Pääministeri pelkää sotaa, miten meidän käy? Hän on Suomen vaikutusvaltaisin henkilö, jonka ykkösprioriteetti on ettei sotaa tule. Ja hän pelkää.
Hänellä on valta ja vastuu .
Nämä nykypoliitikot ovat ärhäkkäinä reagoimassa jokaiseen Venäjältä tulevaan syöttiin. Melkein tuntuu lietsovalta keskustelulta, Valtonen, Häkkinen, Orpo.
Sivulauseessa kansalta vaaditaan resilienssiä, varautumista, pään pitämistä kasassa. Toiminnallaan ovat saaneet myös minut pelkäämään.
Jos sota syttyisi, historijoitsijat sitten joskus arvioivat nykymenoa, niin on tehty ennenkin.
Pääministeri pelkää
4
208
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi valta vaihtuu 2-3 vuoden päästä. Nämä valtoset ja muut heivataan sivuun. Tilalle olisi hyvä saada kristillisiä ja PS:läisiä.
- Anonyymi
Suoraan sanottuna tämän Orpon hallituksen toimet eivät minusta näytä kovin viisailta vaan pikemminkin päinvastoin. Varmasti voisi mennä paremminkin. yällainen käsitys minulla on!
- Anonyymi
No tää on ollut "oikeiston" lempilapsi, siis natoon meno, mutta nyt jos tarkastelee oikeasti suomen tilaa, niin perseelleen meni, natoon meno aiheuttaa suomelle sairaan paljon lisämenoja, joka "on pakko rahoittaa velkarahalla", sitä nämä kiihko-oikestolaiset kokkelit ja perseet ei ajatellut sinne mennessään, no ei se mitään, leikataan LISÄÄ HEIKOMPIOSAISILTA, NÄÄ LUUSERIT EI VOI VASTUSTAA, HEKO HEKO, vitun KOKOOMUS, tämän saatte maksaa ja VERISESTI kautenne jälkeen, olette PERSEITTEN / JEESUSTEN JA VITUN RKP:N KANSSA PASKIN HALLITUS MITÄ HUSTORIA PÄÄLLÄNSÄ KANTAA, OLETTEKO TYYTYVÄISIÄ????????????
SAATANAN TUNARIT, VITUN IDIOOTIT, HÄVETKÄÄ VITUSTI, STUBIDO MUKA PRESSA KAIKKIEN PUOLELLA, EI EDES VASTANNUT KÖYHIEN JOULUUN OSALLISTUMISESTAAN MITÄÄN, ELI TÄÄ VITUN HURRI PRESSA EI KESTÄ AIHEUTTAMAANSA LUOKKAJAKOA, VAAN PYSYI TORNISSAAN, JA SEN PÄIVÄT ON LUETUT, EI KANNATA JULKISESTI ESIINTYÄ TALTTAHQMOAINEEN, KÄY VIEL HUONOSTE . . . - Anonyymi
orpo niin uhmakkaasti ajaa suomea ukrainan sodan osa puoleksi niin eiköhän poika ole sitten valmis itse menemään sotaa eikä meitä sinne viemään minä en ole menossa ja kuolemassa että orpo syö itse kaviaaria suojassa osallistumatta itse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 635006
- 734032
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2693751- 1283224
- 482964
- 232648
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3312575Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 421994
- 1101932