Jopa Hessu pitkään on viihtynytkin Adelaidessa ja Australiassahan alkaa olla kohta keskikesä.
Nyt näyttää purjehtivan kohti länttä, minne sitten matka viekään.
Artemis kartalla: https://forecast.predictwind.com/tracking/display/SV_Artemis_2/
Artemiksen Youtube-kanava: https://www.youtube.com/c/ArtemisSeilaa/videos
Artemis etenee Adelaidesta länteen!
5
898
Vastaukset
- Anonyymi
Ruvennut Hessulle näköjään maistuu bisse :-) Eräs video loppui kaljatölkin sihahdukseen, ja samalla äänellä alkoi seurava video :) :) :)
- Anonyymi
Totta tuo, jotenkin se kaatu kaljotteluun ja kaljatölkki kädessä puhumiseen, ja makuuhytissä kaljatölkki kädessä maaten siinä Uuden-Seelannin aikoihin. Oon vähän nyt laiskasti seurannut kun tuntuu että menee välillä enemmän jorinoiksi. Ennen Uutta-Seelantia tjsp. oli pare.
- Anonyymi
Huomasin että Hessu oli laittanut kaasuhellan pihalle ja tilalle oli tullut induktioliesi.Onko kellään kokemusta induktiolieestä veneessä?
- Anonyymi
Täyttä herjausta nuo jutut kaljoittelusta. Satun tietämään tämän asian erittäin hyvin. Hessu juo tasan kaksi olutta päivässä legillä, ensimmäinen keskipäivällä ja toinen iltapäivällä. Niille on ihan tarkka kellonaika eikä Hessu juopottele legillä millääntavalla. Eikä kyllä muutenkaan ole minkäänsortin alko-ongelmainen.
- Anonyymi
Ei kai kukaan tuossa alko-ongelmasta puhunut, vaan siitä että näyttää maistuvan. Hassu yhteensattuma, kun ottaa pari kaljaa päivässä, niin ne molemmat kerrat taltioituu 20 min rainalle :) :) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363787- 122556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311526- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 801235