Jopa Hessu pitkään on viihtynytkin Adelaidessa ja Australiassahan alkaa olla kohta keskikesä.
Nyt näyttää purjehtivan kohti länttä, minne sitten matka viekään.
Artemis kartalla: https://forecast.predictwind.com/tracking/display/SV_Artemis_2/
Artemiksen Youtube-kanava: https://www.youtube.com/c/ArtemisSeilaa/videos
Artemis etenee Adelaidesta länteen!
5
1066
Vastaukset
- Anonyymi
Ruvennut Hessulle näköjään maistuu bisse :-) Eräs video loppui kaljatölkin sihahdukseen, ja samalla äänellä alkoi seurava video :) :) :)
- Anonyymi
Totta tuo, jotenkin se kaatu kaljotteluun ja kaljatölkki kädessä puhumiseen, ja makuuhytissä kaljatölkki kädessä maaten siinä Uuden-Seelannin aikoihin. Oon vähän nyt laiskasti seurannut kun tuntuu että menee välillä enemmän jorinoiksi. Ennen Uutta-Seelantia tjsp. oli pare.
- Anonyymi
Huomasin että Hessu oli laittanut kaasuhellan pihalle ja tilalle oli tullut induktioliesi.Onko kellään kokemusta induktiolieestä veneessä?
- Anonyymi
Täyttä herjausta nuo jutut kaljoittelusta. Satun tietämään tämän asian erittäin hyvin. Hessu juo tasan kaksi olutta päivässä legillä, ensimmäinen keskipäivällä ja toinen iltapäivällä. Niille on ihan tarkka kellonaika eikä Hessu juopottele legillä millääntavalla. Eikä kyllä muutenkaan ole minkäänsortin alko-ongelmainen.
- Anonyymi
Ei kai kukaan tuossa alko-ongelmasta puhunut, vaan siitä että näyttää maistuvan. Hassu yhteensattuma, kun ottaa pari kaljaa päivässä, niin ne molemmat kerrat taltioituu 20 min rainalle :) :) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923884Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922009Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871813- 1441692
- 1671531
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1051530Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651488Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671442Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861307