Musta meidän pitäisi jutella meidän väleistä, mutta en ole varma, haluatko sinä. On varmaan paras antaa tälle aikaa. Luottaa siihen, että tämä mene ohi omalla painollaan. Yritän kovasti parhaani, että kukaan ei huomaa mitään ihmeellistä meidän väleissä, mutta se on aika rankkaa. Mä en haluaisi lopettaa siellä, missä nähdään, mutta mun on pakko, jos tää tilanne ei jotenkin ratkea.
n->m
Meidän oudot välit
10
492
Vastaukset
- Anonyymi
Tämän takia työpaikkasuhteet eivät ole jees. Toimeentulo on yksi elämän peruskulmakivistä, joten sitä ei turhaan kannata sekoittaa asioilla, jotka voivat sitä vakavasti horjuttaa.
- Anonyymi
Ei niissä ole mitää vikaa. Työt työnä ja parisuhde parisuhteena. Tietköhän sinäkään kuinka paljon aviopareja on Suomen suurimmissa tehtaissa? Et. Lopet eläminen jossain naisvaltasessa kutomossa jossa ainua huoltohenkilö om mies
- Anonyymi
Vkh: kun joskus jutellaan, aion tehdä selväksi tunteeni ja kuinka vakavissani olen. Ootko valmis siihen???
- Anonyymi
Ajatteletko arvoisa kirjoittaja että olet ainut tuossa tilanteessa?
Pienet tunnisteet olisi paikallaan. Ala? Kirjaimet? - Anonyymi
Kuinka isot välit teillä on? Metrin välit, kahden metrin?
- Anonyymi
Minä voin lopettaa käymisen siellä, jos et oikeasti enää halua nähdä minua. Minulla ei ole väliä. 😞
- Anonyymi
Tuntuu, että haluat pitää etäisyyttä.
- Anonyymi
Kun menen liian lähelle, hän punastuu.
- Anonyymi
Ookko nää Oulusta?
- Anonyymi
Kyllä molemmat sinne mahtuu. Tulisin surulliseksi jos en häntä enää näkisi siellä 🥺
Epävarmuus siitä onko tunteet samat, pitää välimatkaa meidän välillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1961708Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2481551Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281101- 791057
- 741050
- 1171010
- 86991
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose158885Hindujen rukous ei auta
Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin353876- 57842