljon, eikä hommasta tahtonut tulla mitään. Minulla kyrpä seisoi koko ajan kiven kovana. Lopulta vaimoni rentoutui ja vieras pääsi pukille. Voi että sitä vaimon nautinnon määrää ja ääntä, kun vieras pumppasi kyrpäänsä vaimoni märässä vitussa. Kortsulla joutui mies nussimaan, kun vaimo sitä vaati. Mällit lopulta ruikusi vaimoni vatsalle ja rinnoille. Tämä on otettu uusiksi nyt muutaman kerran ja molemmat nautimme hetkistä isosti.
      N56 ja M54

• Anonyymi

Kuulostaa mahtavalta täälläkin alkoi seisomaan pelkästä ajatuksesta.

• Anonyymi

Moi löytyskö savosta naista/paria mukavalle 36v miehelle? Oon mukava, terve ja luotettava. Ropaltani olen hoikka/normi

• UUSI

Meillä on tuo sama tilanne. Alussa vaimo mietti että olisikohan aika kokeilla välillä vierastakin miestä, kun yhteistä taivalta on jo muutama vuosikymmen takana. Toki vaimo sallisi myös itselleni nautiskelut toisen naisen kanssa. Tätä mietitty ja fantasioitu yhdessä seksin tiimellyksessä puolisen vuotta ja nyt on varmaan seuraavan askeleen aika.

Päätettiin että ihan yksin ei kumpikaan lähde seikkailemaan, mutta ei nyt alussa varmaan samassa tilassakaan toimita. Eli jotkut seksibileet tai parinvaihto voisi tulla kyseeseen.

Aloittajan kysymykseen vastauksena, että aloita pienillä vihjailuilla ajan kanssa, niin eiköhän se ala alitajunassa vaikuttamaan. Askel kerrallaan....

• Anonyymi
      UUSI

Itselläkin tuollainen ajatus syttyi ja lopulta ehdotinkin vaimolle sitä, mutta tuli täys tyrmäys vieraasta. Mietin viikkoja hänen vastaustaan, ettei ikinä vierasta, sitten kerran naidessamme kysyin olisiko joku tutuista miehistä mieleen, niin vaimo innostui todella, mutta ei vastannut. Taas meni viikko tai pari kun sanoi että yksi mun kaverini olisi kiva, mutta ei tiedä kelpaisiko sille. Kaveri on vanhin ystäväni jonka olen tuntenut aina syntymästni asti ja hän on minua 10v vanhempi ja vaimoa 18 vuotta.Pyysin vaimoa alkamaan flirttailla ja kiusoitella kaveria niin näkee miten se suhtautuu, mutta tiesin jo silloin ettei ole ongelmia, koska tiesin että kaverini naismaku täsmää vaimooni. Vaimo halusi että olen koko ajan läsnä aina kiusoittelusta naimisen katseluun jos se onnistuu ja näin tehtiin, olihan ihanempaa kuin kuvittelinkaan nähdessäni kiusoittelut esileikkeineen kunnes kaverini työntyi ensi kertaa vaimon pilluun. Upeinta ikinä.

• Anonyymi
      UUSI

Yli kymmenen vuotta vaimolla välillä vieras sänkyssä. Aloitin vihjailun rakastellessa vieraasta sijassani, kauaakaa mennyt kun vaimo kiihottui puheista. Parasta alkoi saada orgasmin saman tein kun mainitsin vieraasta, vaimo orgasmissa huohotti kun sanoin etsitään vieras kiimanen mies panee. Vaimo huohotti etsitään saman tein aloimme etsii ekaa vierasta. T.M 56v

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2498
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1698
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1442
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1272
    5. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      120
      1266
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1219
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      148
      1191
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1165
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1091
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      979
    Aihe