Joko vammoja on tai ei ole. Kansaa kinnostaa.
Kiuru: näytä valokuvat vammoista! Esitä lääkärinlausunto.
5
90
Vastaukset
- Anonyymi
Kiurun ei tarvi esittää mitään kuvia eikä lääkärintodistuksia.
Sinua saa "kinnostaa" kuinka paljon hyvänsä mutta älä puhu muiden suulla. - Anonyymi
Jos ei ole edes silmä mustana niin uhriutuu aivan turhaan . On satoja muitakin jotka ovat saaneet nyrkin nenään mutta ei niitä poliisikaan tutki .
- Anonyymi
Italiassa oli väärä ministeri Ajoi rotkoon seuraavana päivänä uusi ministeri puikois
siellä ei varsinaista ammattiliitto ole MAFIA HOITAA VÄÄRYYDET NOPEASTI - Anonyymi
En yleensä kannata väkivaltaa, mutta nyt osui oikeaseen henkilöön, joskin vahingossa.
- Anonyymi
Jos ei ole, niin se on kuitenkin lievä pahoinpitely, eikö se ole jo todettu. Ero vakavampaan pahoinpitelyyn verrattuna on se, että lievä on asianomistajarikos, jota poliisi ei toimita syyteharkintaan ilman omaa vaatimusta. En tiedä tarvitaanko se tässä tapauksessa. Vaikuttaako se, että kohdistuu yhteisiä asioita hoitavaan poliitikkoon? Teollahan on kuulemma todistaja. Sitä paitsi vielä ei kai ole todettu sitäkään, onko jälkiä vai ei.
Aika hölmöltä tuntuu, että lyö siksi, kun epäilee, että hänestä soitetaan poliisille. Vai voisiko se kertoa epäluottamuksesta suomalaiseen poliisiin, joko aiheellisesta tai aiheettomasta. Minä jo luotan aika lailla, mutta en ole aina luottanut. En silti ole mennyt lyömäänkään. Tosin ei ole ollut aihettakaan. Psykiatreihin en oikein luota vieläkään. Luottaako joku? En ole heitäkään mennyt lyömään, mutta mieli olisi tehnyt. Ovat kokemukseni mukaan vähintään aika paljon väkivaltaisempia kuin poliisit, ja tuntevat lain huonommin. Jo nyt sitten mielenterveyslain joku voi tuntea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892